Hallo allemaal, Ik wil ook graag meekletsen. Ik ben volgens mijn eigen berekening vandaag 7 weken en 1 dag zwanger. Heb gister de verloskundige gebeld en heb vrijdag mijn eerste echo. Mijn laatste zwangerschap was in 2014, maar dat is helaas een miskraam geworden. De eerste echo was goed, de tweede niet. Daarom ben ik nu ook gematigd blij denk ik. Ik heb wel al een zoontje van 2011. Hier was het trouwens vooral mijn man die een tweede wilde. Van mij had het niet persé meer gehoeven haha. Mijn zoon zit nu lekker op school en kan heel veel zelf, dat is best een prettige situatie. In 2012 heb ik ernstige rugklachten gehad waardoor tot 2015 een zwangerschap geen optie was. Dus nu fingers crossed dat mijn rug het houdt (als deze zwangerschap goed is).
���� Zwanger ���� 1 maart Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 35 jaar - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje Williie 23 jaar 1e kindje Zinaa - 33 jaar - 2 kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje Ladylola - 32 jaar - 2e kindje Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje Jallou 32 jaar 3e kindje Lanara 28 jaar 1e kindje Adrianna - 30 jaar - 1e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje 12 maart Isk 35 jaar 3e kindje 13 maart Narena - 35 jaar - derde kindje 14 maart Nikki83 33 jaar 2e kindje Our sweet little angels♥️ Loes87 Thea Afspraken�� Miesy - 19/7 - 1e echo Nic2910 - 19/07 - intake verloskundige Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Nikki83 - 26/7 - intake en 1e echo Ellie86 - 27/7 - 1e echo Williie 27/7 1e afspraak Ladylola - 27/7- 2de echo Nic2910 - 04/08 - 1e echo Lizzy - 8/8 intake vk en echo Adrianna - 10/08 - 1e echo
Pffff net een beetje bloedverlies bij de ontlasting... Weet nou niet of het door het persen kwam of door iets anders. Heb wel de gyn gebeld, maar die zei alleen dat het weleens voor kan komen en dat ik moet bellen als het meer wordt of als ik krampen krijg.....geen geruststelling
Adriana, jeetje wat schrikken! Hopenlijk blijft het hierbij. Ellie, wat ben jij sterk! Wat ontzettend erg van je zoontje! Dikke knuffel xxx Pfff wat is het tog warm buiten nu. Ik ben ook erg moe, hopenlijk gaat dat over een aantal weken beter
Zou iemand voor mij mijn afspraak willen wijzigen, ik krijg het niet voor elkaar op mn laptop.. sorry er staat 19/7 eerste echo, ikmoet nu 25/7 tweede echo, eig is dat al de 4e, maar goed haha komt omdat ik met 4 weken bij de gyn moest zijn, had echo gemaakt, je zag toen verdikt bms, de 2e keer bij verloskundige omdat ik zoveel bloedingen en krampen had en derde keer omdat mijn bloedverlies erger werd, dus nu 25/7 moest ik terug komen van de vk bij de gyn
Zinaa, gefeliciteerd en welkom!! Adrianna, hopen dat het niets bijzonders is. Voel je je verder wel oke? Geen pijn of kramp? Oh ja, Morgenzon... Moe, moe, moe. Ik vind het met 2 al vermoeiend, laat staan met 4! Hoe doe je dat toch? Ik heb dus geen tijd voor dutjes helaas. Sterkte vandaag allen met de hitte! Ik ga nog goed nadenken of ik naar de markt ga. Eerste woensdag van de Spakenburgse dagen!
Zinaa, welkom! Miesy, ik wijzig het zo wel even! Ik ben blij dat we met dit weer niet hoogzwanger zijn Wat dat betreft zijn we wel in een gunstige tijd zwanger!
���� Zwanger ���� 1 maart Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 35 jaar - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje Williie 23 jaar 1e kindje Zinaa - 33 jaar - 2 kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje Ladylola - 32 jaar - 2e kindje Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje Jallou 32 jaar 3e kindje Lanara 28 jaar 1e kindje Adrianna - 30 jaar - 1e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje 12 maart Isk 35 jaar 3e kindje 13 maart Narena - 35 jaar - derde kindje 14 maart Nikki83 33 jaar 2e kindje Our sweet little angels♥️ Loes87 Thea Afspraken�� Nic2910 - 19/07 - intake verloskundige Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Miesy - 25/7 - 2e echo Nikki83 - 26/7 - intake en 1e echo Ellie86 - 27/7 - 1e echo Williie 27/7 1e afspraak Ladylola - 27/7- 2de echo Nic2910 - 04/08 - 1e echo Lizzy - 8/8 intake vk en echo Adrianna - 10/08 - 1e echo
Wat leuk Isk! Ik ga volgende week naar de spakenburgse dagen...is toch wel een soort traditie hier. Roze verlies is weer gestopt trouwens.... Denk gewoon door de obstipatie dus
Heb even geen puf meer om te reageren op iedereen Zag een nieuw iemand voorbij komen. Welkom! En verder ben ik het alweer kwijt haha. Wat een warmte zeg. Afgelopen dagen lange dagen gedraaid op mijn werk. Werk in de kinderopvang op een bso. Staan met 2 grote tenten op een camping deze zomer. Super leuk maar had het gisteren toch wel echt heel erg warm. Kan er dit jaar maar slecht tegen. Andere jaren was ik al rond de 20 weken toen ik daar moest werken maar dat ging beter. Willen jullie trouwens het geslacht weten?
Hey dames, hier nog 5 dagen werken en dan eindelijk vakantie! Volgende week woensdag laatste dag... Wij willen het geslacht wel weten ja.. Kan me zo niet voorstellen dat iemand het niet wil weten... Ik zou het niet uithouden van nieuwsgierigheid!! Hier echt doodop... Mijn moeder heeft verteld over mijn zwangerschap aan mijn peettante, een van de personen die ik heel graag zelf wilde vertellen.. (peettante logeert op het moment bij mijn ouders) Excuus kon er pas na 3 dagen vanaf (nadat ik er iets van gezegd heb), tante is volgens mij gepikeerd dat ik niets verteld heb en kan mn moeder wel schieten... (Bijzondere vrouw, ik moet altijd de wijste zijn) In combinatie met dit weer heb ik vannacht echt klote geslapen...!!! Groetjes
Morning! Wat een hitte ja deze dagen! Was gister goed vertoeven op het strand. Ik weet niet of ik het wil weten. Zwanger worden is hier een flinke uitdaging en mijn dochter kreeg ik al helemaal niet cadeau. Dus geslacht is hier verre van belangrijk geworden. We zullen geen geslachtsecho doen. Eerst de GUO afwachten en we zien wel of we het nog vol kunnen houden na die echo. Tjah en het doorvertellen krijg je nou eenmaal. Mensen zijn enthousiast en blij. Dus het schiet eruit voordat ze erbij stilstaan. Ik zie het als een compliment. Kan me er niet zo druk om maken. Adriana vervlend van obstipatie en roseverlies. Maak me toch soms wel wat zorgen nu. Heb wederom nauwelijks symptomen. Mijn borsten zijn steeds minder gevoelig. Enige wat is dat ik veel kan plassn en mijn buik af en toe zeurt. In de avond hou ik het niet meer zo vol tot 24u. Verder niks. Tis echt aftellen tot woensdag!
Geslacht, wil ik wel graag weten! Bij de eerste heb ik met 16 weken een geslachtsecho gedaan. Nu even kijken of we dat weer doen of dat we wachten tot de 20weken echo. Vind het veel praktischer om van te voren te weten en kan mijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen Jughi, balen dat je moeder het verteld heeft! Vooral als je het zelf graag wilt vertellen.. Ladylola, ik voel ook veel te weinig. Spannend he..
Ik heb net een echo gehad, helaas geen hartje zien kloppen wel een vruchtzak, nu afwachten.. of weer een mk of pas 5wk. Daarna mvm op bezoek gehad waar ik een vette knal test had ze zei dat ik heel veel hcg aanmaak. Zo verwarrend.
Jeetje wat spannend melanie. Waneer moet je weer terug? @jughi vervelend dat je moeder het heeft verteld terwijl je het zelf wou vertellen. Vind ook dat je dat zelf moet vertellen en snap dat mensen enthousiast zijn, maar het isj altijd leuker om zelf het nieuws te brengen @geslacht wij willen het wel graag weten