1 tot 15 maart 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babylove 85, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Even een kopie van een topic wat ik geopend heb.. Wie weet weten jullie wat het is!
    Miki wat leuk een meisje!!

ik ben gisterochtend naar de huisartsenpost gegaan omdat ik sinds vrijdagavond heel veel moeite had met plassen. (Lees; er kwam bijna niets..) Maar wel onwijs buikpijn had omdat mijn blaas op klappen stond. Deze klachten heb ik al een week of drie in mindere mate.. Heb al een x urine ingeleverd maar dat leverde niks op..
    Bij de hap was er 1 plusje bij proteïne en 1 plusje bij leukocyten in de urine. Dat betekende door naar het ziekenhuis (ben onder controle bij de gynaecoloog) voor verdere controle. Het was dus geen blaasontsteking.
    Bij het ziekenhuis lichamelijk onderzoek gehad (weer urineonderzoek en dat was schoon)
    Duwen ze op mijn blaas wat zeer doet.. Blijkt het mijn baarmoeder te zijn :(:$ De onderkant van mijn baarmoeder is dus extreem gevoelig en die pijn gaat ook maar niet weg.. Ik moet deze week bellen als het niet weggaat om een vroegere afspraak te krijgen.

Om een lang verhaal kort te maken.. :p Wat is dit en waar komt het door? En belangrijker: Hoe kom ik er vanaf:) Zeker niet comfy terwijl ik gewoon voor de klas moet... En elke keer het idee hebben dat ik moet plassen.. pfft :)

2. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Jughi.
    Is het geen bekkenpijn? Stekend pijn in je onderbuik en dan vaak gevoel dat je naar de wc moet en er komt heel weinig uit. En je sluitspier kun je bijna dan niet onder controle houden. Heb ik ook last van, en vooral bij veel inspanning. Heb bij mijn vorige zwangerschap heel veel aan fysio gehad paar weken en vanaf 25 weken heb ik zwangerschapsyoga gedaan. Heeft me heel erg geholpen
    Heb zelf alleen momenteel met mijn werk en een kleinetje helemaal geen tijd om naar fysio te gaan.

3. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik loop sinds mijn vorige zwangerschap al bij een bekkentherapeut, die gaf aan dat mijn bekkenbodemspier misschien overactief kan zijn. Daar heb ik wel oefeningen voor meegekregen..
    Zou best kunnen hoor.. Alleen herken het niet als bekkenpijn, terwijl ik daar toch best bekend mee ben...:cool:

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Heb je al eens een uitstrijkje laten maken jughi?
    Mijn moeder herkende altijd haar 'plekjes' door lage buikpijn.

5. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Wat bedoel je met 'plekjes'? En nee, nog niet.. Waar zouden ze dan op testen?
    Inmiddels ook beetje belabberd hier, dus op advies van de verloskundige ben ik nu een paar dagen ziek thuis om uit te zieken. Volgende week een vervroegde afspraak bij de gynaecoloog... (zou pas 19 okt gaan)
    Kijken of rust het beter laat worden.. :)

6. Adrianna

Het hpv virus...
    Mijn moeder voelde het altijd aankomen door blijvende pijn in haar onderbuik en problemen met plassen, waarbij blaasontsteking uitgesloten was.
    Je krijgt op je 30ste pas een oproep voor een uitstrijkje maat je zou het eens kunnen aankaarten bij je gyn als je last blijft houden.

7. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Oh dat zou kunnen idd, zal het volgende week eens vragen..
    Ik voel me hier alsof ik 38 weken zwanger ben in plaats van bijna 17... Manman! Ik voel me effe zielig.. :p
    Hoe gaat het met de rest verder?

8. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik meld me ook weer eens. Veel te lang niets laten horen. Heel druk gehad op het werk en toen ik eindelijk vakantie had vooral heel erg moe geweest.

Oei wat vervelend Jughi! Geen idee wat het zou kunnen zijn..

Wat leuk dat er een hoop het geslacht al weten!

Ik ben afgelopen zondag heel erg ziek geworden en heb een nachtje in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen. Na een nacht aan het infuus te hebben gelegen mocht ik weer lekker naar huis. Voel me nu nog steeds niet de oude, maar dat voel ik me eigenlijk al heel lang niet. Heb heel veel last van onrustige benen.
    Ik hoopte dat ze zondag op de echo konden zien wat het gaat worden, maar de baby lag er niet goed voor en draaide steeds weg. Ze hebben daar op die afdeling ook niet de beste apparatuur. Vrijdag weer controle dus hopelijk hoor ik het dan. Wordt nu wel erg nieuwsgierig.

9. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ellie wat vervelend!! Hopelijk gaat het snel beter.... Weten ze waardoor je zo ziek was?

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Een goede griep te pakken

11. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellie, goed dat je er weer bent. Wel heel erg schrikken dat je zo ziek bent geweest en zelfs een nachtje ziekenhuis achter de rug hebt, bah! Hoop voor jou dat het vanaf nu veel beter mag gaan en natuurlijk dat jullie vrijdag meer geluk hebben voor wat betreft de geslachtsbepaling!
    Hoe gaat het nu met jou Jughi?

Hier alles oke, geen bijzonderheden.

12. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Nou hier gaat het nog steeds hetzelfde. Door veel rust doet mijn buik niet zo'n zeer meer gelukkig. Voel me een vaatdoek, zit dan ook nog thuis. Hopelijk is het een griepje, hoewel ik geen verhoging heb of zo.. Dus al met al nog niet zo bijzonder goed!

13. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik vind het echt super tof! 17 weken zwanger, vandaag een sollicitatie gehad.. Zwanger en wel willen ze me hebben!! (Heb het eerlijk verteld aan het eind van het gesprek)

14. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wow Jughi dat is goed nieuws! Dat hoor je niet vaak.
    Hoe voel je je verder?

Ik had vandaag weer controle en de kleine lag weer eigenwijs met zijn benen over elkaar dus helaas weet ik het geslacht nog niet. Ik word alleen zo nieuwsgierig dat ik morgenochtend vroeg gelijk een pretecho heb haha. Verder voel ik me redelijk. Heb veel last van onrustige benen vooral als ik veel sta en loop. Moet regelmatig even de benen omhoog doen.

15. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jughi, wat goed! Super dat je bent aangenomen, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wanneer ga je beginnen?

Ellie, spannend morgen..... Hopelijk laat de kleine zich dan wel goed bekijken. Veel succes en plezier alvast!

16. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Het wordt weer een jongen!! Super blij mee :D
    Hij lag nog gestrekt met zijn benen over elkaar haha maar uiteindelijk ging hij bewegen en was het heel goed zichtbaar.

17. Adrianna

Gefeliciteerd met je baan Jughi!

Wat leuk dat je weer een jongen krijgt Ellie!

18. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een zoontje en broertje erbij, heel erg leuk! Gefeliciteerd Ellie!

19. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ellie wat leuk weer een jongen! Voor mijn zoontje hoop ik stiekem ook op een jongen.. Willen graag 4 kids, als ons dat gegeven is, en dan 2 meiden lijkt me perfect!
    Ik heb dinsdag gesprek over hoe het in te richten qua verlof en zo... Dus ben erg benieuwd! In het onderwijs is het echt wel bijzonder, want ik ben dus de 2e docent voor die klassen, voor mijn verlof komt er dus een 3e docent en daarna kom ik weer... :O

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jughi gefeliciteerd met je baan!

@ellie gefeliciteerd met nog n jongetje! Twee broertjes, heel leuk!

@hier ik voel de kleine elke dag heel vaak en ook wel eens met mn hand zo bijzonder

Deel Deze Pagina