1 tot 15 maart 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babylove 85, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dat zou wel kunnen maar mijn baarmoedermond was nog niet genoeg verweekt. De bevalling duurt dan alleen maar langer en kan veel heftiger zijn dan nodig is. Over een half uurtje weer controle dus we zullen zien of het nu wel kan. Pillen hebben in ieder geval voor veel gerommel gezorgd

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Daarom ook fijn dat ze je lichaam rustig de tijd geven.. dat gebeurt niet overal 😉.
    Hopelijk ben je nu bezig 😉

3. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Oh Ellie wat spannend!! Wat stom ook dat het zo lang duurt...
    hier is t behoorlijk aan t rommelen moet ik zeggen, hopelijk zet het door!!

4. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Uiteindelijk zijn om half 2 mijn vliezen gebroken en 16.11 uur is hij geboren! Super snelle bevalling. Na het eerste uur toch maar de weeënopwekkers aan omdat het niet doorzette. Toen ging het super snel. Gelukkig ook nog zonder hechtingen of scheurtjes vanaf gekomen :D. Hij heet Kaya en weegt 3100 gram. Gelukkig mochten we vrij snel naar huis en kwam de kraamzorg nog 2 uurtjes. Ook al is het nog maar 2 jaar geleden je vergeet toch weer een hoop haha

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Gefeliciteerd ellie! Wat een mooie naam!

6. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Ellie! Fijn dat het goed is gegaan en jullie alweer lekker thuis zijn! Geniet er van!

7. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Gefeliciteerd Ellie!! Mooie naam inderdaad :).

8. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ellie gefeliciteerd!! Wat leuk :) en mooie naam idd!!

9. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Ik heb niet alles meer gelezen sorry :)

Kimmie : mijn dochter hebben ze met 39.6 gehaald, maar toen waren ze dus al 3 weken bezig om haar eruit te krijgen met inleidingen, vanaf 37 weken. Alleen madam eigenwijs (is ook niks veranderd, is ze nog steeds haha) wou d'r niet uit. Ze was niet eens ingedaald. Ik heb op de dag van haar geboorte wee-opwekkers gekregen omdat toen de ontsluiting wel op gang kwam. Alleen bleef ik steken op 7 cm en heb uiteindelijk een keizersnee gekregen, om 23.56 is ze geboren :).
    Daarom zei ik al als no. 2 net zo eigenwijs is is hij d'r voorlopig nog niet haha.
    Wat vreemd joh dat je ineens zoveel vocht verloor? Ja je zou denken vruchtwater, lijkt me dat als je in bed plast dat je dan wel voelt waar het vandaan komt? Misschien zit er inderdaad een scheurtje?

@Lies gelijk heb je dat je het even extra hebt laten controleren, eng he als je dan ineens niets meer voelt? Gelukkig alles goed ! Nu lekker rustig aan doen, hier is de kapster vrijdag ook geweest haha. Uitgroei bij laten werken, ze zei zo, lig je straks fris in je kraambed :D. Stomme grijze haren ook pff.
    Inderdaad wel jammer van je vriend zijn familie dat ze dan op vakantie zijn mocht je kleintje deze week geboren wordt... maar dan heb je wel even lekker tijd met je gezinnetje om je te settelen toch, althans ik zou dat heerlijk vinden hihi.

@Jughi gatver zeg, leuk zo'n gyn... het lijkt me logisch dat je nu je op het einde loopt er wel een beetje klaar mee mag zijn toch. Met strippen maken ze de vliezen los van je baarmoederwand rondom je baarmoedermond, zodat je lijf het hormoon aan gaat maken wat de bevalling opwekt, prostaglandine. Hierdoor krijg je normaal gezien weeën etc. :). Maar dit kan inderdaad alleen als je al ontsluiting hebt, anders niet. Hopelijk kan je eigen vk volgende week je wat meer vertellen wat er gaat gebeuren.

@Narena : wat vervelend zeg dat je urine verliest! Ik snap dat je je ervoor schaamt maar dat hoeft echt niet hoor. Baby zit tenslotte lekker op je blaas te drukken en ja dan kan zoiets gebeuren. Daarover gesproken wat ik laatst wel erg vond was dat ik tijdens de leuke momenten in bed toen ik bovenop zat wat verloor... ai! Gelukkig maar een paar druppels en hij heeft er niks van gezegd maar toch he :). Schaamde me toen wel kapot haha.

@Ellie wel heerlijk dat je weer thuis bent zeg! En wat een vlotte bevalling uiteindelijk, gelukkig geen scheurtjes of knipjes. Nu lekker genieten van je kleine mannetje :).

@hier : ik hoop echt dat ze woensdag een datum gaan prikken waarop ik in het ziekenhuis moet zijn. Wel fijn dat het in de vakantieweek van onze dochter valt, mijn man heeft dan ook een weekje vrij dus kan hij met mij naar het ziekenhuis.
    Ik merk echt wel dat ik tegen het einde loop, regelmatig harde buiken zeker bij inspanning, krampen onderin etc. pff. En alles doet gewoon zeer :(. Kan maar amper meer uit de voeten ivm zere rug, buik en bekken. In de ochtend uit bed gaan of me sowieso omdraaien in bed is ook een ramp. Ik voel me net zo'n bejaarde invalide zeekoe haha. Ach nog een paar weken, dan ben ik d'r hopelijk vanaf. Ik vind het heerlijk om m'n mannetje te voelen bewegen hoor, zeker gezien de lange weg die we hebben moeten gaan om überhaupt zo ver te komen, maar ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee... Zal ook wel even emotioneel zijn denk ik, dit is echt de laatste zwangerschap, de laatste baby. Afscheid van een periode. En dan nog m'n man zo ver krijgen dat hij er een knip in laat zetten. Dat zal nog wat worden, hij wil niet, het watje :D.

10. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Daar was hij dan. Nu kan hopelijk het genieten beginnen!
    Pastasaus, haha ik moest wel lachen om je kleine ongelukje.... ben ik niet de enige met zulke fratsen. Ach ja, nog even en we zijn er vanaf. Hoop voor jou ook dat het niet te lang meer duurt.

Hier hebben we een rustige zondag gehad. Mijn man moest vanmiddag helaas al weer vroeg weg met de vrachtwagen, hij moet diep Dtsl in en is niet eerder dan vrijdag weer thuis (iedere week zo). Vanaf volgende week krijgt hij als het goed is alleen nog ritten in de buurt. Woensdag ben ik 37 weken, dus dat wordt dan ook wel tijd. Vindt het nu ook niet zo prettig dat hij niet binnen een uur thuis kan zijn, maar goed dat hoort erbij....

11. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Hier ook een vent die niet binnen het uur terug kan zijn. Hij werkt in het westen, wij wonen in het oosten. In de spits doet hij er zeker 2 uur over.
    Hij gaat nu niet meer naar Antwerpen, want dat duurt in de spits wel 4 uur (normaal elke dinsdag vergaderingen daar).
    En de afspraak is dat ik bel zodra ik denk dat het begonnen is.. niet even een uurtje aan kijken ofzo..
    Liever een keer te vaak naar huis dan het andere alternatief 😉.

Gaan jullie duimen dat ze kunnen strippen vanmiddag?😉

12. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik duim voor je Lies!!!

13. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Ik heb vanochtend al tegen manlief gezegd dat hij vanaf deze week dichter bij huis moet gaan werken ook, normaal zit hij door heel Brabant heen en gedeeltes van Zeeland. Vandaag in Knokke. Is toch ruim een uur rijden. Hij zei al dat dit het verste weg is, en als het goed is is het project binnenkort klaar. Heb d'r geen zin in om zonder hem te moeten bevallen haha.

Lies ik duim voor je hoor! Laat je het nog even weten straks?

Narena ja ik schaamde me kapot, hahaha. Leuk he, op-je-blaas-drukkende kabouters :D. Het is wat met die zwangere vrouwen, de ene piest in d'r broek de andere piest d'r vent onder :D.

14. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Ik had trouwens gisteren zoiets geks, ik zat op het toilet, het ging niet zo makkelijk zeg maar, en ineens kreeg ik links bovenin een mega knak :(.
    Ik dacht oh shit daar gaan m'n vliezen! Maar nee, niks? Het voelde wel aan net of er iets scheurde zeg maar. Maar ik verlies geen vocht oid. Het deed ook geen pijn.
    Ik snap dr niks meer van...

15. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam

Heb je op je hand geblazen? Als het een bovenscheur is moet je dan ook vocht verliezen volgens mij.

Ja, ik laat het weten hoor 😉.
    Kan me niet zo druk maken over het feit dat hij op 2uur rijden weg zit, het is nou eenmaal zo. En ik bel gelijk, ook al blijkt het later oefen weeen te zijn ofzo.. hij kan altijd verder thuis werken.

16. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Helaas 😔.
    Ze vond het niet genoeg om te strippen..
    1 cm ontsluiting (komt doordat het de tweede zwangerschap is) en baarmoedermond iets verkort, dus er gebeurt zeker wat daar beneden.. maar helaas geen strip poging.
    Ensda
    Nu hebben ze pas volgende week woensdag weer tijd, dan ben ik 40 weken.. daar baal ik wel van. Had maandag gehoopt haha. Want dan zou het eventueel vrijdags nog een keer kunnen.
    Dus toch even een kleine domper.

17. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Hmm jammer Lies...

18. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Jammer Lies dat het niet gelukt is. Hopelijk volgende week wel, en joh wie weet beval je voor die tijd. Aangezien er al wel wat gaande is.

Ik heb inderdaad op m'n hand geblazen maar dan gebeurt er niks. Ik heb echt geen idee wat het geweest is, het klonk en voelde alsof er een ballon knapte. Vandaag ook niets geks meer gehad, ja het rommelt maar dat doet het al een paar weken. Vochtverlies heb ik niet. Ach, woensdag weer naar de gyn en dan zal ik het wel aangeven, maar eens zien wat hij dan zegt.

19. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Hmm apart inderdaad. Ik hoop dat de bevalling begint met breken van de vliezen, lijkt me namelijk heel apart haha. Je hoort echt van iedereen dat je een soort knap voelt.
    Benieuwd wat de gyn dan zegt woensdag.

Nu ik vandaag niet meer beval heb ik zoiets van.. doe dan maar na de carnaval ;). Dan kan ik nog een beetje carnaval vieren haha.

20. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Jammer Lies! Hopelijk begint het voor die tijd al.

De vliezen die breken voel je inderdaad als een soort knap en is niet te missen. Ik dacht eerst dat ik een flinke trap ergens tegenaan kreeg maar toen ik vruchtwater voelde lopen snapte ik wat het was :D

Deel Deze Pagina