1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Lieve Juffie, ik moet eerlijk zeggen dat ik lichtelijk onzeker ga worden door je berichtjes, ondanks dat ik juist erg veel kan hebben, ik moet nog een hele poos wachten op mijn echo en onzekerheid over 2mm of 6 mm of 2cm vind ik dan best lastig. Ik en anderen hebben het hartje nog niet eens zien kloppen. Zou je daar een beetje rekening mee willen houden? Je onzekerheid lijkt namelijk besmettelijk te zijn zo. Bedankt! ❤

urfebe, wish 2b pregnant, Chelle05 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Eum, ik denk 15 of 16 DPO dan. Maar als ik tegen dan geen bloedverlies heb, weet ik eigenlijk al bijna zeker dat ik op roze mag :D misschien dan toch al beter voor de citytrip testen, haha :)

urfebe en caatje87 vinden dit leuk.
  3. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    We zullen het steken op zwangerschapsvergeetachtigheid, hihi :roflmao:

Wasabi vindt dit leuk.
  4. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat je dat vol kan houden. Echt heeeel benieuwd!!!

5. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb de afgelopen rondes ervoor zoveel testjes versleten dat ik er maar mee gestopt ben. Geen zw testen vooraf, geen ovutesten vooraf,... en in de 2de ronde erna was het raak. Dus hopelijk gaat het dit keer ook zo zijn en een mooie plakker :)

Wasabi vindt dit leuk.
  6. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie manier om zwanger te raken!!

Jolo vindt dit leuk.
  7. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dit vreesde ik wel al een beetje dat er aan zat te komen. Ik hoop dat jullie niet te veel (onnodig) stressen. Heb (voor zover mogelijk) vertrouwen allemaal!

urfebe, Mar18, Cinsam en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Succes jolo!

Microfoon al gevonden

Sorry ben ineens zo misselijk. Waar komt dat ineens vandaan? Ff worstenbroodje eten met cola en naar bed denk ik
    Afgelopen erg veel wakker geweest volgens mij. Overdag een dut gedaan van 2 uur... Misschien toch maar niet doen voortaan. Vandaag geen dut door werk. Misschien voel ik me daardoor nu raar.
    Lees later bij xxx

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    #1869 Juffie26, 29 nov 2017
    Laatst bewerkt: 29 nov 2017
    Ik denk dat het beter is dat ik even ga van dit topic.
    Eerst is het al lichtelijk mijn eigen schuld dat ik zo onzeker ben doordat ik een echo had met 6+2 die nota bene Door de arts is gepland en niet Door mij maar goed. Dat ik daardoor dus onzeker werd ik zie niet hoe dat mijn eigen schuld zou moeten zijn maar ok prima, en vervolgens mag ik verder niet al te veel onzeker zijn (ik ben niet de enige gisteren waren een aantal andere meiden ook erg onzeker waar ik ook op inhaakte) en nu moet ik rekening houden met andere die nog geen hartje hebben gezien en maar net doen alsof ik het allemaal zo leuk vind dan? Nou sorry hoor ik ben nou eenmaal rete bang en onzeker dat krijg je als je ruim heel jaar op gezette tijden spuiten in je eigen buik moet jassen. Ja dan wordt ik onzeker van 2mm of 6mm als ik dan andere echo's zie van ruim 1cm maar dat mag dus schijnbaar niet omdat andere nog geen hartje hebben gezien. Hoe moet ik daar rekening mee houden dan? Sorry hoe? Door dan maar net te doen alsof? Ik ben wie ik ben en op dit moment heel erg onzeker heel erg. Het is beter dat ik hier ga want meer dan onzekerheid heb ik nu eenmaal niet, iets anders heb ik nu niet te melden dus dit is niet mijn plek. Fijne zwangerschap allemaal en hopelijk veel mooie hartjes.

Ik ga hier ook verder niet over in discussie. Ik wens jullie allemaal het allerbeste.
    Haal mij maar van de lijst ik voel me niet op mijn plek hier

10. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Owh @Juffie26 dat lijkt me niet de bedoeling meid ! Ik heb er zelf geen last van dat je me onzeker maakt. Dat kan ik zelf nl goed genoeg zelf. Een forum is er toch ook om elkaar te steunen?!! Ik was gister erg blij met de steun berichtjes!
    Maar ik snap dat je nu echt niet hier gaat blijven omdat ik dat zeg.. ik hoop het natuurlijk wel. Als geen ander weet ik hoe je je zult voelen door het mmm traject. Dat is gewoon echt fucking anders meiden! Dat is zo'n mindfuck!! Je kan het 'ons mmmers ' niet kwalijk nemen dat onze gedachtengang anders is. Het hele traject tast je psychisch echt aan. En lieve juffie.. ik besef dat ik zelfs zoveel minder heb meegemaakt in de mmm als jij..
    Dikke kus meid! Hou je taai !

urfebe, Juffie26 en 123abc vinden dit leuk.
  11. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Lieve Juffie
    Denk niet dat het de bedoeling is geweest om je v streek te maken of dat je hier weg gaat natuurlijk!
    Ik begrijp jou als mede mmm’er ook heel goed... maar probeer het een beetje los te laten. Een kindje groeit op zijn eigen tempo ... iets afwijken kan dus allemaal. Zeker in het begin. En Another mag ook wel haar mening geven toch?
    Dat snap ik ook...
    ik hoop dat je blijft en het is allemaal niet naar bedoeld!
    Wees trots op je kleintje! Heeft gewoon een groeispurt gemaakt! Zet hem op ukkie met groeien!

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt voor je lieve beripvolle berichtje. Andere kunnen zich (gelukkig voor hun) echt niet voor stellen hoe ongelooflijk zwaar mmm is echt heel zwaar. En daar ben ik ongelooflijk onzeker en bang Door nu gewoon de angst dat het misgaat en dat je alles weer zou moeten doen. En ja inderdaad het forum is er op elkaar te steunen en niet iedereen zit in zelfde schuitje je sommige hebben wel hartje gezien en andere niet we zitten allemaal in een andere fase en praten allemaal over onze eigen fase, angsten of blijdschap rekening houden met andere is lastig in die zin dat iedereen in een andere fase zit en iedereen wil dan steun of tips of wat dan ook ongeacht het bericht. Maar om eerst te horen dat de onzekerheid mijn eigen schuld min of meer was en nu dit weer.... ik kan dus niks meer posten want moet met vanalles rekening houden. Ik hou al heel jaar overal rekening mee hoelaat welke spuit, oprijd thuis zijn of thuis blijven van feestjes, ziek zijn, om de dag echo, pijn na de punctie, week lang plat liggen ivm risico op complicaties na de punctie, elke dag wegen, 3 liter water op dag drinken.
    Dat begrijpen alleen mmm meisjes ik wilde juist weg op dat deel van het forum maar besef dat ik beter op dat deel kan blijven

13. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

Geloof me, het is niet de bedoeling om je weg te jagen. Ik geef alleen aan wat dit met mij en anderen kan doen en vraag of je daar rekening mee zou willen houden.

Blijkbaar wil je dat niet, jammer, want ik vind niet dat mijn gevoel onder doet aan dat van jou. Jij wel?

14. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Wat jammer dat het zo gaat...heb mijn foto verwijderd, stond er niet bij stil dat het sommigen onzeker zou kunnen maken. Maar wil er zeker wel rekening mee houden. We zijn allemaal onzeker in deze fase om onze eigen redenen, de een denkt een klein vruchtje te hebben, de ander moet nog ueberhaupt een hartje te zien krijfen, en bij mij is dit mijn 3e zwangerschap na 2 miskramen. Ik heb dus nog nooit een kindje mogen voldragen. En zo hebben we allemaal onze baggage. Er hoeft niemand weg hier, misschien moeten we gewoon onze onzekerheden niet teveel projecteren. Niemand hier heeft controle over hoe het zal verlopen, maar wel hoe je er mee omgaat (de stress, de angst) en we kunnen elkaar daarmee helpen.

urfebe, LoveLaughLive, caatje87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zeker ieder mag zijn menig geven maar ik blijkbaar niet of in elk geval liever niet begrijp ik.
    Dat van die echo dat dat mijn eigen schuld zou zijn dat ik daardoor onzeker zou worden dat vond ik al helemaal niet leuk maar goed dacht ik iedereen mag zijn mening geven en nu dit dat ik niet mijn onzekerheid mag uiten omdat andere daar last van hebben ik ben helaas niet de enige die onzeker is waarom moet ik dan worden aangesproken.
    Sorry maar deze 2 dingen zijn verkeerd gevallen ik heb genoeg aan mijn hoofd ik heb hier geen zin in nu. Ik dacht een gezellig groepje gevonden te hebben en vond de steun na de echo fijn maar zoals ik zei ik kan hier beter gaan.
    Wens jullie allemaal wolken van baby's

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat heeft helemaal niets te maken met wel of niet willen van rekening houden. En nee jou gevoel doet voor niemand onder ook niet aan dat van mij. Hoe moet ik daar rekening mee houden dan? Niet over mijn gevoel praten?
    Ik hoop dat je snel een mooie echo hebt maar haal mij maar van de lijst ik kan toch weinig meer goed doen

17. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Oke jammer!
    Wens jou een mooie zwangerschap en een mooie baby!

Juffie26 vindt dit leuk.
  18. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oef ik vind het echt onnodig escaleren. Volgens mij is het nooit zo bedoeld. Maar er worden ondertussen dingen gezegd die ik ook niet prettig vind om te horen.

urfebe, Mar18 en Another vinden dit leuk.
  19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Van mij hoeft jou foto echt niet weg hoor. Dat ik onzeker ben doet niks af dat jij super blij bent met de echo en terecht. En iedereen moet plaatsen of zeggen wat die wil over zijn of haar zwangerschap. We zitten nu eenmaal allemaal in andere fase van de zwangerschap dus rekening houden is niet een kwestie van willen maar heel lastig met zo'n grote groep die allemaal in andere fase zitten.

20. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

Misschien moet je even afstand nemen en over een paar dagen alles terug lezen. Je neemt het allemaal veel zwaarder op dan hoe het wordt gebracht. Als je dan echt nog steeds graag van de lijst af wilt dan mag je dat zelf doen. Van mij hoef je immers niet te gaan. Ik vraag enkel om wat positiviteit van jouw kant. Ik hoop dat je dat begrijpt.

Wasabi en Cinsam vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina