Ha meiden, Jeetje wat is er weer veel geschreven! Ik heb even niet alles paraat meer. Sorry dat ik even niet op alles reageer! Morgen inderdaad alweer december. Nog maar 7 maanden en dan is het juli!! Die maand met feestdagen vliegt ook voorbij en voor je het weet zitten we in het tweede trimester. @spruitjes Succes met je echo zometeen, spannend! @Juffie26 Jammer dat je je aangevallen voelt en het idee hebt hier niet op je plek te zijn. Ik gun je juist iets minder zorgen tijdens je zwangerschap, daarom vroeg ik me af of het nou wel zo verstandig is om zoveel echo's te laten maken en ook nog eens op zoveel plekken. Iedereen ziet net weer wat anders en zegt weer wat anders en jij zit met alleen maar extra onzekerheid. Als ik me dan voorstel hoe je dagen in beslag worden genomen door bevestiging zoeken en voeden van je eigen onzekerheid dan kan ik het niet laten daar wat van te zeggen. We hebben allemaal ons rugzakje en onze onzekerheid zoals dat heel normaal is in een zwangerschap, maar ik vind de manier hoe je ermee omgaat wel een eigen keus. Ik ben er nogal stellig van overtuigd dat je met een andere mindset je eigen stemming ook positief kan beïnvloeden. Proberen je niet teveel zorgen te maken om dat waar je geen invloed op hebt en je juist op positieve dingen te focussen. Op internet zoek je geruststelling maar vind je alleen maar spookverhalen. Dat helpt je niet en dat vind ik rot voor je. Hopelijk vind je je weg erin en voel je je straks weer welkom om hier aan te sluiten. Verder van hier uit weinig nieuws. Ben wel erg moe dus blij dat het weekend voor de deur staat!
01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Curitiba - 41 jaar - 2e kindje ♥ Spruitjes - 35 jaar -2e kindje ♥ Deniseappeltje - ? jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥ 02/07: Samsoko - 30 jaar - 2e kindje ♥ Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje ♥ 04/07: Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje ♥ Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Fidel2010 - 32 jaar - 3e kindje ♥ 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥ Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ♥ mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje ♥ MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ 08/07: Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje ♥ Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje ♥ Mamachrisje - 35 jaar - 4e kindje 09/07: Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ 10/07: Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ Mom2be2018 - ? jaar - 1e kindje Haagsmeisje - 33 jaar - 2e kindje Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Another - 27 jaar - 2e kindje Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 12/07: 13/07: Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 14/07: 123abc - 27 jaar - 2e kindje ♥ Cinsam - 41 jaar - 2e kindje ♥ 15/07: Queen23 - 23 jaar - 1e kindje ************************************************************************************** Afspraken December 5/12 - Haagsmeisje - 1e echo 5/12 - Wensfeetje - termijnecho 5/12 - Mar18 - echo 6/12 - Kayleighh - termijnecho 6/12 - Wensmamma - termijnecho 7/12 - queen23 - echo 8/12 - Lindy1985 - 2e echo 11/12 - Caatje87 - termijnecho 11/12 - MamaEl - termijnecho en intake 11/12 - Diazz - NIPT 12/12 - spruitjes - termijnecho en intake 12/12 - Fidel2010 - counseling nipt + echo 12/12 - Wasabi - termijnecho 13/12 - Haagsmeisje - termijnecho 14/12 - Wish2bpregnant-termijnecho 16/12 - Samsoko - termijnecho 19/12 - Wensmamma - nipt 19/12 - Babyopkomst - termijnecho 20/12 - Samsoko - controle vk 20/12 - Mamaloe250 - termijnecho + 1e echo 21/12 - Another - termijnecho + 1e echo 21/12 - Gootje1988 - termijnecho + nipt 22/12 - 123abc - termijnecho 28/12 - Toutepetite - termijnecho Januari 2/1 - Wasabi - Gyn + uitslag nipt 3/1 - Diazz - afspraak gynaecoloog 10/1 - Toutepetite - afspraak gynaecoloog **************************************************************************************
Morgen een lang weekend weg met mijn ouders en zus en dan gaan we het vertellen tegen hen! Zo'n zin in! Kan mijn buikje inmiddels moeilijk verbergen (elke keer als we sociale dingen hebben 1 vd 2 oversized truien valt ook op.. haha) En kreeg zondag de vraag of ik zwanger was, want ik straalde zo toch altijd leuk om te horen!
Joh! Jij ook dan je eerste echo. Net een dag voor ik mag . Grappig. Ik heb je er gelijk even op gezet! Wat een pech met je zoontje zeg! Heel veel sterkte. Je zou de huisarts kunnen bellen, maar die zal je variquin aanraden. Terwijl dat alleen zin heeft binnen de eerste 4 besmettingsdagen (twee dagen voor je de eerste pok ziet tot twee dagen er na) de kans dat je waterpokken krijgt is klein tenzij je zelf al ziek bent. Hebben ze tijdens je eerste zwangerschap nooit bloed geprikt? Dat werd bij mij gelijk gedaan, en dan wordt er gelijk gekeken naar je antistoffen. Als je daar niets over hoort dan zit dat wel snor. Je kan zomaar als kind al waterpokken hebben gehad en maar een of twee pokjes hebben gehad zonder dat je het weet. Als je waterpokken zou krijgen (vooral tussen de 12 en 20 weken) dan is dat wel een kleine risico voor jezelf en de baby. Maar ook dat hoeft niet. Het zijn vaak uiterste gevallen waarbij dat gebeuren kan. Als je dan gewoon thuis uitziekt en oplet is er niks aan de hand. Ik heb dit ooit al eens uitgezocht omdat mijn zusje toen geen waterpokken zou hebben gehad.
@123abc Wat leuk! En idd het gaat op een gegeven moment opvallen hé Ik vertelde het vanmiddag aan een collega die ik al even niet meer heb gezien en hij zei 'ik wist het toen ik je zag'. En dat bedoelde hij dus ook goed , zo lief! Nog 3 kwartier en ik ben thuis. Nog werken/eten en 7 uur weer afspraak bij de fysio.
Wauw! Geweldig! Je ziet al echt een mini mensje met armpjes en beentjes. Ik mis die smiley met hartjes ogen. ♡
Ja in het echt zie je het bewegen en dat was nog zoveel mooier ! Dan zie je echt de armen en benen goed. Een week eerder een echo zou een gummibeertje geweest zijn. (Weet ik van dochter ) nu echt een mensje met groot hoofd
Hallo dames, Mag ik mij ook nog bijvoegen bij jullie? Ik ben zwanger van de 2e en 2 juli uitgerekend.
Jaaa dat geloof ik direct! Zo gek hoe snel dat gaat hè. Van gummibeertje naar mini mensje in maar een week tijd. Bizar! Helemaal verliefd zeker? Natuurlijk! Gezellig Hoe oud ben je als ik vragen mag? Dan zet iemand je op de lijst! Hoe voel je je Amberen? Last van symptomen?
Dank je Another! Ik ben 30 jaar, en qua symptomen valt het wel mee. ''s avonds wel moe en af en toe beetje kramp. Maar mijn baarmoeder groeit nu ook heel erg. Heb al echt een buikje met 9.3 weken
Haha leuk bijna dezelfde dag. Mijn man heeft de huisarts gebeld en moest meteen langskomen met zoontje. Inderdaad waterpokken en wel de kans dat het gevaarlijk is voor mij. Hij stelde voor om menselijke antistoffen te geven (zover ik begreep van man), wat ze normaal geven kon niet ivm zwangerschap. Maar ik bel morgen nog even met mijn eigen huisarts want vind deze niet zo goed (twee artsen in een praktijk) Mooie echo @spruitjes ! En welkom @Amberen
Hoi dames, Hier vandaag weer een afspraak gehad om de intake af te maken. (Vorige keer was te weinig tijd om het af te maken) ze maakte gelijk weer een echo. Zo leuk, we zagen de beentjes al bewegen. Krijg deze zwangerschap extra controles en echo’s wegens eerdere zwangerschap en bevalling. Geeft mij wel een goed gevoel dat ik dit keer wel goed in de gaten wordt gehouden.
Mooie echo's @spruitjes en @LoveLaughLive! Prachtig om te zien! En @Amberen welkom bij de club! Ik had even een paar dagen niet gekeken hier en meteen iets van 150 berichten gemist ofzo
@spruitjes en @LoveLaughLive wow wat een geweldige echo's, zo'n zin nu in woensdag hihi. Ik wil ook. @Amberen welkom hier!