1 test positief, 3 negatief daarna 1 positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ilse1993, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse1993

Ilse1993 Lid

7 apr 2018
    55
    36
    18
    Vrouw
    Dat was die van de kruidvat.
    @Ashleyrachel het was wel welkom geweest hoor, na de 1e test wist ik eerst totaal niet wat ik ervan moest vinden en uiteindelijk was ik toch wel blij dat ik zwanger "was" dus dit is idd wel kut. Ik heb net met ochtendurine weer negatief getest, het blijft gewoon in mijn hoofd zitten die 2 positieve testen dan.
    Om toch het zekere voor het onzekere te nemen laat ik wel gewoon bloed prikken dat brengt voor mij nu toch extra zekerheid omdat ik 2 verschillende uitslagen krijg elke keer.

2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Precies echt mijn gevoel. Het gaat zo malen in je hoofd! Sterker nog ik denk er soms zelfs nog steeds aan.. klinkt gek maar het is gek zoiets mee te moeten maken. Ik ben daarna wel gewoon "ongesteld" geweest hoor die ontrekkingsbloed gehad en toch zat ik ermee. Tis gewoon kut.

Ilse1993 vindt dit leuk.
  3. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Snap dat je nog even die extra zekerheid wil! En idd vanaf het gewenst is is het gewoon mega kut, je ziet de toekomst al voor je en dan blijkt het gewoon vals te zijn... knuffel hoor..

Ilse1993 vindt dit leuk.
  4. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Inderdaad dit dus. Voor iedereen lijkt het me k.. als je toch niet zwanger blijkt te zijn maar als je in een traject zit eindelijk mag testen en dan blijkt hij toch negatief te zijn...... verschrikelijk. :mad::mad: kan er nog steeds niet over uit dat je zo vals positief kan testen..... ze zouden de winkel uit moeten. Heel veel s6. Heb zelf ook net mee gemaakt positief te testen terwijl je het niet verwacht. Hoe snel je dan weer schakelt en blij kan zijn. Hoop voor je dat de bloedtest duidelijkheid geeft. S6 in iedergeval.

Ilse1993 vindt dit leuk.
  5. Ilse1993

Ilse1993 Lid

7 apr 2018
    55
    36
    18
    Vrouw
    Thnx allemaal voor de lieve reacties!
    Ik zal nog wel ff laten weten als ik de uitslagen terug heb!

6. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Heel veel succes meid!

Ik ben toen ik die valse test in handen had de dag erop naar de action geweest (toch op kleine afstand bij ons) en de manager ermee geconfronteerd. Haar reactie "wat wil je voor 2 testen voor 1.49" o_O me bakkes viel echt open van verbazing. Ik loop ze nu straal voorbij..

7. Ilse1993

Ilse1993 Lid

7 apr 2018
    55
    36
    18
    Vrouw
    Fijne reactie dat, ik vindt dat echt niet kunnen zo maak je vrouwen alleen maar onzeker en maak je ze blij met een dode mus ..

8. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Heb zelf nog nooit problemen gehad met Kruidvat test 2 voor 5 euro. 4 jaar lang negatief getest en februari voor het eerst positief (zie banner)

Ilse1993 vindt dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    Dan heb je echt mazzel! Deze testen geven helaas héél veel valse streepjes de laatste maanden.

10. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb bijna elke maand tuurstreepjes met de wondfo testen.. waarvan zelfs 1 knaller.. maar helaas ook op de predictor early had ik streepjes en toch niet zwanger.. :(

11. Ilse1993

Ilse1993 Lid

7 apr 2018
    55
    36
    18
    Vrouw
    Ja een vriendin van mij zweer bij die testen, bij haar klopten ze ook altijd.

12. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Pardon?! Foutieve/niet werkende producten horen niet verkocht te worden. Zelfs niet voor 5 cent voor een pakje van 10 stuks, bij wijze van.
    Overigens is het hier in Canada vrij algemeen geaccepteerd dat de tests die je voor $0.70 per stuk koopt (prijs voor een simpele dipstick zonder plastic omhulsel die je via internet bestelt), net zo goed werken als de superdeluxe tests van $25 (dat is de prijs voor een Clearblue digital met weekindicator).

@Ilse1993 Ik vind het zo vervelend wat jou overkomt. Als je een positieve test ziet, moet je daarop kunnen vertrouwen. Logisch dat je nu bloed wilt laten prikken. Dan weet je tenminste wel of je HCG in je lijf hebt.
    Echt schandalig wat ik de laatste tijd lees over Kruidvat2v5/Wondfo/Action tests (schijnt ook nog allemaal dezelfde tests te zijn ook). Deze mensen hebben echt niet allemaal vmk's (en in het geval van TS kan dat ook vrijwel onmogelijk de verklaring zijn).
    Deze mensen hebben ook niet allemaal eisprongen waar de tests op reageren. En sowieso is dat besides de point; zwangerschapstests horen te reageren op HCG, niet op LH. Dus als een zwangerschapstest reageert op een eisprong, dan klopt er toch echt iets niet met de test.
    Ik vind het echt onacceptabel.

Fearfull en Ilse1993 vinden dit leuk.
  13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Of: de meeste testen zijn prima maar helaas zijn er de laatste tijd hier op zp een aantal erg foute in beeld gekomen. Begrijp me niet verkeerd: ik vind het schandalig dat ik nu al een stuk of vier van zulke donkere vals positieve testen voorbij heb zien komen. Maar zo lijkt het net of 95% valse streepjes geeft en daar kunnen dames met gewoon een goede positieve test weer onnodig onzeker door worden.

Maev en Ilse1993 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina