paarse "veeg"kv testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by shenoby, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb getest met de kv testen 2 voor 5 euro.
    Nu had ik eerst een test gedaan met urine wat al zeker 8 uur onafgesloten in een potje stond.
    deze was negatief maar ik bedacht me dat de urine misschien niet helemaal goed meer was.
    dus de tweede er ook maar tegenaan gegooid met verse urine.

Nu zit er een soort paarse veeg, op de plek waar de testlijn zou moeten verschijnen.
    het lijkt wel een lijn alleen iets breder als het controle streepje.
    was ook gelijk zichtbaar.
    zijn er meer die dit hebben gehad met deze testen?
    foto maken kan niet want de camera weerkaatst op de 1 of andere manier waardoor je er helemaal niks meer van kan maken.

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Geen webcam waar je hem mee kan maken, maar idd ik heb dit ook weleens gehad! Het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent :)

Even over 2 dagen weer testen!

En zie dat je al een baby hebt :D Zou wel erg snel zijn hihih.

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja was ook niet de bedoeling hoor.
    maar ik had de prikpil laten zetten en de assistent zei dat het gelijk veilig was.
    ik begon me ineens weer behoorlijk zwanger te voelen en ben dus maar eens gaan zoeken of het echt direct veilig was.
    blijkt dus niet zo te zijn!

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nee joh, de prikpil is pas na 3 tot 4 weken veilig! Wat een ongeloofelijk slechte assistente zeg!

Ik zou gelijk contact opnemen met je HA, want als je nu zwanger bent en de prikpil in je lichaam hebt, kan het afstoten!!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

nee hoor, dat kan niet je mag alleen geen nieuwe prikpil halen als je zwanger bent.
    en de prikpil kunnen ze toch niet uit je lichaam halen.
    ik dacht zelf ook al zoiets dat ie niet veilig was,maar omdat het al weer zo lang geleden was dat ik er 1 had gehaald heb ik gewoon op het oordeel van de assistent vertrouwd.
    ga straks nog even een testje halen. mijn meissie ligt nu te slapen. we zullen zien..

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

`heb weer een test gedaan maar die was gewoon negatief.
    misschien heb ik per ongeluk wel een drup te veel urine gebruikt bij de kv testen ofzo.
    zou het ook niet weten.

Share This Page