Vlinder gefeliciteerd!! Ellie, wat een knapperd!! Aanoniemus, zo herkenbaar.. bijna dagelijks hier die stomme voorweeen... Lies, ik snap je helemaal... Het is echt vreselijk om voor de kleine moeten zorgen als je zo veel pijn hebt.. Mijn mannetje is nu bij mijn schoonmoeder. Eerst ff naar de verlos zo en dan ga ik naar mijn schoonmoeder. Dan kan ik toch knuffelen maar voor de zware dingen kan zij dan zorgen...
Fysio kan eigenlijk niet zo veel doen nu, behalve tips geven voor oefeningen. Maar die doe ik al. Moet gewoon wachten tot ze er uit is.. maar zo wordt het wel heel pittig. Weet niet hoe ik alleen voor ons zoontje moet zorgen vandaag, dus m'n moeder komt zo hier en neemt hem dan even mee. Dan ga ik even proberen te slapen. Had altijd wel pijn met omdraaien, maar dit is echt 10x zo hevig nog. @aanonimous: haha willen dat de pijn erger wordt, rare wezens zijn zwangere vrouwen ook 😉. Maar hopelijk doet al het voorwerk ook daadwerkelijk wat en is je baarmoedermond al mooi aan het verweken haha.
jaa ik zei laatst ook al hopen op pijn. het slaat nergens meer op xD gelukkig komt het moeder even langs dat scheelt wel.denk ik. hoe voelen bij jullie de voorweeen?
Oh Lies, ik begrijp wat je mee maakt op het moment. Ik ben vandaag trouwens ook 39.2 weken zwanger.. 'S nachts slaap ik al weken heel erg slecht. Ik heb een zenuw rechts bovenin mijn buik bekneld zitten. En kan daardoor niet meer liggen eigenlijk. Op mijn linker zij gaat het nog wel eventjes, maar vaak zat word ik gillend wakker van de pijn. In het Ziekenhuis heb ik slaapmedicatie gekregen, maar ook dat helpt niet. Hopelijk besluit Beebje snel te komen!
Waar in je buik? Heb zelf nooit buikweeen gehad bij mijn zoontje maar ze zeggen harde buiken voel je in heel je buik en weeen onderin. Geen idee of t waar is. Ik had rugweeen
Ik voelde de weeen bij de eerste echt door mijn hele buik heen trekken ze kwamen op als en golf en zwakten zo ook weer af. Het was echt dat ik ze weg moest puffen. Maar veel weeen heb ik nooit gehad want ik zou een geplande keizersnee krijgen toen. Dochterlief besloot alleen dat het al een paar dagen eerder tijd was dan de geplande afspraak.
Bij mij zitten ze onderin de buik, maar dat zaten de echte weeen ook bij de bevalling van mijn zoontje...
de oefenweeen die ik had voelde ik echt in m'n onderbuik als menstruatie kramp. (En die kwamen bij mij om de 3min en duurde een minuut) Maar dat deed dus uiteindelijk niks. Du's nog onzekerder over hoe het voelt.
Zo, nog even naar de carnaval geweest gisteravond.. lekker op een kruk, want lopen gaat nauwelijks haha. Vandaag in de rolstoel de optocht kijken. Onze straat is afgesloten vandaag, dus ze moet echt even blijven zitten haha! Hoe is het verder met iedereen? Ene kant ben ik er klaar mee, was ook wel weer echt down van de week dat ik niets kan. Dagen duren zo lang. Maar nu is het weekend en is mijn vriend thuis, dus gaat de tijd weer wat sneller. Andere kant denk ik: ik wil graag een maart kindje (voelt meer als lente🤣. Maar dan vanaf woensdag mag het ook komen. Hopelijk kunnen ze woensdag strippen als het dan nog niet vanzelf is begonnen..
Ik word hier elke ochtend wakker met een pijnlijke rib 😩 Ze is nog niet ingedaald en ligt dan klem ertegenaan pfff echt niet fijn. En mijn vriend maagzuur kwam vannacht ook ineens langs Bleeh
Hier gezellig naar de optocht geweest (in de rolstoel, stom!). Maar was wel even leuk. Toen ik thuis kwam begonnen de weeën om de 10 min een seconde of 50 aan te houden. Na 1,5u maar even gaan douchen, helaas helaas.. ze gingen weg. Nu rommelt het nog een beetje, geen regelmaat. Wel weer stukjes slijmprop verloren, dus er is wel iets gaande denk ik.. maar goed, dat zegt nog niets. Nu lekker naar bed toe .
Heb ontzetttende buikpijn.. moet ontzettend nodig poepen, maar het lukt niet 😔. Net in de wc ook bloedverlies en veel dik slijm (maar niet zoals een slijnprop).. Voor m'n gevoel kon het de komende uren wel eens gaan doorzettten.. als mb darmen leeg zijn ofzo haha
Succes lies! Anders zit je gewoon al vanaf 5 uur aan een bakkie koffie omdat je wakker bent.. ach je hebt wel wat aan je dag 😓
Oh Lies ik hoop voor je dat het doorzet!!! Moet je met bloedverlies niet bellen? Hier ff een onsmakelijke vraag dames... sinds donderdag al diarree als water... in eerste instantie dacht ik datmn lichaam zich aan t voor ereiden was of zo, maar noppes.. ben alleen ook niet ziek of zo? Herkenbaar?
Vanmorgen om 6.30 bevallen van een wolk van een dochter, 51cm en 4234 gram. De bevalling was in 3 uurtjes gedaan. Toen ik in het ziekenhuis aan kwam, had ik al persdrang en 9 cm ontsluiting. Op het laatst daalde haar hartslag en met een knip was ze er in 2 pers weeën. We moeten 8u blijven (zit er bijna op) in verband met ontlasting in het vruchtwater. Met 2 uurtjes mogen we naar huis. Ze heeft al lekker bij mij gedronken en ik voel me best goed. Last wel van de knip en beurs gevoel down under, maar verder heel goed.
Ook al zon snelle bevalling! Gefeliciteerd met jullie dochter!! Grote meid is het al. Fijn zo lekker naar huis toe. Lekker genieten thuis