Nee ik wil verder geen hulp in het verwerken ervan. Ik ben toen het net gebeurd was daarna wel met verschillende mensen gaan praten, maar dat is echt niks voor mij is mij allemaal te zweverig en daar kan ik echt niks mee. Ik verwerk het zelf samen met mijn man en goede vrienden. Niemand kan deze onzekerheid nu toch bij me weghalen dat heeft gewoon tijd nodig. Ene dag ben ik zekerder dan de andere dag over het zwanger zijn. Vandaag voel ik weer echt totaal niets en ben ik weer super onzeker. Dinsdag maar eens afwachten hopelijk klopt er 1 hartje en ben ik na het gesprek met de fertiliteitsarts iets meer gerust..... De echo vrijdag zag er voor toen nog goed uit maar ik blijf bang voor een slechte echo dinsdag
Het komt wel goed met mij hoor dames. We gaan dit varkentje gewoon wassen! Na de goede echo van vorige week heb ik een goede boost positieve energie gekregen.
Heftige verhalen, @Juffie26 en @spruitjes ! Juffie, iedereen verwerkt dat soort dingen inderdaad op zijn eigen manier. Ik heb ook het nodige op mijn strippenkaart staan en dat maakt dat ik andere dingen soms gemakkelijker kan relativeren, maar in andere opzichten ook heel kwetsbaar ben. Mijn schoonouders hebben al een paar keer duidelijk laten blijken dat een derde kleinkind hen niet verstandig lijkt. Zelf hebben ze ook twee kinderen en velen om hen heen ook. Het zijn ook mensen die erg vanuit angst leven. Ik merk aan mezelf dat ik nu erg opzie tegen dit nieuws aan hen te vertellen. Mijn man zegt: maak je niet druk, als ze negatief reageren is het hun probleem, voor ons is dit kindje enorm gewenst en als zij daar niet blij om kunnen zijn is het jammer. Maar toch zou mij dat enorm kwetsen...
Ja dat begrijp ik heel goed dat je er tegenop ziet. Wat fijn dat je man zo lief achter jou/jullie staat hij heeft natuurlijk hartstikke gelijk maar snap heel goed dat dat gevoelsmatig lastiger is. Als jullie er maar blij mee zijn hoor meid dat is het enige dat telt ♡
Wat onaardig van je schoonouders @wensfeetje ! Gelukkig is het jullie leven en niet dat van hun Succes tot dinsdag @Juffie26
Goedemorgen dames, ik heb veel gemist zie ik. Ik wil jullie allen een fijne dag wensen vandaag. En voor de gene die een echo hebben, succes en geniet van het moment.
Oh bahh zo vroeg ook. Dan begin je je dag meteen brak. Succes hopelijk is het snel over. Hier tjah ik weet niet gemenge gevoelens, gelukkig niet misselijk. Maar voel.me wel kut en moe, chagrijnig, last van krampen. En dat onzekere gevoel is weer terug helaas. Weer continu mezelf afvragen of alles wel goed gaat en groeit daarbinnen. Over twee weken pas de eerste echo pfff duurt nog eeuwen voor mijn gevoel.
Goedemorgen dames, Ik lees af en toe mee hoor en ben er nog steeds maar ook zo misselijk, overgeven en slap als een vaatdoek de dames met een echo vandaag en morgen alvast succes en heel veel plezier gewenst!!
Goedemorgen allemaal, @Kayleighh half 6 spugen, wat een tijdstip. Hopelijk voel je je inmiddels weer iets beter. @queen23 klinkt bij jou volop als hormonen in je lijf. 2 weken is ook nog erg ver weg. Gek he vroeger kregen ze er geen. Wel blij dat ik nu leef. Hier is misselijkheid en maagzuur redelijk weg. Maakt meteen onzeker, zit het nog wel goed. Hoort toch alleen maar erger te worden. Hebben andere hier ervaring mee? Zo vroeg en weeig gevoel trekt al weg.
Goedemorgen dames, Ik heb al dagenlang zo'n vreselijke hoofdpijn. Komt dit iemand bekend voor? Hoort dit ook bij het prille zwanger zijn?? Ik word er echt gek van!
Jaa ik ben ook blij dat het nu kan indd. Anders zou ik gek worden. Nou dat weeig gevoel had ik vanmorgen ook en toen raakte ik weer in paniek natuurlijk mij kennende. Maar ik las net dat het vanaf 6 weken kan voorkomen, omdat je baarmoeder nog meer gaat uitrekken. En dat veroorzaakt het.
Pff ik dacht echt dat ik de enige ben met al die onzekerheid. Deze eerste weken zijn echt vreselijk soms. Ik had dat laatst ook en het hoort erbij volgens mijn vriendin, zij had daar ook last van. @Curitiba
Ik heb voor de "zekerheid" nog maar eens getest..... Zo gek dat ik me echt helemaal top voel en geen enkel symptomen heb (nog) en zo vol hormonen blijk te zitten.