Het is rustig hier... Morgen om 13.00 uur heb ik mijn intake bij de verloskundige en krijg ik ook een echo. Mijn man heeft morgen gelukkig vrij (normaal gesproken is hij doordeweeks altijd van huis en ben ik dus alleen thuis) en gaat dus mee. Ik ben heel benieuwd en laat het hier zsm weten.
We zijn gewoon een te klein groepje zo stil in het! Leuk morgen je eerste echo! Succes! Wel heel fijn dat je man er bij kan zijn
Narena, succes vanmiddag! Is idd heel rustig hier ja! Ben ook al gaan schrijven bij de maart mama's hieronder bij de clubs..
Succes vandaag narena fijn dat je man mee kan! Morgen komt mm vriend weer thuis van bet varen en vrijdag vertelen we t eindelijk ook aan mm broertje en zn vriendin. We gaan een kinderkoffertje maken met daarin oordoppen, 1 luiertje, speen, knuffel, voorleesboekje en een slabbetje i love oom (miss ook van tante weet nog niet) en een brief erin van als ik geboren ben, mag ik dan komem logeren bij mijn suikeroom? (Pas geleden hadden we daar wat grappigs mee mn broertje en ik mar hij weet nog van niks)
Mag ik me hier ook toevoegen. Ben nu bijna 9 weken zwanger van mijn tweede. En eerste 8 weken echo achter de rug (is wel heel spannend elke keer) Ben op 9 maart uitgerekend, maar de datum wordt nog precies vastgesteld met 10 weken echo.
Miesy: leuk om het zo te vertellen aan je broer en schoonzusje! Is jouw man ook altijd meerdere dagen van huis voor zijn werk? Miki013: welkom hier! We kunnen wel wat meer actieve schrijvers gebruiken, het is hier inderdaad vrij rustig. Ook wel overzichtelijk aan de andere kant. Mijn afspraak ging prima vanmiddag. Jullie hadden gelijk, ik had me niet druk hoeven maken over het feit dat ik opeens niet meer misselijk was! We hebben een kloppend hartje gezien en verder zag alles er volgens de vk 'normaal' uit. Met het meten kwam ze overigens wel 3 dagen later uit dan ik zelf denk, maar dat zal waarschijnlijk een volgende keer wel anders zijn. Zelf vond ik het best wel moeilijk om een baby te herkennen in de echo, het is ook allemaal nog zo klein! Ik moet 23 augustus weer komen en krijg dan de termijnecho.
Wat een leuke idee miesy! Welkom Miki! Gefeliciteerd met je goede echo Narena. Wat een geruststelling als je dat hartje ziet he Ik heb morgen de intake bij de verloskundige...is een rare volgorde nu ik al 2 echo's heb gehad bij de gyn, maar het is hier lekker om de hoek wat wel weer scheelt.
Nou meiden, mijn eerste bezoekje aan de VK is ook geweest en ook de eerste echo gehad. Wat een opluchting toen ik dat hartje zag kloppen. Alhoewel ik eigenlijk had verwacht dat ik wel een weekje zou worden teruggezet, lijkt het er toch op dat ik echt rond de 9 weken zit. Alles zag er verder prima uit. Over 3 weken mogen we weer. Ik kan nu al niet wachten. ♥
Welkom Miki013! Narena, fijn dat het goed ging gisteren! Hier nu ook wat minder misselijk, dan ben ik ook gelijk weer onzeker.. Itswendy, fijn dat je ook een mooie echo gehad hebt! Op naar de volgende echos!
Welkom miki! @adriana hoe is de intake gegaan? @itswensy super dat t goed was! @narena fijn dat je echo goed was! Mijn vriend is idd langer van huis weg. Zes weken op zes weken af. Voorheen altijd drie maanden wereldwijd. Ben blij dat ie dat noet meer doet haha en nu vaste havens heeft en helft koter.
Itswendy: fijn dat je een goede echo had! Miesy: 6 weken weg, 6 weken thuis is ook een bijzonder ritme. Maar wel heel duidelijk. Tja, het heeft voordelen en nadelen, zeker als er kinderen zijn.
Ja, het is goed gegaan. Gewoon wat vragen en wat controles, maar tot nu toe was alles nog goed. Over iets minder dan twee weekjes weer een echo en als die goed is kunnen we het aan iedereen gaan vertellen zei ze, omdat dan de kans dat het mis gaat, volgens haar, even groot is als bij 12 weken. Dus ik ben aan het aftellen Hoe voelt iedereen zich? Is het nog een beetje uit te houden voor de misselijke dames? En zijn de dames met goede echo's en weinig klachten al gerustgesteld? Ik ben zelf blij dat ik weer even een goede dag ertussen heb. Heb tot nu toe nog niet hoeven overgeven, maar ben oo bepaalde dagen zo misselijk dat niks me smaakt.
Grrrr op alles gereageerd en dan is opeens je bericht weg Heb wel onthouden dat er een hoop goede echo's waren! Hier gaat verder alles goed met me. Voel nog steeds niets behalve vermoeidheid en dat valt de laaste dagen gelukkig ook wel mee. Voor als nog niets te klagen dus. Helaas is de kleine man wel ziek vandaag. 39, graden koorts. Geen zetpil in huis te bekennen natuurlijk en op het moment dat ik dit typ hoor ik hem steeds kreunen. Hopelijk slaapt hij gewoon door.
Beterschap voor je zoontje Ellie! Ik ben vandaag aan het inpakken geweest en heb mijn kledingkast eens flink uitgemest. Maandag gaan wij op vakantie, heerlijk 2 weekjes naar de Veluwe. Hopelijk krijgen we mooi weer. Jullie al op vakantie (geweest)?
Na aankomende week geven ze tot nu toe goed weer op! Hopelijk blijft dat zo, want dan ben ik ook nog een weekje vrij. Daarna nog 3 weken werken en dan lekker 3 weken vakantie. Heb alleen nog steeds geen idee of ik echt weg wil/ga. Ligt een beetje aan het weer in nl denk ik. Kleine man is gelukkig weer beter. Had die nacht geslapen van 20.00 tot 12.00 de volgende dag haha. Daarna was de koorts weg gelukkig
Narena, fijne vakantie! Wij gaan in september pas, dus nog een maandje wachten.. Wel wat leuke vrije daagjes voor de boeg de komende weken, dagje dierentuin, dagje strand. Ellie86, fijn dat je zoontje weer beter is!
Wij wilden eigenlijk aan het eind van het jaar/begin volgend jaar op vakantie, omdat ik ervan overtuigd was dat het echt wel een jaar zou duren voor ik zwanger zou zijn en aangezien ik aan het eind van het jaar meer verdien (ik ben zelfstandige) zouden we alles bij elkaar leggen en een grote reis maken. Nu sparen we dat geld maar voor volgend jaar op en dan dus met een kleintje erbij
Hallo Hier weer terug van weggeweest! Lekker paar weekjes op de camping gestaan in Duitsland Hoe is het hier met iedereen? Hier moe en af en toe misselijk. Had een virus op mn evenwichtsorgaan, dus flink wat weken draaiduizelig geweest.. Deze week ook nog uitval aan oog, gezicht en hand gehad, huisarts vermoedde migraine of een tia. Ivm mijn leeftijd gooit ze het op migraine (dat heb ik alleen nog nooit gehad..) dus ff afwachten.. ga het wel nog ff met de gyn bespreken.. Groetjes!
Jughi, wat vervelend! Inderdaad wel even bespreken met je gyn. Wij zijn nu op vakantie, wifi is niet al te best dus ben nu niet zo actief hier. De kinderen vermaken zich hier prima en eindelijk eindelijk werkt het weer ook wat mee. Volgende week maandag gaan we weer naar huis. Mijn misselijkheid komt en gaat met vlagen. Maar mijn eetlust is echt wel heel anders dan normaal. Bijna niks smaakt meer en veel dingen/geuren maken me misselijk. Ik denk wel heel veel aan de zwangerschap, volgend jaar op vakantie met een baby en 2 'grote' jongens, hoe zal dat zijn? Nu ga ik eens proberen de nieuwste Slaughter te lezen. Groetjes allemaal!