Hier nog een mama in spe voor maart 2017! Eerste kindje, uitgeteld op 2 maart 2017. Eerste echo (inwendig) op 7 juli. Liefs
Ja ik wel.. vorige keer ook gedaan.. plas alleen thuis in de bussen, op mn werk niet hoor.. alle beetjes helpen
ik wil ook mee doen met moeders voor moeders. kwa kwaaltjes ik voel me opgeblazen. En mijn reuk zin is sterker. ook ben ik super opvliegerig als een situatie me niet aanstaat
Hallo dames!! Ik klets ook graag mee Uitgerekend op 9 maart (voorlopige datum) van ons 2e kindje, hebben een zoontje van juli 2014 dus die word grote broer💙💖! Eerste afspraak met verloskundige 13 juli en eerste echo 22 juli! Spannend!!
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje Afspraken📆 Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Zouden jullie de lijst willen aanvullen met jullie eigennamen ?
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje Afspraken📆 Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Zouden jullie de lijst willen aanvullen met jullie eigennamen ?
Charley leuk dat je mee komt kletsen! Hoe gaat het tot nu toe?? Hier ook een zoontje, van oktober 2015.. wordt ook grote broer!! Gisteren toch stom gedaan.. bij de Chinees lekker sushi gegeten... bedacht me later pas dat dat helemaal niet meer mag nu...
Die ene keer is echt geen drama hoor meis , jullie delen op dit moment nog niks , pas zodra de navelstreng en placenta alles doen .
Ik fluister zachtjes 'jippie'. Vannacht om 3.30 uur testte ik met KV en vanochtend zag ik pas de streep. Vanmiddag nieuwe test gedaan en daar stond toch echt een streep! De test van de Action had een tuurstreep. Afgelopen week waren al mijn tests omo-wit. Zelfs de vroege test van Trekpleister. Geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit, was net van de pil af en nog geen menstruatie gehad. Uitgegaan van mijn eisprong; 12 maart hou ik maar even aan als datum. Ik ben getrouwd, moeder van 2 dochters (sept '13 en aug '15). Vergeef me als ik niet zo actief ben. Met een peuter en bijna dreumes (en een hond) heb ik niet zoveel tijd als ik zou willen.
Isk, welkom! En gefeliciteerd Waarom is het erg als mensen je herkennen? Vanwege de zwangerschap? Thea, je hebt ook helemaal gelijk .. Maak me ook niet te druk, vond het alleen wel gek dat ik er gewoon niet eens bij stil heb gestaan...Is echt weer wennen nu!! Hier al wat mensen verteld, we zijn niet zo van het lang stil houden.. Schildkliermedicatie is al omhoog gegooid, doorverwijzing gynaecoloog ook al geregeld.. Word volgende week gebeld voor een afspraak.. Hopelijk een kloppend hartje <3
Bedankt!! Vind het niet zo prettig als ik nu al wordt herkend... Geen idee hoe ik dat qua gevoel kan uitleggen. Vind het ook allemaal zo spannend, zelfs voor de derde keer
Hallo dames ik meld mij ook! Ik heb vanochtend positief getest! Waarschijnlijk is mijn uitgerekende datum 10 maart 2017. Ik heb al 2 dochters van 5 en bijna 3. Spannend allemaal!
Gefeliciteerd trouwens voor allen! Ik bedenk mij net dat de kans groot is dat het een februari baby gaat worden ivm geplande ks. Mag ik wel blijven? In de categorie stomme vragen: hoe pas ik het overzicht aan? Geprobeerd via iPad, zonder succes. Of als iemand anders het wil doen: 12 maart, 3e Verder afgelopen nacht slecht geslapen, heb de neiging om elk uur te testen... Geen last van kwaaltjes, vorige zwangerschappen ook geen last van. Kijk wel op tegen de nachtelijke beenkrampen, blegh! First things first; graag een knaltest en een kloppend hartje!