Hoi dames! Gefeliciteerd allemaal! Ik klets graag met jullie mee. Weet sinds vanmiddag dat ik weer zwanger ben en denk ik rond 8 maart uitgerekend ben. Dit wordt mijn 3e kindje. Zal mezelf ff op de lijst toevoegen
Ik zou ook graag mee kletsen! als het goed is ben ik 11 maart uitgerekend. Ik ben 28 jaar, en dit word mijn 5de kindje. zou iemand mij mischien op de lijst willen zetten? Wat is het nog rustig op de lijst, waar zijn alle zwangeren haha
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje Afspraken📆 Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho
Hoe voelen jullie je verder? Echt al klachten ofzo? Hier nergens last van. Dacht vandaag ook hé volgens mij had ik al ongesteld moeten zijn laat ik maar eens testen haha
Hier ook nog geen klachten... wel onwijs spierpijn van de bekkentherapeut dus voel me wel zielig!! Wauw 28 en dan 5 kindjes.. gaaf!!
Ik was vanochtend voor het eerst even miselijk, maar dat is gelukkig weer weg getrokken. ja echt zo gezellig een groot gezin! Ik ben zo benieuwd wat het word! ik wil met 16 weken een extra echo laten maken voor het geslacht. zijn jullie ook zo benieuwd of houden jullie het geheim?
Hoe oud zijn je kinderen? Ik ga zeker weten met 16 weken een geslachtsecho laten doen. Ben daar veel te nieuwsgierig voor haha. Van mij mag ook iedereen het weten.
Ellie, ja ik ben ook te nieuwschierig haha. het geslacht blijft ook niet geheim. mijn kinderen zijn nu 6 jaar,5 jaar,4 jaar en 11 maanden.
Dames mag ik ook mee kletsen? Ik gok dat mijn uitgerekende datum rond 11 maart zal gaan liggen. Donderdag een mooie positieve test gehad en gisteren was hij echt knal. Voel me wel nog erg onzeker. Ben heel bang dat het mis gaat.
Welkom Loes! Hoe meer zwangeren hoe meer vreugde! Zet jezelf er even op de lijst bij. Die onzekerheid hoort helaas bij het zwanger zijn . Heb er zelf nog weinig last van omdat ik het pas sinds gisteren weet maar dat gaat vast nog wel komen de komende weken/ maanden
hoi meiden! Gefeliciteerd allemaal! ik mag op 10 maart, ik ben 27 jaar en zwanger van 2e kindje na een miskraam in november. Dus hopen op een plakker!
Ik zal even kijken of ik vanavond tijd heb om de lijst een beetje up to date kan maken. Vanmorgen nog even de laatste kruidvat test die ik had gedaan. Dit keer maar 2 testen in totaal. Is weet een nieuw record haha. Had echt een mega knaller en het begint langzaam een beetje tot me door te dringen dat het echt weer raak is.
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje Afspraken�� Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Miesy - 19/7 - 1e echo