1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja die kan echt niet wachten om grote zus te worden, ze blijft erom zeuren hahaha
    Ja wil ze beide er echt graag bij hebben.
    Mijn schoonmoeder is echt een geweldig mens, echt ermee getroffen. Niet eens over hoeven twijfelen of ik haar erbij wou hebben of niet.

Poesta vindt dit leuk.
  2. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63

3. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Klopt!

Maar ik ben er nu helemaal aan gewend! Heb er heel erg veel zin in. De knop is om:)

caatje87 en Poesta vinden dit leuk.
  4. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw wat een hoop mooie echo's! Echt super!

Voelen jullie je ook al minder beroerd dan in de 6e week?

5. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Nou dat denk ik steeds en als ik dat heb gezegd kom ik er steeds weer op terug. Wel minder misselijk sochtends. Maar nu meer hoofdpijn en Emo buien .
    Heb smiddags even een dut moment nodig. S'avonds rond 21.30 krijg ik een opleving. Dan zou ik lichamelijk gezien wel kunnen poetsen. Maar ja... Zo laat...

6. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @spruitjes ik heb al spijt dat ik het gezegd heb, precies wat je zegt...niet veel later dus ook weer beroerd op de bank. Zo beroerd dat ik niet eens sushi wil eten en ik heet niet voor niets Wasabi ;)

Zijn jullie al een beetje met namen bezig?

7. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Wij wisten bij de zwangerschap van de eerste al welke namen we zouden doen. Hadden een 1.2.3. Voor zowel jongen als meisje, dus dat is makkelijk.. nog steeds volledig achter die namen dus wij hebben ze al

caatje87 vindt dit leuk.
  8. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Wasabi geen zij in sushi. Ik heb met vlagen ergens zin in en als het dan echt een optie wordt, dan denk ik mwoah laat maar.

Nog niet bezig met namen. Eerst nog twee nachtjes slapen en dan de echo. Dan durf ik denk ik weer stapjes verder vooruit te denken

9. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw dat is leuk! Ik heb nu een hele andere smaak dan 10 jaar terug.

Dat herken ik heel erg. Vervelend om nergens naar uit te kunnen kijken meer.

Spannend! Hoe laat mag jij maandag? Ik heb mijn tweede echo om 15.30 uur.

10. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Ik mag flink geduld hebben. Om 2030 echo en intakegesprek. Althans due volgorde hoop ik.

11. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ooh wij weten al heel lang de namen !

12. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Wij moeten echt nog helemaal from scratch beginnen al heb ik wel al gedacht over wat ik leuk zou vinden bij de naam van onze zoon. Dat’beperkt’ aan de ene kant maar aan de andere kant maakt het het daardoor ook makkelijker denk ik.
    Vind het iig heel anders dan nadenken over de naam van de eerste!
    Naam van zoon wisten we pas op t laatste moment btw maar ben er wel heel blij mee nog steeds!

13. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Hoi lieve meiden, wat is er weer veel gekletst!
    @Juffie26 wat fijn dat je zo’n mooi kloppend hartje hebt gezien maar wat balen de onzekerheid over de grootte. Wanneer heb je de volgende echo?

Ik zag ergens een paar pagina`s terug dat er een geheim fb groepje is aangemaakt, waar kan ik mij melden?

18 december heb ik zowel de termijnecho als de nipt test. Dat laatste in verband met mijn leeftijd.

14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Bij another dacht ik

Another vindt dit leuk.
  15. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Zooo gisteravond was zo ontzettend leuk! Echt kon niet beter!
    Zwarte piet en sinterklaas speelde natuurlijk helemaal mee en liet iedereen tegelijk cadeautjes open maken. M had de knuffel uit gepakt en hield hem met z'n rug tegen dr aan en dacht " oh een knuffel " dus ik continue M omdraaien! Ga lezen! :roflmao: uiteindelijk pakte sinterklaas de knuffel en hield piet het shirtje goed en het kwartje viel niet bij M hahahaha m'n schoonmoeder die barste in huilen uit en vloog mij om m'n nek en ineens kwam het besef bij M en moest ze ook huilen en wou ze alleen mij nog knuffelen. Ze zei mama eindelijk komt mijn droom na 5 jaar uit!
    Ik natuurlijk ook weer huilen door alle hormonen :o: Ook nog een cadeautje gekregen van sinterklaas een paar slofjes voor de uk en echt iedereen vond het super leuk en had het niet verwacht hahaha :roflmao:
    M'n schoonmoeder vroeg nog of ze het tegen een vriendin mocht zeggen die wij ook kennen dus die belde ons uiteindelijk ook nog op om te feliciteren en die zeiden al Ja we vroegen ons al af wanneer het nou zou gebeuren :p
    M heeft ook nog met mijn moeder gebeld om te vertellen en toen was ze ook nog in tranen hahaha
    Vandaag naar de nicht en neef van m'n mannetje en daar mag m dr knuffel laten zien. Die nicht van m'n mannetje had mij toen getagd bij een clearblue test op fb met daarop " tag degene die de volgende is " hun reactie weet ik dus ongeveer wel :o:

Een jongensnaam hebben we al, meisjesnaam vinden we erg lastig

Mar18, Poesta, Cinsam en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Superleuk zeg gootje! Heerlijk dat het zo geslaagd was.
    Ik brainstorm nog over een leuk gedicht bij het cadeau voor mijn dochter wat ik dan iemand laat voorlezen.

@Wasabi hier helaas ook nog geen greintje beter. S morgens word ik redelijk oké wakker maar zo richting de middag maar vaak nog eerder word ik misselijk en dat wordt steeds erger in de loop van de dag. Ik overweeg om emesafene te vragen bij de huisarts maar tegelijk denk ik ohhh nee medicijnen!! Stom he.
    Maar goed volgens mij nu ook nog een blaas ontsteking te pakken dus als cranberry niet genoeg helpt dan ga ik gewoon voor zowel ab als em naar de huisarts.

Ohh balen is dat he als je je ergens op verheugt en vervolgens werkt je lijf zo tegen. Bleh.

@Lovebunny hoe gaat t met jou met de misselijkheid?

Gootje1988 vindt dit leuk.
  17. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Namen: voor een meisje heb ik er 2. Geen idee wat mn vriend ervan vindt haha.
    Voor een jongen nog geen een waar ik echt tevreden over ben, dat vind ik echt heel lastig.

18. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb een vraagje. Ben al sinds anderhalve week letterlijk elke dag aan het overgeven. De misselijkheid begint 's ochtends en houdt de hele dag aan.
    De verloskundige zei dat ik haar moest bellen als het aan hield, zodat ik medicijnen kon krijgen. Nu zou ik het liever via haar doen dan via de huisarts. Ben momenteel bezig met het overstappen naar een andere huisarts namelijk. Maar is het mogelijk dat de vk medicijnen voorschrijft?
    Heeft iemand daar al ervaring mee?

Nog iemand constant aan het overgeven?

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Kayleighh wat heftig zeg! Ik weet t niet of de vk medicijnen kan voor schrijven, kan je niets binnenhouden. Wel bv water zodat je genoeg vocht binnenkrijgt?

@Samsoko zo gaat t ongeveer ook bij mij. 's ochtends voel ik me prima, maar vanaf de middag word ik misselijk 3n blijf ik dat ook. Ik hoef gelukkig niet over te geven, maar dat maakt t niet veel beter eigenlijk. Ik eet maar waar ik op dat moment zin in heb.

@Gootje1988 oh wat een geweldige reactie van je dochter en familie! Heerlijk!!

Wat betreft namen. Voor jongens heb ik eigenlijk maar 1 naam die ik leuk vind en hij meisjes 2. Geen idee wat de vader ervan vindt trouwens haha.

Gootje1988 vindt dit leuk.
  20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heel wisselend, ben wel vermoeider

Deel Deze Pagina