wow Boommm, gefeliciteerd meid!!! wauw, jij bent denk ik wel echt de recordzetter hier haha echt superleuk! Ik hoop dat je een goeie zwangerschap hebt en ik hoop hier te komen aansluiten (of misschien haal ik dat niet, eisprong verwacht ik binnen paar dagen) anyways, zet hem op!
Julia80 Haha dankjewel! Zou gezellig zijn als je ook hier mee kan komen kletsen, ik ga voor je duimen! Kleinefee Dankjewel!! Ik ga heel hard voor je duimen! Zou super leuk zijn, samen zwanger! Zus9 Wat leuk, gefeliciteerd! Heb je een foto van je test? Heb je al ergens last van?
Jij ook gefeliciteerd Boommm! Ik zal morgen bij daglicht even een foto maken van mijn test! Ik heb af en toe wat steekjes rond m'n baarmoeder, maar verder voel ik nog niks. Jij? En welke datum heb jij voor jezelf uitgerekend? Ik ga vooralsnog uit van de 18e.
Zus9 Ben benieuwd, mijn test was nog erg licht, dus wil morgen nog een keer testen. Ik heb nog helemaal nergens last van, voel helemaal niets.. Hopelijk blijft dat zo, vorige keren erg misselijk geweest haha. Volgens mijn berekeningen ben ik de 16e uitgerekend!
Dit was mijn test vanmorgen, al een stuk duidelijker dan gister Bij de zwangerschap van mijn zoontje voelde ik ook niks. Geen moment misselijk geweest, echt heel fijn! Ben benieuwd hoe dat deze keer zal zijn! Dit wordt jouw vierde kindje he aan je banner te zien. Gezellig hoor, zo'n groot gezin! Heb je een voorkeur qua geslacht na 3 meiden?
ik hoooooppp dat ik binnenkort aan mag sluiten Probeer met ICSI zwanger te raken, donderdag terugplaatsing en dan afwachten... Als ik zwanger raak zou ik 24/6 uitgerekend zijn. Ik hoop het zooooo... Jullie gefeliciteerd vroege testers
Gefeliciteerd dames! Ik heb gisteren ook positief getest op 10 dpo! Zou dus voor 16 juni zijn. Hopelijk lopen onze testen nu mooi op! (foto volgt nog van mijn test)
Zus9 Wauw wat een duidelijke test al! Haha ja, ik zou heel graag een jongen willen. Maar een vierde meisje is net zo welkom! SweetLilly Ah, ik hoop ook dat je deze ronde zwanger bent! Succes donderdag! Cyd Gefeliciteerd! Mooie testen!!! Heb je al ergens laat van? Wij vliegen morgen naaf NL, vandaag dus druk bezig geweest met koffers inpakken
Ah tof dat je dat wil doen, ik ben daar nooit zo goed in.. Ik ben 27 jaar, 18 juni uitgerekend en is ons 2e kindje.
Voor hoe lang gaan jullie naar NL Boommm? Jullie wonen in GB toch? Tenminste, zoiets dacht ik wel eens te hebben gelezen op het forum. Sweet lilly, heel veel succes donderdag! Hopelijk mag je je snel bij ons voegen
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Cyd (00 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡