Pffff had de notificaties gemist en meteen twee pagina`s bijlezen! @Gootje1988 Wat een heerlijk verhaal van je dochter! Eindelijk grote zus! Namen nog niet over nagedacht, zijn wij biet zo snel mee. Naam van zl pas definitief na z’n geboorte, daarvoor nog twijfels. Wij twijfelen nog of we het geslacht willen weten. Vervelend dat veel zich nog zo misselijk voelen! Medicatie moet via de ha volgens mij, denk niet dat de vk mag voorschrijven. Beterschap! Sporten: op een lager pitje maar ga nog wel! Wil na de termijnecho weer naar mom in balance. Lekker buiten en met andere zwangeren, heerlijk! Wat een hoop intakes en echo’s vandaag. Hopelijk allemaal goed nieuws straks! Veel plezier!
Alle dames met een echo, heel veel succes vandaag!! @Gootje1988 heerlijk om te lezen, je dochter zo blij! Wij gaan het zaterdag tegen onze dochters vertellen en dan 's avonds aan m'n schoonfamilie. Zondag vast tegen m'n ouders en volgende week zaterdag tegen mijn familie. Wat namen betreft, hier nog geen idee. Gaan we over een poosje wel weer rustig over nadenken. We willen graag weten wat het wordt dus dan hoeven we maar één naam te bedenken, scheelt weer
Wij wisten bij onze andere 2 niet wat het werd en nu willen we het weer niet weten. Deze week namen mijn minimale klachten helemaal af, daar werd ik onzeker van. Dit weekend toch heel beroerd geweest en veel op bed gelegen. Vreselijk moe en al het eten stond mij tegen. Ben eerlijk gezegd blij dat ik dat voel. Het zegt misschien niks maar het bevestigd voor mij dat ik zwanger ben Ik ben nu ook de weken tot de volgende echo aan het aftellen. Nog 3 weken. Zal vast snel voorbij vliegen. Ik hoop dat ik het voor de omgeving geheim kan houden. Het scheelt dat je in de feesttijd zit dus logisch dat je wat aan komt. Maar sinds gisteren zit geen enkele broek mij meer goed. Knopen knellen, buik hangt erover.... normaal ben ik vrij 'plat' dus je ziet het echt goed. Met kerst vertellen we het de familie (ouders) pas. .......
Sport kan je dat eten ... Gekheid ik zou weer beginnen met paardrijden spullen besteld.. En toen positieve test haha dus dat komt wel weer Geslacht met 16 of 20 wkn zien we t wel hoor, ik ga uit van de uitslag met 20 wkn, ik hoor te vaak met 13-14 wkn dat ze het verkeerd hadden plus daar ga ik geen geld aan uit geven. Wel rond 27een 3 d echo hebben we met anderekids ook gedaan dus ben ik wel verplicht vind ik en gelukkig kan dit gewoon bij de eigen vk
@Toutepetite nu 2 weken niet gelopen. M'n linker heup is gevoelig. Wil straks (over paar weken) wel weer oppakken. Ben je ook zo achter je adem tijdens lopen?
Boel echo's en intakes idd vandaag. Hopelijk allemaal goed nieuws. Sporten? Wat is dat? Ik wilde iets gaan doen als mom in balance, maar ik woon echt verkeerd in Amsterdam. Er is hier gewoon helemaal niets. Na bevalling en de 1e maanden ga ik weer paardrijden. Tot die tijd gewoon veel fietsen, wandelen.
Ja! Alsof ik niet voldoende zuurstof binnen krijg, echt een naar gevoel. Ik kan eigenlijk niet sneller dan jog-tempo. Wat vervelend van je heup, hopelijk gaat dat nog weg.
@Gootje1988 wat superleuk! Mijn vader en stiefmoeder kwamen toevallig eten in het restaurant waar ik werk, toen heeft de chefkok bij het dessert een bord gemaakt met: Hartelijk gefeliciteerd nog 1! en dan allemaal roze en blauwe muisjes erbij.....dacht mijn vader dat hij nog 1 gang kreeg gelukkig was mijn stiefmoeder iets scherper. De rest van de familie hebben we deze week uitgenodigd om te komen eten en hadden we mijn zoontje een slabbetje omgedaan met hiep hiep hoera ik krijg een broertje of zusje. Iedereen helemaal gelukkig, maar wel verbaasd omdat het een beetje snel is. Op mijn werk wisten ze het als eerst omdat we cocktails moesten proeven en dat ging natuurlijk niet nog meer mensen die het al op werk hebben verteld? Qua namen gaan wij pas denken als we weten of het een jongen of meisje is. @Juffie26 speciaal nog even succes vandaag, en de rest natuurlijk ook!
Ja hoor er was een mooi kloppend hartje te zien wat precies op termijn zat. Nog steeds zijn we heel behouden. Over 2 weken mag ik terug voor weer een echo. Ze zei ook als we daardoor jou onrust kunnen weg nemen doen we dat graag. Vanmiddag intake. Dank jullie wel heel lief dat jullie zo mee leven.
Mijn zus en zwager vertellen we t denk ik zondag met sinterklaas vieren, moet wel want met mijn buik valt t echt wel op.. Uren tikken weg wat duurt het lang...
@Cinsam super fijn! En alweer snel echo ook, fijn dat ze zo met jullie meedenken. Gisteren was ik pas misselijk in de avond, maar helaas nu al misselijk sinds 10 uur. Voel me zo geen leuke moeder nu. Krijg dat gevoel niet weg. Morgen kan hij iig lekker de hele dag leuk spelen op het kdv.
Ja, nog even geduld. Haha. Komt wel goed. 5 december.. nog een weekje! Ik voel mij op het weeïge gevoel na wel prima. Hoe voel jij je?
@Gootje1988 , super leuke reactie van je dochter!! Zo leuk. geslaagde dag dus. @Namen, Ik heb echt nog geen idee. Ben er nog niet mee bezig. @Geslacht, ik wil heel graag proberen om het een verassing te houden. We gaan het zien of het lukt. Haha. Heel veel echo's vandaag inderdaad! Waarvan we al een hebben gezien! Gefeliciteerd @Cinsam . Super fijn!!
Gelukkig wel een goed kloppend hartje! Gefeliciteerd. Super fijn. Ik snap je onzekerheid, maar bij de vorige zwangerschap had ik echt geen symptomen tot week 14 dus dat zegt echt niks hoor. Maar ik snap je spanning!
01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Curitiba - 41 jaar - 2e kindje ♥ Spruitjes - 35 jaar -2e kindje ♥ Deniseappeltje - ? jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ 02/07: Samsoko - 30 jaar - 2e kindje ♥ Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: 04/07: Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje ♥ Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Fidel2010 - 32 jaar - 3e kindje 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥ Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ♥ mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ 08/07: Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje Mammachrisje - 35 jaar - 4e kindje 09/07: Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ 10/07: Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ Mom2be2018 - ? jaar - 1e kindje Haagsmeisje - 33 jaar - 2e kindje Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Another - 27 jaar - 2e kindje Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 12/07: 13/07: Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 14/07: 123abc - 27 jaar - 2e kindje Cinsam - 41 jaar - 2e kindje ♥ 15/07: Queen23 - 23 jaar - 1e kindje ************************************************************************************** Afspraken november 27/11 - Lindy1985 - intake vk 27/11 - Caatje87 - intake en 1e echo vk 27/11 - Cinsam - intake en 1e echo vk 27/11 - mom2be2018 - intake vk 27/11 - Wasabi - 2e echo + gyn intake/nipt 27/11 - fidel2010 - intake vk + echo 27/11 - mamaloe250 - intake vk 28/11 - 123abc - intake en 1e echo vk 28/11 - 4San - 1e echo gyn 29/11 - Toutepetite - afspraak bij gyn 30/11 - spruitjes extra echo bij vriendin December 5/12 - Haagsmeisje - 1e echo 5/12 - Wensfeetje - termijnecho 6/12 - Kayleighh - termijnecho 6/12 - Wensmamma - termijnecho 7/12 - queen23 - echo 8/12 - Lindy1985 - 2e echo 11/12 - Caatje87 - termijnecho 11/12 - MamaEl - termijnecho en intake 12/12 - spruitjes termijnecho en intake 13/12 - Haagsmeisje - termijnecho 14/12- Wish2bpregnant-termijnecho 16/12 - Samsoko - termijnecho 19/12 - Wensmamma - nipt 19/12 - Babyopkomst - termijnecho 21/12 - Another - termijnecho + 1e echo 21/12 - Gootje1988 - termijnecho + nipt **************************************************************************************
Hier ook een goede echo gehad. Super blij na 2 weken in spanning te hebben gezeten. Voel me verder ook top. Af en toe wat misselijk maar niet zoals anderen het hier hebben.