Ik geef miet de hele dag over maar me maag word wel door elkaar gekneep heb ik t gevoel, een hoestbui kan een kokhalsreactie veroorzaken en voorsl oppervlakkig ademhalen want als ik wat ruik.. Mijn vk mag geen recept voorschrijven dat moet via de ha, maar dat is telefonisch afgehandeld Ik heb wel medicijnen maar omdat we vrij gebonden zijn aan een auto ( buitengebied) en medicijnen rijvaardigheid kunnen beinvloeden ben ik beperkt met t innemen..zoals vandaag vanmiddag verjaardag maar nu flink beroerd dus hopelijk gaat goed vanmiddag... Namen Ja zo goed als, meisjesnaam lag er nog van de vorige keer, die gaan we bij een meisje wel gebruiken want anders weten we t gewoon niet Jongen ja ook al twijfel ik, vl wil dolgraag zijn opa vernoemen, maar ik vind de namen niet heel mooi bij de rest passen.. Een andere vernoeming vind ik mooier maar dan denkt men vast dat we hem naar vl zelf veernoemd hebben... Echo morgen jeeeeeeeh ein-de-lijk!!!! Al dan de dag nog doorkomen Eerst 09.00 fysio, dl heeft studiedag dus smiddags vrij en om 19.30 jeeh
Hoi hoi! Helaas hier nog niet beter. Gisteren een flinke jankbui omdat ik zo moe en beroerd ben. Vk zegt dat het in de 4e maand weer makkelijker wordt . Daar hou ik me voor nu aan vast. Mijn kleine van 3 is bezorgd over het spugen. En vraagt of hij het voor me kan doen. Arm kind zo lief.
@fidel2010 we kunnen elkaar een hand geven. Ik heb morgen ook de echo en moet de hele dag net als hij nog doorkomen. Om 2030 de echo
Hahaha heerlijk he meiden die hormonen. Vanavond weer aynil, lekker met een dekentje op de bank snotteren. I love it
Ik huil bijna nooit. Vind gevoelens best lastig. Vorige zwangerschap ook niet zo beleeft. Bizar nu. Ik ontloopt emotionele dingen maar. Straks gaat de page reclame nog fout
Ik had grote moeite om mijn tranen niet te laten lopen toen Sinterklaas eindelijk de zaal in kwam vanmiddag Heerlijk om je kind zo te zien genieten
Dames! Ik las op pretechoenzo dat je nu al met 13-14 weken een gender echo kunt laten maken. denk dat ik dat gewoon ga doen hihi ben zo nieuwsgierig.
Oh vreselijk... Haha sorry. Ik vind dat zo'n hype van de laatste tijd. De mensen die het een verrassing houden zijn schaars ! (Moet ieder lekker voor zich weten natuurlijk hé...)
Nou ja de laatste tijd, 3 jaar geleden wilde ik het ook graag weten hoor en nu weer, maar ik wacht 'rustig' af tot de 16 weken echo bij de gyn. Vandaag pas misselijk na het avondeten *jeah* even van genoten. Ik wil proberen niet zo vroeg naar bed te gaan vandaag. Is namelijk funest voor mijn rug. En die is al zo zwak van zichzelf. Zo dus nog lekker serie kijken. En dan half tien 'pas' naar bed. Scheelt toch weer half uur Ik zat vanmiddag filmpje te kijken op fb en ineens voelde ik een traan over mijn wang rollen. Rare gewaarwording.
Jij houdt het ook een verrassing he spruitjes? Leuk! Wij ook. Bij onze dochter wisten we het ook pas na de geboorte, ik vond het echt leuk om zelf ook nog een verrassing te hebben
@Juffie26 veel succes morgen, hopelijk meer duidelijkheid! Ik ben helemaal niet misselijk (meer), maar ben weer sneller moe. Het was een weekje weg, maar vermoeidheid is nu weer helemaal terug. Hardlopen gaat ook niet meer als vanouds, ben ineens zo sloom, maar kan gewoon niet harder. Sporten jullie nog? En ‘s avonds moet de knoop los tegenwoordig.
Sporten.... echt geen energie voor. Ik had net een abonnement aangeschaft toen ik drie weken later zwanger bleek en weer een week later begon de misselijkheid. Zonde van dat abonnement dus...