Snap er niks meer van ?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MHMW, Feb 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hoi dames,
    Volgens mij houdt mijn eigen lichaam mij voor de gek ? Eind november heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 22 december. Dat heeft toen 3 dagen geduurd. En vanaf die tijd helemaal niks meer. Ik heb er nu al een aantal testen tegenaan gegooid. Waaronder de digitale van CB. Ze waren tot nu toe elke keer negatief. Contact gehad met de HA, maar die zei alleen maar dat ik moest afwachten. Bleven de testen na 3 weken nog negatief, dan kon ik terug komen. Mijn man gaat, als hij het red met zijn werk, vanavond even naar de Kruidvat, om de testjes van eigen merk te halen. Aangezien ik daar over positieve verhalen hoor. Bij de zwangerschap van Tijn, had ik na een paar dagen over tijd te zijn, al ontzettend last van misselijkheid en de CB test met zijn zwangerschap knalde meteen. Maar nu, ik snap er echt niks van ? Ik heb ook totaal geen zwangerschapskwaaltjes, maar ook geen ongesteldheidskwaaltjes. Oh, die onzekerheid is echt erg !

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Je cyclus kan natuurlijk langer zijn en dat je menstruatie daarom op zich laat wachten.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Voor ik mijn spiraaltje liet plaatsen, kon ik de klok op gelijk zetten dat ik na 28 dagen weer ongesteld werd. Ik heb 7 maanden een spiraal gehad, toen helemaal niet ongesteld geworden. 24 november eruit laten halen, precies 28 dagen erna weer ongesteld. Daarom snap ik er ook niks van, dit zal wel een kwestie zijn van gewoon afwachten, alleen is dat erg moeilijk !

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Ik denk dat je cyclus nog op gang moet komen. Ik zelf ben ook altijd regelmatig, 25. Dit was ook direct zo na de 1e keer stoppen met de pil. Bij de 2 keer stoppen met pil was mijn cyclus pas bij de 3e maand weer normaal.

Hopelijk is je cyclus weer sbel normaal.

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb niet de pil geslikt, maar een spiraaltje gehad.

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Een hormoon spiraal of een koper spiraaltje?
    Aangezien een mirena bijvoorbeeld ook hormonen bevat en je dus ook moet "ontpillen" van die hormonen zeg maar...

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

De Mirena heb ik gehad, had net wat gegoogeld en las inderdaad dat er meerdere dames problemen hebben met hun cyclus na het verwijderen van hun spiraal. Het is dus even afwachten. Overigs best vreemd dat mij HA hier niks over heeft gezegd. Ik heb er nog naar gevraagd, maar volgens haar was het allemaal geen probleem. Ik heb overigs maar 7 maanden mijn spiraal gehad, kan dit nog enig invloed hebben op het ´ontpillen´ ?

8. mamanu

mamanu Bekend lid

Nov 2, 2008
    577
    0
    0
    Nou meid ik heb geen spiraal gehad maar altijd de pil. Ik ben nu 4 keer een tijd gestopt in 5 jaar tijd en ook ik kon mijn klok erop gelijk zetten. Mijn cyclus is altijd min 25 en max 28 dagen geweest. Ik ben een maand geleden weer gestopt met de pil en nu 30 dagen laten nog steeds niet ongi. Ik heb wel deze keer mijn ei pas op dag 20 gehad, dus ik denk dat mijn lichaam deze keer toch anders reageerd. Wel vreemd!
    Ik heb allerlei kwaaltjes op het moment. Ik hoop dat het van een zwangerschap is, maar ben bang van het ontpillen. We wachten maar weer...

Ik wil er dus mee zeggen dat het allemaal gewoon kan. Je lichaam kan dus anders reageren dan je gewend bent.

Ik hoop voor je dat je test positief is!

Share This Page