1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Toutepetite haha, heerlijk he die eerste echo! Hier ook gehad gister en ze had dat ding 2 sec op mijn buik en zei: zie meteen een mooi kloppend hartje! En ik dacht, waar dan?! Ik zie alleen een grote vlek en nog niet eens of er uberhaupt een baby zit :roflmao:

caatje87, urfebe en Toutepetite vinden dit leuk.
  2. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL

3. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden! @Another Mijn schoonouders feliciteerden ons nog maar de 4 schoonzussen en broers bleven gewoon op de bank zitten, reageerden erg lauw en gingen snel op een ander onderwerp over. We waren een weekendje weg en al de hele tijd ana het nadenken over hoe we het zouden gaan vertellen, shirtjes ook laten maken maar toch besloten het te vertellen als de kindjes allemaal op bed lagen omdat die het nog niet hoeven te weten. Ik was blij dat we de dag erna naar huis konden ;)

4. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik snap dat nooit hoor van mensen! Mijn schoonzusje reageerde ook echt debiel. Er was nog meer aandacht naar haar nieuwe messenset gegaan pfff

hibiscuss vindt dit leuk.
  5. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

Nouja zeg! Wat belachelijk ja. Ik kan me voorstellen dat je dan graag naar huis toe wilt. Ik ben wel blij dat er in elk geval een felicitatie van af kon van je schoonzusje. Helemaal niet leuk zo nee. :(

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat raar zeg!! Wat een stomme reacties. Belachelijk ook gewoon. Bah

Gefeliciteerd meiden met kloppende hartjes! Heerlijk! Toutepetiye heb ik nog onthouden :)

Wij vertellen het vrijdag aan mijn ouders en zusje (mn broer is er helaas niet)
    En zondag aan m n schoonouders en zwagers en schoonzussen. Ik verwacht eigenlijk allemaal leuke reacties dus hopelijk komt dat ook uit. Zij verwachten het in ieder geval zeker niet dus dat is heel leuk.

7. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Lief dat je nog aan mij denkt :D Hier gaat alles terug zijn normale gangetje. Eitje is 1 van de vorige dagen gesprongen dus nu is het weer afwachten of ik binnenkort terug op roze mag :)

LoveLaughLive, urfebe, Another en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Nouja!!! Wat een stomme reactie en dat ze bleven zitten!!? Idioot zeg! Sorry;)
    Nou kan me voorstellen dat je dan naar huis wilt zeg.

En welkom hier;) gezellig!

9. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Wauw klinkt behoorlijk koud. Wat vond je vent ervan? En weet je, blijven jullie maar heerlijk op de roze wolk zitten en geniet

10. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ahhhh wat fijn! Dat is toch best snel. Oooo ik hoop het ook echt zo erg voor je...mijn duimen draaien alvast :D

Jolo vindt dit leuk.
  11. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, het HCG is vrij vlug gedaald, omdat het nooit erg hoog is geraakt, dus ik ben wel superblij dat alles opnieuw normaal is. Hoewel 'normaal', mijn slijmverlies is wel merkbaar anders dan bij mijn vorige cyclussen. Gelukkig laat de progesteron mij nooit in de steek en voel ik nog steeds goed wanneer mijn eitje is gesprongen :D Hoe is het met jou?

caatje87 vindt dit leuk.
  12. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    Bizar zég! Ik snap er ook niks van :(

Wasabi vindt dit leuk.
  13. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    Die vond het ook jammer maar geeft ook aan het wel een beetje gewend te zijn helaas ;) Doen we hoor!

caatje87 vindt dit leuk.
  14. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou je maakt me wel nieuwsgierig hoor! Je mag trots op je lijf zijn! Wanneer ga je testen :D?
    Met mij gaat het goed. Wel beroerd nog steeds maar dat hoort er bij. Afgelopen maandag de beeb weer gezien en het deed al buikspieroefeningen haha.

caatje87 en urfebe vinden dit leuk.
  15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Super mooi die echo's.
    Ik merk dat ik toch weer erg onzeker wordt over de afmeting. Overal lees ik dat ze met 7 weken toch al 1 cm zijn maar de onze nog maar 6mm..... raak dan weer heel erg aan het twijfelen.... :(

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ooowhhh dames welke microfoon hebben jullie ??
    Ik vond het een super idee voor de Sint en dacht die kan ik zo vinden op bol. Ik bedoel zo'n galm ding die we vroeger hadden. Ik vind alleen maar dure dingen
    @Wensmamma had jij er een gekocht?

urfebe vindt dit leuk.
  17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik heb een hele goedkope van fisher price gekocht. Beetje miskoop vind ik, maar aan de andere kant snapt zoontje er nog niet veel van dus in dat opzicht niet. Dus die zou ik niet aanschaffen!

18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik de 12 de december ga testen, tenzij ik ervoor al een vermoeden heb. Maar ik ben voor de 12de al 4 dagen op citytrip, dus eigenlijk kan ik ervoor al niet testen :roflmao:

Ik zou tekenen om mij nu beroerd te voelen en zwanger te zijn, haha! Zal wel een zalig gevoel zijn iedere keer je je spruitje kan zien :rolleyes:

urfebe vindt dit leuk.
  19. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik duim keihard dat je je vanaf de 12e beroerd voelt:roflmao: Maar dat duurt echt lang de 12e hoeveel Nod ben je dan?

20. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw hoeveel Dpo bedoelde ik :confused:

Deel Deze Pagina