Hey Dames, Ik heb gister een test gedaan van clearbleu met indicator na een lange tijd en daardoor wist ik het al gaf die aan niet zwanger. Ik weet het wat ieder nu gaat zeggen........ Ik had hem open gemaakt. Nee je mag geen resultaat aan de binnenkant aflezen. Hoewel het deels klopt dat er namelijk altijd 3 streepjes op staan gaat het erom in welke dikte. Nu staat er altijd een dikke streep en als je niet zwanger bent heel lichte blauwe. aangezien ik er dus al meerdere heb gedaan van cb. Nu stond er dus op de bovenste strip een dikke streep en nog een donker gekleurde de onderste strip stond een licht blauwe( normaal).ook zonder zwangerschap. In de Nederlandse bijsluiter kan je hierover niet terug vinden maar heb je een Engels bijsluiter daar staat de binnenkant (de stripjes) in beschreven. Er staat dan als de bovenste donkerder is zit je op 1 an 2 weken. gaat de onderste ook mee donker kleuren 2 a 3 en als alles heel donker is 3+. Je snappen jullie dat ik het ook niet meer snap. Hij geeft negatief aan. maar nu??? Heeft iemand deze testen ook wel eens uit elkaar gehaald zwanger of niet zwanger. en hoe zagen ze eruit?
Ik denk dat je 'm helaas maar als negatief moet beschouwen. De test heeft niet voor niets 'niet zwanger' gezegd.
Waar heb je de engelse bijsluiters gevonden. Ik ben namelijk benieuwd naar die van de CB digitale test ZONDER indicator. Bij mij zijn namelijk op de teststrips heel duidelijk 2 strepen te zien, terwijl de test aangeeft dat ik niet-zwanger ben. Overigens zijn de normale testen bij mij wel positief...
Als je een engelse bijsluiter gaat zitten lezen bij een test die nederlands is gaat dat natuurlijk nergens over. Het kan een totaal ander product zijn dan. Andere fabriek, andere eisen. Maar die dingen geven echt niet negatief terwijl er wel strepen staan hoor. Het wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, want je bent ook nog veel te vroeg, en zeker om zo'n dikke streep te krijgen. Dus even paar dagen geduld en dan weer testen
Er staan niet veel anders in dan in de Nederlandse test alleen staat de binnenkant er ook in beschreven. Dus zo veel verschil is er niet.
http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/CI_monograph.pdf toch inderdaad het idee dat ik niet goed heb gekeken, deze Engelse/ Amerikaanse bijsluiter is toch wel anders. De stripjes lijken op een andere wijze te werken. En er word inderdaad afgeraden de test open te maken en daar iets aan af te lezen, waarom staat dat in deze wel beschreven, snap jij dat nou???
Als ik die bijsluiter er bij hou dan is het een rare uitslag.... Ik zou toch nog een ander merk test proberen en als je dan een posi test hebt dan even Cb bellen...... Succes ik hoop dat je gewoon zwanger bent hoor
ja ik wacht het ook nog maar even af. Mijn nod is 11 nov dus ik ben ook nog niet overtijd maar gewoon geen gedult . Ik denk dinsdag nog maar een testje doen.
Even afwachten nog. Je kunt te vroeg getest hebben. Gewoon over een tijdje nog eens testen. En dat hoeft niet perse meteen met zo'n dure CB-test. Je kunt ook een Apothekers eigen merk test, een DA test of een Kruidvat 2 voor 5 euro proberen. Geven die een tweede lijntje aan, dan kun je alsnog zo'n dure test proberen. Ik heb die indicator ook gedaan vorige week woensdag (2-3 weken zwanger). Op het ene stripje zijn 2 duidelijke streepjes te zien bij mij en op die andere 1 duidelijke streep. Mijn mening? Als je een test moet slopen om lijntjes te bekijken (en vooral een digitale) dan kun je de test beter als negatief beschouwen. Anders stond er in de bijsluiter vermeld: "geeft de test "niet zwanger" aan, sloop de test dan en kijk naar de streepjes....!"
sorry maar hier moest ik even heel erg om lachen maar ik hoop voor je dat je te vroeg getest hebt. Ik duim voor je dat je toch zwanger bent hoor!
ik snap best dat je de drang hebt de test open et maken hoor dat is een soort van zelfpesten Maar gewoon later nog eens testen.. een negatieve uitslag is helaas gewoon negatief
Laatste menstruatie: 15 oktober 2010 Cyclusduur: 28 dagen Meest vruchtbare dag: 28 oktober 2010 Eisprong dag: 29 oktober 2010 Innesteldag: 2 november 2010 Positieve bloedtest mogelijk 7 november 2010 Positieve thuistest mogelijk 11 november 2010
Maar als 2 nov innestelings dag is kan je toch inderdaad nooit in mijn geval nu testen. dan zou ik nu nog maar 6 dagen verder zijn??? Ik snap af en toe helemaal niets meer. Tenminste dit is weer een berekening die ik op de pedictor site tegen kwam. (biologische klok)
met die cb is het toch zo dat de 2e streep die er komt als je bv zwanger bent ook op andere stoffen reageerd ik heb hem ook een keer gedaan en er stond niet zwanger en toen kwam er ook een 2e streep als er staat niet zwanger dan ben je ook *nog* niet zwanger