Jeetje wat schrikken Jughi! Hopelijk is het geen tia geweest. Narena, ik heb precies hetzelfde hoor. Alles smaakt anders en moet echt zoeken naar wat ik nog lust. Ik heb trouwens een vraagje aan de dames die al eerder zwanger zijn geweest... Sinds een paar dagen krijg ik een soort steek aan de zijkant van mijn buik als ik te snel opsta. Nu lijkt het mij bandenpijn, maar is dat niet te vroeg?
Jeetje Jughi dat is schrikken. Hopelijk is het gewoon migraine! Ik heb met sommige dingen dat het me niet meer smaakt. Weet nog wel dat ik vorige keer opeens gruwelde van kipsaté. En het gene wat ik weer veel te lekker vind is waterijs. Verder gaat hier alles goed. Afgelopen vrijdag mijn termijnecho gehad. Ben 2 dagen terug gezet en nu 10 maart uitgerekend. Verder zag alles er perfect uit. Volgende week vrijdag weer controle.
Jughi, wat heftig die uitval! Ben benieuwd wat het uiteindelijk is. Adrianna, idd bandenpijn, heb ik ook bij aparte bewegingen of als ik moet niesen! Morgenzon, hoe was je echo? Ellie86, fijn dat alles goed was vrijdag!
Ellie, grappig he dat je smaak zo veranderd! Wat super fijn dat je een goeie termijn echo gebt gehad! Hier gisteren ook een goeie termijnecho gehad. Ben wel 1 dag terug gezet. Dus nu 13 maart uitgerekend.
Grappig die smaakveranderingen. Ik lust zelf helemaal geen vlees meer, vis vind ik afschuwelijk stinken. Weer even vegetarisch voor paar maanden. @Adrianna dat is bandenpijn, wordt nog veel erger. Had bij mijn vorige zwangerschap na 20 weken constant steken vooral rond mijn navel :x Ik heb 10 weken echo gehad en mijn datum is nu vastgezet op 10 maart net als bij Ellie. Ik doe wel combinatietest, vooral omdat het nog een echo is en wat meer geruststelling. Ben zeer angstig, was vorige zwangerschap ook totdat ik baby begon te voelen. Kijk nog steeds elke keer in de wc of er geen bloed is.
Was er al bang voor dat het erger gaat worden die bandenpijn... Ik heb vandaag ook de termijn echo gehad en alles was weer goed. Het bewoog zelfs
Het was idd schrikken! Volgende week met de gynaecoloog bespreken.. Vandaan termijn echo gehad, datum is op 9 maart gezet zag er weer leuk uit zo'n friemelen en spartelend baby'tje!
Niet echt een druk clubje hier!! Ik ga over op positiebroeken.. nog niet aangekomen (3kg afgevallen zelfs) maar t zit echt niet lekker meer...
Dit is het rustigste clubje ooit denk ik haha. Ik heb al een paar weken positiebroeken aan. Gewone passen nog wel, maar zit aan het einde van de middag gewoon echt niet lekker meer. Heb een heerlijk weekje vrij gehad en echt geen zin om maandag weer te gaan werken. Wordt ook heerlijk weer volgende week.
We kunnen het wel wat onrustiger maken Maar ja we zijn ook in verwachting van een visje, daar is van bekend dat het hele rustige baby's zijn. Ik heb net nieuwe positie kleding gekocht. Nog steeds mijn gewone broeken, maar zit echt niet lekker, mijn buik is heel erg opgezet. Denk dat het nog vooral mijn darmen zijn. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas rond 16 weken een echte baby buik.
Oh wat geinig ik had nog niet eens gedacht aan het sterrenbeeld! Leuk mijn man is ook een vis, kunnen ze samen rustig doen haha! Ik vind ook dat we echt met weinig zijn!! Hier trouwens wel echt misselijk nog steeds.. hopelijk gaat t een beetje weg de komende weken..
Ik heb mijn positiekleding al wel van zolder gehaald, maar nog niet aan. Ik heb nu vooral losse jurkjes aan en dat zit wel lekker! Als het weer wat kouder wordt zullen de positiebroeken wel weer komen Vrijdag heb ik weer een echo! Hoe gaat het allemaal met de rest?
Hoi allemaal, ik wil me ook voorzichtig aanmelden. Ik ben 12 maart uitgerekend van onze tweede spruit. Ik ben denk ik al wel wat ouder dan de meeste van jullie, alweer 40 jaar . We hebben ook een dochter van nu bijna 6. Groetjes
Shadowcat, welkom! Leeftijd maakt niets uit hier toch heb je nog geen echo gehad, aangezien je je voorzichtig aan wikt melden? Ik moet vrijdag naar de gyn, en volgende week heb ik de echo voor de nekplooimeting.. spannend weer!!
Dankjewel . Nee inderdaad leeftijd maakt zeker niets uit. Ik heb al meerdere echo's gehad, omdat ik een geschiedenis heb van meerdere miskramen. Vandaar mijn voorzichtige aanmelding. Het gaat nu voorlopig erg goed met de baby, ik heb gisteren ook een echo gehad omdat ik me wat zorgen maakte, en ukkie lag lekker te rollen haha. Ik moet volgende week woensdag naar de gyn. Nekplooimeting laten we niet doen, oké ik ben al wel wat ouder dus de kans ligt wat hoger maar in de familie aan beide kanten zitten geen afwijkingen wat dat betreft, en om eerlijk te zijn hebben de ziekenhuisbezoeken aan Gent ons al geld genoeg gekost . Willen jullie eigenlijk het geslacht weten? Ik heb niet terug gelezen, sorry. Hier willen we het wel weten dus ik ben nu al nieuwsgierig!
Allereerst welkom voor jou Shadowcat! Je hebt een hele weg moeten afleggen voor deze zwangerschap zie ik, en ook 6 miskramen....pfft. Ik snap goed dat je dan extra voorzichtig bent! Hopelijk gaat alles nu wel goed. Het geslacht: wij willen het niet weten. Ik wist het bij de 1e niet en bij de 2e wel en ik vond het achteraf leuker het niet te weten. Zelf heb ik eergisteren de termijnecho gehad: wat had onze baby het druk!!! Lag te bewegen met armen en benen, heel mooi om te zien. Mijn uitgerekende datum is nu 15 maart, 2 dagen naar achter gezet dus. Misselijkheid gaat hier af en aan. Gisteren heb ik bijvoorbeeld mijn hele lunch direct weer uitge*, maar er zijn ook momenten dat het wel goed gaat. We hebben het nieuws nu ook aan mijn ouders verteld, ze waren op z'n zachtst gezegd erg verbaasd en moeten eraan wennen. Nou, dat snap ik heel goed want die reactie hadden wij zelf ook.
Welkom shadowcat! Wij willen het geslacht zeker weten....we zijn zo nieuwsgierig 29 september hebben wij een pretecho met geslachtsbepaling, dus nog 5 weekjes wachten.
Shadowcat wat een heftige voorgeschiedenis! Dan begrijp ik waarom je voorzichtig bent... ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!! Wij willen het geslacht zeker wel weten!! Super nieuwsgierig hier... we wachten wel tot de 20 wekenecho... vind het gek om er extra geld aan uit te geven terwijl we met een paar weken later de echo ook het geslacht te weten komen... Narena, hoe komt die reactie dan? Dat ze zo verrast waren?
Welkom Shadowcat, we zijn met weinige maar komen steeds meer bij hopen we Ik wil het geslacht ook weten. Ben niet zo van de verassingen, bij zoontje wisten we het ook met 13 weken al. Dus snel bellen vior een pretecho