Hihi dat van die buik herken ik. Hier eigenlijk nooit meer mijn buikje kwijt geraakt na mijn dochter. Door vele vruchtwater dat ik vast hield, was deze ook behoorlijk slap geworden. Nu ook in de avond ene opgeblazen buik! Er zijn zeker heel veel mooie turkse namen, die in nl ook goed te doen zijn. Leuk! Hier hebben we de jongensnaam al, maar goed hebben er behoorlijk wat tijd voor gehad. Meidennaam min of meer ook al. Hier ook verder trouwens geen klachten. Tis weer eng! Dat ik af en toe denk hallo? Alles goed daarbinnen? Maar goed dan gaat me rug en buik weer beetje zeuren dan denk ik ohja oke. Was bij mijn dochter ook gezegend met weinig klachten. Alleen + 29 kilo einde zwangerschap🙊🙈🙀 Was het overigens nu net weer kwijt op 2 kilo na.
Goedemorgen dames! Namen? Echt? Nu al? Maar misschien werkt het bij mij anders Hier meer met een keizersnee de eerste of tweede keer? Ik heb er 2 gehad, dus deze wordt sowieso weer een ks. Nu ben in zelf niet de actiefste, maar wat is het hier rustig! Niemand iets te melden of te vragen? Lekker zeuren over wat dan ook? Niemand? Fijne zondag!
Wij zijn ook nog niet bezig met de naam hoor.. pas als we weten wat het geslacht is gaan we daar over nadenken!! Verder idd niet zoveel te zeuren haha.. kom wel vaak hier ff kijken maar wordt nog niet zoveel gekletst!!
Het is hier nog veel te stil! Moet ook zeggen dat het maar een klein clubje is. Hier gelukkig geen ks gehad, maar ik word wel weer ingeleid. Ben net wezen sporten, maar dat viel me toch ff zwaar. Nu deed de airco het daar ook niet en was het veel te warm en broeierig binnen. Verder hier ook niets te klagen. Heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben ofzo haha
Nou vandaag echt dood en dood moe... herken het heel erg van de vorige keer! Echt zo'n verlammende vermoeidheid.. lig nu dan ook al in bed.. Waarom weet je nu al dat je ingeleid gaat worden Ellie? Ik heb sowieso een hekel aan sporten haha! Vandaag 5 pokemon gevangen haha! Weet nog niet zo goed of ik het een leuk spelletje vind, dacht het eens uit te proberen..
Ow ja die vermoeidheid vreselijk! Had er vorige keren niet zo last van maar nu er een peuter rondloopt vindt ik het toch al wat vermoeiender. Mijn eerste zoon is tijdens de bevalling met 40+3 weken overleden. Ben met de 2e ook met 37 weken ingeleid en ga nu niet weer wachten tot de bevalling zelf begint. Teveel angsten dat het dan weer fout kan gaan. Al is die kans nog zo klein
Namen hier niet nu al hoor. We hebben 2 jaar de tijd gehad om wat favorieten opschrijven. Hier geen luxe van snel zwanger raken😉 Kwaaltjes nee nog steeds niks🙈 Ellie zag idd de * al. Tis soms lastig om er naar te vragen. Wil iemand dit wel? Maar jeetje mag ik vragen hoe het is gekomen? Vreselijk zeg! Snap je angst ja! Poeh jeetje! Hier was ik met 38 weken ingeleid en die ging verre van harte! Hoop dat het niet weer nodig zal zijn. Jughi pokemon go🙈😂 hahaha! Snap je moeheid nu wel, hihi. Tis hier idd erg rustig, maar tis weekend.
Miesy, wat fijn dat alles goed is!! En fijn dat je eerder mocht komen door de bloedingen zeg. Adrianna, de moeheid begint hier ook te komen. Gisteren toen mn dochter haar middagdutje deed ook maar even gaan liggen Ellie86, wat heftig van je eerste zoon Kan me voorstellen dat je dan erg angstig wordt zeg! Namen: ik had altijd een lijstje voor mijn eerste dochter, heb dat lijstje er ook maar weer bijgepakt en ge-update Maar als we het geslacht weten ook even wat actiever zoeken! Klachten: de misselijkheid begint wat te komen.. Ik voel het echt als ik wat moet eten. En veel plassen.. Vooral s nachts. Normaal moet ik altijd wel 1x s nachts, vannacht zelfs 3x geweest
Afspraak met MvM is trouwens geweest, test was gelukkig goed Nu nog iets langer dan een week wachten tot de echo, spannend!
@kwaaltjes hier veel last ook van opgeblazen buik, savonds zit een gewone broek niet fijn haha. Mn borsten zijn groter, mn bh's pas ik bijna niet meer en ik word steeds meer misselijk. Ruik alles sterker en daardoor kan ik wel eens toegeven aan de wcpot hahaha. Hoop dat het hierbij blijft en niet erger wordt. Heb het ook vaak als ik wat moet eten. Ben vooral misselijk in de middag tot het avondeten. Sochtends valt mee en savonds valt ook mee. Ook ben ik zoooo moe, was ik al erg door mn ziekte en nu nog erger pff net als plassen. Ook door mn ziekte heel veel en nu nog erger haha. Hoort erbij. Jeetje wel veel last van kwaaltjes als ik dit zo typ.. Kan nu ook meer genieten door de goeie echo die ik heb gehad @ellie jeetje wat heftig, snap dat je angstig bent! xx @mvm ik wil me ook nog opgeven voor mvm @namen wij hebben nog geen namen. Voor een meisje vinden we ongeveer wel hetzelfde leuk, maar alles wat ik voor een jongetje leuk vind, vindt hij niet leuk haha. Wordt nog moeilijk
Ook ik word steeds meer misselijk. Gister na het avondeten leek het alsof het niet wilde zakken, werd er naar van en nu elke keer als ik wat eet, hoe klein ook, word ik misselijk. Ik eet echt maar de helft van wat ik normaal eet en probeer dan maar zoveel mogelijk fruit en groenten te eten en veel water te drinken.
Jeetje Ellie dat is heftig... hopelijk vind je het niet vervelend dat ik er naar vroeg.. Morgen gyn... ben benieuwd of ik dan ook een echo krijg!! Hoop het wel...
Ow nee hoor helemaal niet erg als er naar gevraagd wordt. Praat er nu makkelijk over. Hij was al een aantal weken gestopt met groeien en was voor het termijn ook aan de lichte kant 2700 gram. Hij had al enige tijd in het vruchtwater gepoept en zijn navelstreng zat 1x om zijn nek. Door de weeën kon hij het niet aan en heeft geen zuurstof meer gekregen. De vk kwam s'ochtends langs en toen was alles nog goed. 3 uur later was er geen hartje meer en moesten we met spoed naar het ziekenhuis, wat toen al te laat was. Balen van die misselijkheid bij sommigen. Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad. Oehh spannend morgen jughi! Denk wel dat je dan een echo krijgt. Waarom moet je naar de gyn?
Mag ik vragen of je nu niet achteraf denkt van hadden ze maar? Ik kan er zo ontzettend boos en verdrietig van raken. Ik vind dat ze echt standaard met 30 weken en 36 weken een echo moeten doen. Dan voorkomt echt een hoop ellende. Balen van de misselijkheid. Ken het hier ook niet. Als je bij de gyn bent ivm zwangerschap, denk ik het haast wel Jughi. Hier volgende week woensdag nog een echo. Erna maar een VK gaan zoeken.
💕💖 Zwanger 💕💖 1 maart Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 35 jaar - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje Williie 23 jaar 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje Ladylola - 32 jaar - 2e kindje Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje Jallou 32 jaar 3e kindje Lanara 28 jaar 1e kindje Adrianna - 30 jaar - 1e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje 12 maart Isk 35 jaar 3e kindje 13 maart Narena - 35 jaar - derde kindje 14 maart Nikki83 33 jaar 2e kindje Our sweet little angels♥️ Loes87 Thea Afspraken�� Miesy - 19/7 - 1e echo Nic2910 - 19/07 - intake verloskundige Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Nikki83 - 26/7 - intake en 1e echo Ellie86 - 27/7 - 1e echo Williie 27/7 1e afspraak Ladylola - 27/7- 2de echo Nic2910 - 04/08 - 1e echo Lizzy - 8/8 intake vk en echo Adrianna - 10/08 - 1e echo
Nee die gedachte heb ik niet. Er valt ook niemand wat te verwijten. Heb met 32 weken een groeiecho gehad en toen bleek dat hij achterliep. Moest een week later weer terug komen en toen was hij helemaal bij gegroeid. Daarna niet veel meer. Niemand had dit kunnen zien aankomen. Ik mag volgende week woensdag ook voor de eerste echo. Vindt het dit keer wel langer duren haha. Vorige keer had ik de eerst al met 6 weken
Ik snap heel goed dat jij dus ingeleid gaat worden Ellie. Vreselijk dat je je eerste kind zo bent kwijtgeraakt. Gelukkig heb je niet het idee dat er iemand iets te verwijten valt, maar ik weet wel zeker dat je dit (en natuurlijk je eerste zoon) nooit zult vergeten. Vandaag heb ik me ook maar eens aangemeld bij de verloskundige. Ik heb mijn eerste afspraak staan op woensdag 3 augustus en moet met een volle blaas komen want ik krijg dan ook direct een echo. Bij mijn eerste twee zwangerschappen deden ze dit nog niet, toen was de termijnecho echt de eerste echo en deden ze dat ook nog niet in de praktijk zelf. Maar goed, we zijn nu 10 en 6 jaar verder. Overigens heb ik nog nergens last van (wel ruik ik beter en plas ik veel), eigenlijk heb ik helemaal niet het idee zwanger te zijn. Maar goed, dat kan nog komen. Bij zoon 1 was ik vanaf 8 weken ziek en bij zoon 2 vanaf 6,5 week.
@ellie Wat vreselijk wat er is gebeurt! Dat je er nu al zo over kan praten vind ik echt knap, je bent een sterk mens. Knuffel @jughi Spannend vandaag! Echo toch? Benieuwd of je een kloppend hartje kan zien. Voor mij is het dit keer een verademing, want niet hoogzwanger in de zomer! Dus ik vier toch wel een klein feestje Weet iemand of je na 2x een ks gewoon bij de vk op controle mag of dat dat bij de gyn is? Het is sowieso spannend, de laatste keer stond mijn baarmoeder op scheuren, die was nogal dun. Volgens de gyn mocht ik nog wel zwanger worden, maar toch vind ik het een beetje spannend... Succes in de hitte vandaag! Ik ga maar even wat zwembadjes vullen 😃
Isk wat een eng idee!! En Ellie wat heftig.. knap dat je er zo over kunt praten en kunt denken. Hier was het nog erg klein op de echo, maar wel een kloppend hartje gezien.. 5.4 mm groot