1 tot 15 maart 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babylove 85, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Miesy wat fijn dat je de kleine al zo duidelijk voelt!! Hier soms wat vlinderlichte bubbeltjes, maar veel is het nog niet.. Ook nog lang niet elke dag.. Vind ik stiekem wel erg jammer!!!

2. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hetzelfde. Ik word echt blij als ik zo heel af en toe toch net iets voel. Kan ook niet wachten tot het meer wordt!

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat fijn dat je de baby al zo duidelijk voelt miesy!
    Hier voel ik hem ook steeds duidelijker. Heb nooit van die hele drukke baby's gehad dus ben benieuwd hoe deze is.

4. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Wat fijn dat je de baby al zo goed voelt miesy. Ik voel haar af en toe maar nog niet duidelijk schoppen ofz maar meer beetje vlinder gevoel. Ik heb wel last van ongesteldheid pijn me baarmoeder hard aan het werk. Ik heb nu vakantie misschien dat ik het daarom zo goed merk en dat me baarmoeder even rust heeft. Normaal loop ik de hele dag op me werk soms 10 uur lang.
    Wij zijn al begonnen met de babykamer zo leuk die voorpret 😀

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik voel de kleine ook al een tijdje en steeds duidelijker. Al een paar dagen voelde ik ook wat hoger hetzelfde gevoel als wat ik eerst meer naar beneden voelde, dus begon te twijfelen of het wel de baby was, maar toen de verloskundige gister voelde dat mijn baarmoeder al 1 cm onder mijn navel zit wist ik dat het dus inderdaad het kleintje wel moest zijn wat ik voelde.

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie het ook voelen!

Nu paar daagjes veel minder gevoeld en maakt me gelijk onzeker. Gelukkig moest ik morgen toch al naar de vk hoop dat ze me gerust kan stellen haha

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij de verloskundige was alles goed. Baby had hartslagje van 170. En ze zei ook schrik niet als je t n paar dagen niet voelt of minder voelt.vanaf 25 wkn moet je t elke dag voelen.
    had n erg onsympathieke vrouw mja

8. Adrianna

Wat fijn om dat hartje te horen he! En die onzekerheid bij even geen teken van leven ken ik.
    Vaak voel ik mijn mannetje in de avond als ik rustig zit, maar als ik hem dan twee dagen al niet voel maak ik me ook zorgen.
    Gelukkig is hij daarna extra druk!

9. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Volgens mij is het ook als je ontspant dat de baby dan veel beweegt. Dat merk ik bij mezelf heel erg tenminste!
    Voelen jullie al duidelijk schopjes?

Wij zijn al met de babykamer bezig erg leuk die voorpret😍

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd ala ik veel ontspan voel ik het goed. Vaak als ik in bed lig savonds dan is t t drukst haha.. voel al zeker duidelijke schopjes ook tegen mn hand aan

11. Adrianna

Ik voel inimini schopjes maar helaas nog niet tegen mijn hand.

Ook wij zijn met de babykamer bezig. Schilderen gaat mijn vriend van het weekend doen en hopelijk kan ik dan beetje bij beetje wat dingetjes gaan kopen.

12. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Hier te horen gekregen dat de placenta aan de voorkant ligt, dat ik daarom weinig voel... Dus gelukkig een goed reden!
    Aftellen tot de 20-weken echo.. Zo benieuwd wat we krijgen!!

13. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer hebben jullie de 20 weken echo? Misschien is het wel een leuk idee een nieuwe tabel te maken met daarin alle actieve leden, uitgerekende datums en belangrijke afspraken?
    Ik heb mijn 20 weken echo pas op donderdag 3 november, tel er stiekem ook al wat naar af. Niet vanwege het geslacht, dat willen wij toch niet weten, maar ik ben benieuwd of alles er goed uitziet. Gaan jullie allemaal met je man/vriend naar de 20w echo? Ik neem mijn moeder mee, mijn man is doordeweeks nooit thuis ivm werk. Daarom laat ik dus wel een opname maken van de echo.

Grappig ook dat er al een aantal begonnen is met de babykamer. Wij moeten er eerst voor zorgen dat de oudste door kan stromen naar de zolder. Vandaag zijn we begonnen met het opruimen en leeghalen van de zolder. Pffft, wat staat daar dan een rotzooi zeg! Gelukkig zijn we wel behoorlijk opgeschoten. Volgende week zaterdag komt er een aannemer kijken, hij zal waarschijnlijk een dakkapel voor ons gaan maken/plaatsen en dan moet er nog het een en ander vertimmerd worden. Als de zolder af is, gaat oudste zoon daar dus heen en de jongste zoon gaat naar zijn huidige kamer. Daarna is de babykamer weer vrij en kunnen we die gaan inrichten.

Fijne zondag alvast allemaal!

14. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat zijn er al een hoop die de baby voelen! Ik heb hem wel gevoeld maar de laatste week eigenlijk niet meer.

Ik hen de 20 weken echo met precies 20 weken en ook nog eens op mijn verjaardag 21 oktober. Vind het super spannend of alles goed is. Mijn vriend gaat mee en mijn zoon.

Kamer ben ik totaal nog niet mee bezig. Om heel eerlijk te zijn echt nog met niets wat met de baby te maken heeft. Heb er nog niet zo'n behoefte aan. Het enige wat we hebben gedaan is een peuterbed gekocht voor M.

Verder gaat het met mij redelijk. Heb veel last van mijn rug, benen en bil. Ook veel steken van onderen als ik druk ben geweest en loop. Ga nu 2 ochtenden de ziektewet in en werk dan nog 2 ochtenden bij de peuters en 3 middagen bso. Hopelijk goed te doen ander moet ik helemaal stoppen met de peuters.

15. Adrianna

Ik heb op 26 oktober de 20 weken echo.

Het Schilderwerk van de babykamer is af vandaag.
    Straks gaat mijn vriend alleen nog nieuwe stopcontacten plaatsen en van de week een nieuwe lamp ophangen.
    Het enige wat dan nog gedaan moet worden zijn de rolgordijnen/gordijnen en wat kleine dingetjes zoals een paar plankjes ophangen en wat muurstickers.
    Dus bijna klaar om op meubeljacht te gaan.

Hoe doen jullie het met het advies om, de eerste 6 maanden, de kleine bij jullie op de kamer te laten slapen?
    Kopen jullie een extra wiegje hiervoor of andere ideeen?

16. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Zo dat schiet al op zeg. Leuk om op meubel jacht te gaan. Er zijn zoveel leuke spullen!

Ik ben niet zo van het slapen op dezelfde kamer. Bij mij ging hij gewoon gelijk in zijn eigen ledikant op zijn eigen kamer. Heb hem wel nog een paar nachten toen hij veel moest huilen bij me gehad en dan lag hij gewoon in de kinderwagenbak.

17. Adrianna

Okee, dus dat mag ook gewoon?
    Dat is wel ideaal!
    Ik zag ons al helemaal klooien met iedere keer die ledikant verplaatsen hahaha

18. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik heb nooit zo gekeken naar wat wel of niet mag maar meer mijn gevoel gevolgd. Ik doe zelf geen oog dicht als er een baby bij me op de kamer slaapt dus ik wilde liever dat hij gelijk in zijn eigen bed sliep. Kies je er voor om hem de eerste maanden bij jou op de kamer te houden zou ik wel een wiegje doen of ledikant op jouw kamer als dt past. Dat is altijd veiliger. Voor die paar nachten was het bij mij overbodig.

19. Adrianna

Ik zal het nog eens navragen en anders kijk ik over een paar maandjes voor een mozeswiegje ofzo.
    Als het niks wordt met het op de kamer slapen voor een paar maandjes is het ook niet gelijk een groot bedrag om weg te gooien.

20. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Leuk alle verhalen over schopjes, ik ben op 2 maart uitgerekend.
    Heb de baby ook nog niet gevoeld en a.s. vrijdag hebben we de 20 weken echo

Deel Deze Pagina