1 tot 15 maart 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babylove 85, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Sterkte ladylola! X

2. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladylola, wat een enorme teleurstelling voor jullie! Heel veel sterkte gewenst!

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Och jeetje wat erg ladylola! Heel veel sterkte!!

Beetje dubbel gevoel nu ik dit neerzet, maar wij hadden vandaag gelukkig een goede echo. Mooi kloppend hartje. Ze denken dat ik nu op 7+2 zit wat 5 dagen achteruit is. Over 2,5 week termijnecho en dan zullen we het zeker weten

4. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    ���� Zwanger ����
    1 maart
    Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje

3 maart
    Lana1980 – 35 jaar - 2e kindje

6 maart
    Miesy - 25 jaar - 1e kindje
    Williie – 23 jaar – 1e kindje
    Zinaa - 33 jaar - 2 kindje

7 maart
    Jughi - 28 jaar- 2e kindje

8 maart
    Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje
    ItsWendy - 29 jaar - 1e kindje

9 maart
    Charley7 - 26 jaar - 2e kindje
    Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje

10 maart
    Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje
    Jallou – 32 jaar – 3e kindje
    Lanara – 28 jaar – 1e kindje
    Adrianna - 30 jaar - 1e kindje
    Nikki83 - 33 jaar - 2e kindje

11 maart
    Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje

12 maart
    Isk – 35 jaar – 3e kindje

13 maart
    Narena - 35 jaar - derde kindje

Our sweet little angels♥️
    Loes87
    Thea
    Ladylola

Afspraken��
    ItsWendy - 03/08 - 1e afspraak vk
    Nic2910 - 04/08 - 1e echo
    Lizzy - 8/8 intake vk en echo
    Adrianna - 10/08 - 1e echo
    Ellie86 - 12/08 - termijnecho en intake gyn
    Nikki83 - 26/08 - 2e echo (termijnecho)
    Ellie86 - 26/08 - controle gyn

5. Isk

Isk Lid

17 jun 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor jou Ladylola! Sterkte de komende tijd.

6. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Sterkte ladylola...

7. ItsWendy

ItsWendy Lid

15 mrt 2016
    39
    16
    8
    Sterkte Ladylola!

Pfff, nog een week wachten en dan hebben wij de eerste afspraak bij de VK. Spannend, leuk, maar toch ook wel een beetje eng. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken.

Gisteren even langs geweest bij de klusavond van het vrijwilligerswerk waar ik al 13 jaar elke zomer aan mee doet. Degene die vroeger de leiding had daarover was ook aanwezig. Hij is 68 jaar en pakte opeens me bij mijn pols beet. Na enkele seconden zegt hij: "Volgens mij ben jij zwanger..." Wauw, dat was best een beetje eng. Ik heb het ontkent, maar kon hem daarbij echt niet aankijken.

Zwangerschapskwaaltjes heb ik niet echt momenteel. Ongeveer anderhalve/twee weken terug wel even een mindere week gehad. Als ik te lang stilzat, dan werd ik echt misselijk. Het leek wel alsof ik nu al last had van een te strak zittende broek. Nu is dat eigenlijk weer verdwenen. Ik ben wel iets vermoeider dan normaal en mijn borsten voelen licht gespannen, maar verder gaat het allemaal best oké. Ook dat vind ik wel eens lastig hoor. Soms had ik me liever echt super misselijk gevoeld. Gewoon ter bevestiging van dat ik echt zwanger ben. Hahaha.

8. Melanie2014

Melanie2014 Actief lid

16 sep 2014
    131
    0
    16
    ah wat naar ladylola heel veel sterkte.
    ik heb net opnieuw echo gehad en dit keer een vrucht en een hartslag alleen pas 6 wk 5 dagen dus late ei geweest ofzo. wat wel raar was dat mn baarmoeder wel de grote heeft van 8 wk. mag over 2 weken weer komen maar de vk zei dat het niets hoeft te betekenen. spannend

9. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wow wat bizar dat hij je zo vaste pakte en dat tegen je zei Wendy! Had hem ook echt niet meer normaal aan kunnen kijken haha

Lastig he die onzeker eerste weken en zeker als je dan zo weinig kwaaltjes hebt. Maar goed ik heb toch liever niets voelen dan iedere dag kotsen :D

Gelukkig een goede echo Melanie! Apart maar niets om je zorgen kn te maken dus.

Ik voelde me vandaag zo raar dat ik eerder naar huis ben gegaan. Hadden ook minder kinderen en heb al veel te veel uur extra gewerkt dus hoefde me gelukkig niet ziek te melden. Had mega hoofdpijn, duizelig en voelde me heel slap. Thuis heb ik 3 uur liggen slapen en toen ging het wel weer. Had hier zondag ook al zo'n last van. Vorige keren echt nooit last van gehad

10. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Vandaag weer een echo gehad.. :) zag er goed uit! 18 aug weer en dan krijg ik de uitgerekende datum. Ook wordt dan de combitest ingepland..

11. ItsWendy

ItsWendy Lid

15 mrt 2016
    39
    16
    8
    Werk je in de kinderopvang Ellie86? Ik voelde me woensdag niet helemaal oké, maar kon uiteindelijk pas om 3 uur weg. Vandaag een hele dag alleen op de groep. Van 7 tot 6. Best pittig. Gelukkig een fijn groepje kids. Op één na allemaal 3+. Lekker rustig aan doen vandaag. Nog even genieten van mijn pauze en dan er weer 3 uur tegenaan. ;)

12. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Fijn jughi!

Ik werk idd in de kinderopvang Wendy! Jij ook dus haha. Werk s'ochtends met een peutergroep en in de middag bso. Nu dan hele dagen bso. Dat zijn lange dagen! Vindt die dagen echt vreselijk als ik helemaal alleen sta..

13. Adrianna

Ik heb weer een goede echo gehad vandaag.
    De plek waar de placenta komt was al te zien en de navelstreng.
    Ben ook officieel ontslagen uit het ziekenhuis en heb 4 augustus mijn intake bij een verloskundige in de buurt.
    Maandag moet ik wat foldertjes ophalen over de combitest om donderdag tijdens de intake te kunnen bespreken...langzaam aan begint het opeens heel 'echt' te worden :D

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn voor jullie melanie, jughi en adrianna dat jullie echo goed was!

Gaan jullie allemaal een combinatietest doen? Wij denken dat we het niet gaan doen..

Hebben jullie ook al last van grotere borsten? Ik ben vandaag om nieuwe bhs gegaan en heb gewoon al 2 cuppen groter :O te bizar

15. Adrianna

Ik denk dat wij het ook niet gaan doen. Ik vind de uitslag nog te onzeker eigenlijk.

Ik wilde gister mijn sport bh aandoen, maar dat ging niet meer hahaha mijn andere bh's pas ik nog wel, maar dat zal niet lang meer duren.

16. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn te lezen dat er weer een aantal goede echo's geweest zijn!

Na een aantal dagen heel erg misselijk geweest te zijn (overgeven, geen eetlust, slap en ellendig) heb ik nu opeens al 3 dagen op rij nergens meer last van... Het bevreemdt mij zo en ik word er best heel onzeker van. Het verdwijnen van verschijnselen is geen goed teken toch? Aanstaande woensdag heb ik mijn 1e afspraak met echo bij de VK, ik ben er nu al heel gespannen voor.

17. Adrianna

Ik heb de symptomen ook maar met vlagen.
    Heb vandaag een super dag en dat kan morgen of overmorgen zo weer omslaan.

18. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat fijn adrianna!

Wij laten geen combinatietest doen. Andere keren ook niet gedaan.

Borstel worden hier niet groter, maar die zijn al groot genoeg haha

Narena dat hoeft echt niets te betekenen. Gelukkig heb je bijna je echo.

Hier gaat verder alles goed.. Ik was na de bevalling weer begonnen met roken en wat heb ik toch een moeite om te stoppen. Het lukt wel, maar denk er toch veel aan terwijl ik al bijna niets meer rookte.

19. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist heb ik met mijn man besproken of we wel of niet voor de combinatietest gaan. Ik zal dat woensdag wel moeten aangeven. Best wel lastig, die keuze. Ik denk toch dat we het wel gaan doen. Ik ben nu een stukje ouder dan tijdens de vorige 2 zwangerschappen (1e zoon was ik 25, bij de 2e 29 en nu dus 35). Bovendien was/is deze zwangerschap al een grote verrassing, dus waar er iets van zekerheid te vinden is, vinden we dat wel een prettig idee.

Borsten zijn hier altijd al groot en gelukkig nu niet merkbaar groter.

Vanmorgen was ik weer eventjes misselijk, dus is de twijfel ook iets afgenomen. Het blijft raar hoor, dit komt doordat ik bij beide vorige zwangerschappen ziek geweest ben tussen 6,5 week t/m week 13/14. Toen had ik geen dagen dat het wel goed ging en ik helemaal niet misselijk was.

Ellie86: wat goed dat je gestopt bent met roken! En ik snap dat het moeilijk is. Zelf rookte ik ook, en ik ben binnen een week na de positieve test helemaal gestopt. Ik heb er nu totaal geen moeite mee en ook 0% behoefte aan. Sterker nog, het staat me erg tegen en ik vind het verschrikkelijk stinken. Snap eigenlijk niet dat ik het zelf tot voor kort nog regelmatig deed....

Fijne avond allemaal!

20. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Itswendy, ik zou het dan echt niet kunnen ontkennen zeg! Zou al rood worden :)

Hier is het ook de ene dag beter dan de andere, met af en toe was misselijkheid tussendoor.
    Narena, het kan echt per dag verschillen hoor!

Miesy, ik ga geen combinatietest doen, hebben we bij de vorige ook niet gedaan en het is alleen een kansberekening. Ik zou daar veel te onzeker van worden. En we zitten ook niet in een risicogroep.
    Mijn borsten zijn idd ook al weer gegroeid!

Fijn dat alle echo’s tot nu toe goed waren!
    Ik heb het idee dat mijn buikje ook al echt begint te groeien..

Deel Deze Pagina