Ja.. het zou kunnen!!! En over die cyclus... die hou ik eigenlijk (nog) niet bij. Weet eigenlijk niet eens hoe dat moet Ja.. een groentje hier!!!
ja het kan echt alleen KV testen gaven positief aan 4 dagen voor mn NOD...pas 3 dagen na NOD werden andere merken ook positief
Of laat ik het zo vragen; wanneer zou je weer ongesteld moeten worden? Ben je al overtijd? Groetjes Moisie
Zo! Ik heb hem in huis! Als ik naar het toillet moet ga ik de test doen! Inderdaad spannend hihi Ik haat zulke spanning Liefs!!
Ik moet mezelf en jullie dus ook (hihi) teleurstellen... Een dikke negatieve test... Maar ja! Niks aan te doen.. Liefs! En bedankt voor jullie medeleven.
Jammer zeg Maar had je niet (heel) veel van te voren gedronken?? Want als je én voor je NOD zit, én overdag test én veel gedronken hebt is dat echt niet slim. Je kunt beter 's moprgens met geconcentreerde urine testen..
Ik denk het niet, want achteraf.. Heb ook geen klachten ofzo.. Maar ik vond het gewoon zo raar dat die eerste na een aantal uur wel plus aangaf.. Ik wacht nog even.. En als menstruatie nog niet begint, dan test ik weer.
hey hey ik weet wat je bedoelt.. zelf heb ik ook last van hoofdpijn, broerd, vaak moe soms heel erg honger en soms juist weer helemaal niet.. een drukkend gevoel op me buik, soms stemmings wisselingen, ik heb ook een test gedaan van cb ben er mee naar het ziekenhuis gegaan daar bij de apotheek. ze zij duidelijk dat ik zwanger ben dus ik heel blij, ze zij je hoeft er niet persee nog eentje te doen omdat het toch al duidelijk op staat een streepje en een plusje dat was dus zwanger.. maar ik wou er dus toch nog eentje doen maar toen had ik een andere gedaan van cb een digitale die zegt niet zwanger .. zwanger.. die heb ik dus die zelfde avond nog gedaan en er kwam te staan niet zwanger.. ik weet dus niet wat ik moet denken en of ik nou zwanger ben ik ga morgen wel naar de dokter om bij de dokter nog zekerheid te hebben maar ik zit de hele avond al in spanning wat het nu is.. morgen weet ik hopelijk meer groetjes
Misschien is het ook makkelijk om de 1e dag van je menstruatie op te schrijven op een kalender/agende etc. Zo kunnen ze straks ook in het ziekenhuis beter zien/weten hoeveel weken je bent. Suc6. Ik leef met je mee. Zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Zit ook nog op school, dus weet hoe het kan zijn. Gr.