♥️zwanger♥️ 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje Loes87 - Afspraken�� Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Lana1980 - 9/7 - 1e echo Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Miesy - 19/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Ellie86 - 27/7 - 1e echo
Volgens mij klopt die nu helemaal Hoop meiden die al vroeg een echo krijgen! Wat is daar de reden voor als ik vragen mag? En wat is eigenlijk een vitaliteitsecho?
Goedemorgen. Ik ben trouwens 35 jaar (voor de lijst) Mijn voornaamste kwaal is dat ik slecht slaap. En ik moet er zo'n 4 a 5x uit om te plassen. Verder af en toe bandenpijn bij te snel op willen staan. En mijn weerstand is gezakt naar het nulpunt want ik lig nu ziek in bed met de griep. En gevoelige tepels.
Hoi, ik zou graag mee willen kletsen! Vanochtend een clearblue test gedaan en zwanger Volgens mijn eigen berekening 14 maart uitgerekend! Ik heb al een dochtertje van 14 maanden. Vind het wel weer erg spannend!
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje Loes87 - Afspraken�� Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Lana1980 - 9/7 - 1e echo Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Miesy - 19/7 - 1e echo Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Ellie86 - 27/7 - 1e echo
Ik krijg eerder een echo ivm eerdere miskraam, dan word je beter in de gaten gehouden. qat vitaliteits echo is weet ik niet
Goeiemorgen! Ik krijg ook een vroege echo inverband meerdere miskramen en onder andere een curetage. maar ik moet nog even bellen voor een afspraak.
Ik slaap nog prima en merk nog niets van het zwanger zijn. Nu had ik de andere zwangerschappen ook weinig klachten. Hopelijk deze weer. Hopelijk hebben we dit keer allemaal een mooie plakker. Ik heb ook een vroege echo ivm miskramen en omdat de eerste zwangerschap verkeerd is afgelopen word ik extra in de gaten gehouden.
Ik ben trouwens 29 en dit is ons eerste kindje. Vandaag bij de gynaecoloog geweest voor klachten. De afspraak stond al. Ze heeft ook een inwendige echo gedaan en er was erg dik slijm en een zwart puntje te zien dus het zit op de goede plek. 1 augustus weer een echo. Klachten heb ik nog niet echt. Wel moe en af en toe misselijk. Wat een boel vrouwen met eerdere miskramen in deze groep. Laten we hopen dat alles blijft plakken bij iedereen!
Ik ben trouwens 33 zou ik ook op de lijst mogen? (14 maart, 2e kindje) Heb vorige week een aantal keer een vlaag van misselijkheid gehad, zelfde gevoel als tijdens mijn vorige zwangerschap dus dat vond ik al typisch! Verder wel wat steekjes in mijn onderbuik, maar niet veel klachten.
Hoi hoi Ik ben uitgerekend op 10 maart. Ik ben 28 jaar en het is ons eerste kindje. Hopelijk gaat alles goed, toch allemaal heel spannend!
Hey, ik had me al gemeld bij de zwangerschapsclub van de eerste week Maart. Maar meld me ook hier. 23 jaar, 1ste kindje, 6 maart uitgerekend en 27 juli de eerste afspraak.
Gezellig zoveel nieuwe dames erbij! Thea 6 weken alweer! Dat klinkt goed! Pfff was vandaag wel erg moe
Goedemorgen! Ik was even afwezig. Ik heb last van bloedverlies en kramp. VK gebeld en mag vandaag even komen. Ondanks dat er wrs nog niets te zien is wil ik toch een echo. Spannend dus... Heb er niet van geslapen. Wil iemand mij nog even op de lijst zetten? Ik krijg het op de iPad niet voor elkaar. 35, 3e en 12 maart uitgerekend. Zou heel lief zijn
Hai ik meld mij hier. In het andere topic een heel verhaal geschreven, maar 6 pagina's verder geen welkom of reactie😳 Ik zie al behoorlijk wat aanstaande maart mama's! Ik heb vandaag tijd om even goed te lezen. Maar onthouden van namen zal in het begin stroperig zijn. Hier nu 5 weken en totaal onverwacht. Ik kon in aanmerking komen voor ivf, maar werd iui, omdat ik anders eerst weer geopereerd moest worden en ik wel eerder zwanger ben geraakt, was iui met hormonen toch de eerste stap. Ik ben in ronde 9 zwanger geraakt en is miskraam geworden. En nu in ronde 23 zwanger net voor de behandeling. Bevat het nog niet, maar voelt wel goed! Hoe staan jullie erin? Ik heb nog een dochter die gaat al richting de 4. Die kregen we ook niet cadeau, maar ze staat al heel lang te popelen om grote zus te worden. Veel geluk en fijne zwangerschap allen!
Jeetje isk dat is behoorlijk spannend dan. Ze kunnen echt niks zien op de echo helaas. Pas met 5,4w. Alleen verdikt slijmvlies kan worden waargenomen. Maar wel vriendelijk dat ze je willen laten komen. Sterkte!