Binnenkant clearbleu (indicator)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door beebiegirl, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Hey Dames,

Ik heb gister een test gedaan van clearbleu met indicator na een lange tijd en daardoor wist ik het al gaf die aan niet zwanger.

Ik weet het wat ieder nu gaat zeggen........ Ik had hem open gemaakt.

Nee je mag geen resultaat aan de binnenkant aflezen.

Hoewel het deels klopt dat er namelijk altijd 3 streepjes op staan gaat het erom in welke dikte.

Nu staat er altijd een dikke streep en als je niet zwanger bent heel lichte blauwe. aangezien ik er dus al meerdere heb gedaan van cb.

Nu stond er dus op de bovenste strip een dikke streep en nog een donker gekleurde de onderste strip stond een licht blauwe( normaal).ook zonder zwangerschap.

In de Nederlandse bijsluiter kan je hierover niet terug vinden maar heb je een Engels bijsluiter daar staat de binnenkant (de stripjes) in beschreven.
    Er staat dan als de bovenste donkerder is zit je op 1 an 2 weken. gaat de onderste ook mee donker kleuren 2 a 3 en als alles heel donker is 3+.
    Je snappen jullie dat ik het ook niet meer snap. Hij geeft negatief aan. maar nu???

Heeft iemand deze testen ook wel eens uit elkaar gehaald zwanger of niet zwanger. en hoe zagen ze eruit?

2. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    #2 beebiegirl, 7 nov 2010
    Laatst bewerkt: 7 nov 2010
    Hier een foto

3. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    nog een testje doen? kruitvat 2v5 euro.. die is gevoelig duss..

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat je 'm helaas maar als negatief moet beschouwen. De test heeft niet voor niets 'niet zwanger' gezegd.

5. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Waar heb je de engelse bijsluiters gevonden. Ik ben namelijk benieuwd naar die van de CB digitale test ZONDER indicator.
    Bij mij zijn namelijk op de teststrips heel duidelijk 2 strepen te zien, terwijl de test aangeeft dat ik niet-zwanger ben.
    Overigens zijn de normale testen bij mij wel positief...

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Als je een engelse bijsluiter gaat zitten lezen bij een test die nederlands is gaat dat natuurlijk nergens over. Het kan een totaal ander product zijn dan. Andere fabriek, andere eisen.

Maar die dingen geven echt niet negatief terwijl er wel strepen staan hoor. Het wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, want je bent ook nog veel te vroeg, en zeker om zo'n dikke streep te krijgen. Dus even paar dagen geduld en dan weer testen

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
  8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heb al gereageerd in t testen topic !

hoeveel topics zijn hier al over geweest joh...

9. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Er staan niet veel anders in dan in de Nederlandse test alleen staat de binnenkant er ook in beschreven. Dus zo veel verschil is er niet.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hij is gewoon negatief helaas...
    nu zal ik niet meer reageren

11. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/CI_monograph.pdf

toch inderdaad het idee dat ik niet goed heb gekeken, deze Engelse/ Amerikaanse bijsluiter is toch wel anders. De stripjes lijken op een andere wijze te werken. En er word inderdaad afgeraden de test open te maken en daar iets aan af te lezen, waarom staat dat in deze wel beschreven, snap jij dat nou???

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Als ik die bijsluiter er bij hou dan is het een rare uitslag....
    Ik zou toch nog een ander merk test proberen en als je dan een posi test hebt dan even Cb bellen......

Succes ik hoop dat je gewoon zwanger bent hoor :D

13. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    ja ik wacht het ook nog maar even af. Mijn nod is 11 nov dus ik ben ook nog niet overtijd maar gewoon geen gedult :( . Ik denk dinsdag nog maar een testje doen.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even afwachten nog. Je kunt te vroeg getest hebben. Gewoon over een tijdje nog eens testen. En dat hoeft niet perse meteen met zo'n dure CB-test. Je kunt ook een Apothekers eigen merk test, een DA test of een Kruidvat 2 voor 5 euro proberen. Geven die een tweede lijntje aan, dan kun je alsnog zo'n dure test proberen.

Ik heb die indicator ook gedaan vorige week woensdag (2-3 weken zwanger). Op het ene stripje zijn 2 duidelijke streepjes te zien bij mij en op die andere 1 duidelijke streep.

Mijn mening? Als je een test moet slopen om lijntjes te bekijken (en vooral een digitale) dan kun je de test beter als negatief beschouwen. Anders stond er in de bijsluiter vermeld: "geeft de test "niet zwanger" aan, sloop de test dan en kijk naar de streepjes....!"

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sorry maar hier moest ik even heel erg om lachen :D:D:D

maar ik hoop voor je dat je te vroeg getest hebt.
    Ik duim voor je dat je toch zwanger bent hoor! ;)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik snap best dat je de drang hebt de test open et maken hoor;) dat is een soort van zelfpesten:D
    Maar gewoon later nog eens testen.. een negatieve uitslag is helaas gewoon negatief:(

17. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Laatste menstruatie: 15 oktober 2010
    Cyclusduur: 28 dagen

Meest vruchtbare dag: 28 oktober 2010
    Eisprong dag: 29 oktober 2010
    Innesteldag: 2 november 2010

Positieve bloedtest mogelijk 7 november 2010
    Positieve thuistest mogelijk 11 november 2010

18. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Maar als 2 nov innestelings dag is kan je toch inderdaad nooit in mijn geval nu testen. dan zou ik nu nog maar 6 dagen verder zijn??? Ik snap af en toe helemaal niets meer. Tenminste dit is weer een berekening die ik op de pedictor site tegen kwam. (biologische klok)

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Gewoon nog even geduld hebben meid. Moeilijk, dat weet ik :D
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    met die cb is het toch zo dat de 2e streep die er komt als je bv zwanger bent ook op andere stoffen reageerd
    ik heb hem ook een keer gedaan en er stond niet zwanger en toen kwam er ook een 2e streep
    als er staat niet zwanger dan ben je ook *nog* niet zwanger

Deel Deze Pagina