Super leuk miesy En adriannaheb je toevallig ook nog een foto van de echo super nieuwsgierig😊
Adrianna, gefeliciteerd! Zoons zijn super en ik kan het weten, want ik heb er al 2. En een heel duidelijk plaatje! Cel, welkom hier! Hier alles rustig, ook ik heb momenteel vrijwel geen kwaaltjes en het buikje begint nu wel wat bol te worden. Leuk hoor! Ik weet nu eigenlijk wel zeker dat ik ons kindje ook al voel, heel af en toe een plopje in mijn buik.
Deesje welkom! Wat raar, had gisteren een heel bericht getypt maar kan hem niet vinden.. Nu weinig tijd om te reageren! (of in ieder geval om op iedereen persoonlijk te reageren) Wat onwijs leuk al die echos alweer!! Ben ook zo benieuwd wat we gaan krijgen...!!
Welkom Deesje en Cel Adrianna wat leuk een jonge. Wij hebben vanavond onze pretecho, ben zo benieuwd wat het wordt
Miki wat spannend ook al!! Nog 3 weken wachten hier... Wij hebben afgelopen week ons geld weer achter gelaten bij de van asten babywinkel.... twinwagen van joolz, buggy, dreumesledikant, babyfoon met 2 camera's gekocht en de maxicosi axxis stoel... Dat krijg je met een baby en een kind van 16 maanden straks...!! Pfoei...
Het is 100% een meisje Had ik wel een beetje op gehoopt en gerekend, het is zo een andere zwangerschap dan met mijn zoontje en mijn buik groeit zelfs anders voor mijn gevoel.
Gefeliciteerd Miki, wat bijzonder ook dat je voorgevoel klopt. Dan kun jij nu heerlijk roze gaan shoppen, leuk hoor! En Jughi, lekker geshopt dus! Ja, het is best wel weer een investering alle nieuwe spulletjes die je dan nodig hebt. Wij hebben het nieuws vandaag maar eens op FB gezet, wel grappig de reacties die je krijgt. En ik heb vandaag ook een rondje babyplanet gedaan. Wat kleine dingetjes gekocht en ook wat bh's.
Dank jullie wel!! Ik wordt voor de eerste keer mama, maar ben al een trotse bonus'mama' van de dochter van mijn man. Zij wordt volgende zondag 10 jaar.
Leuk! Hoe vindt zij het dat er een broertje/zusje komt? Willen jullie het geslacht trouwens weten voor de bevalling? En is je bonusdochter vaak bij jullie? Hier niet veel nieuws nu, ik voel me eigenlijk prima. Heb trouwens net wel even flink online geshopt op zalando. Daar was vandaag nog 15% korting en ze hebben een ruime keuze in positiekleding. Hier in het hoge noorden is weinig te krijgen. Toen ik 10 jaar geleden zwanger was van de oudste, was er meer te krijgen heb ik het idee.