Bedankt dames! Hebben jullie ook zo'n moeite met slapen? Ik ben de hele dag moe, maar zodra ik wil slapen lukt het niet of ben ik vroeg wakker
Hmm ja adriana hoor je vaker. Hoort ook een beetje bij een spannende periode. Later na 30 weken komt dat weer terug. Hoest met de meiden in onzekerheid? Tis hier flink stil?
Vanmiddag een echo gehad en baarmoeder is leeg. Bloeden is behoorlijk heftig nu. Zo verdrietig. Zijn een jaar bezig, waren al doorverwezen toen ik zwanger bleek en nu dit. Ik mag dus helaas van de lijst af. Dames ik wens jullie het beste! Mogen de andere kleintjes goed groeien en blijven plakken. Ik zal af en toe nog eens bijlezen hoe het met jullie gaat.
Loes87, wat verschrikkelijk verdrietig voor jou! Heel veel sterkte gewenst! Is er nog ruimte voor een nieuw lid? Mijn naam is Narena, 35 jaar en zwanger van de derde. Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 13-3-17 (die dag word ik zelf 36). Net als vele anderen hier, ben ook ik erg onzeker. Ben zo bang dat het misgaat. Steeds naar de wc lopen omdat je denkt wat te voelen. Nu al bezorgd om het prille nieuwe leven.
Sterkte Loes87... Een nare periode, ik kan begrijpen hoe je je voelt.. heb je veel pijn nu? Ik ben nu ook zwanger van ons 1e kindje, de vorige maand heb ik een vroege MK gehad en nu is het dus raak en de testen lopen beter op in vergelijking met de vorige zwangerschap. Dat geeft de burger moed... (A)
Het Narena! Ik herken het hoor. Af en toe voel ik een dagje geen symptomen en dat maakt me nog onzekerder dan ik al ben. Meer dan afwachten kunnen we helaas niet doen.
Oooh Loes dat is echt zo vreselijk! Ik had dat ook vorig jaar en duurde weer even voor zkh me überhaupt wilde laten komen. Mijn zkh naar keuze wees me weer voor een jaar zelfs af. Gelukkig kan het wel, maar loes hou hoop! Weet er alles van als je veel geduld moet hebben. Sterkte meis!
Ik heb sowieso heel weinig symptomen. Wel wat gezeur in mijn buik en rug, soms wat duizelig, maar verder gewoon prima fit. Inderdaad we kunnen niet meer dan afwachten. En zo gaat dat door tot zeker 24 weken. Arena welkom
Ah nee toch Loes.. Heel veel sterkte! Welkom Narena Ik heb totaal geen symptomen en momenteel maak ik me eigenlijk ook geen zorgen. Kan me er wel heel erg druk om maken maar je doet er weinig tegen. De zorgen zullen bij mij aan het einde van de zwangerschap wel weer komen. Denk dat ik het nu ook gewoon te druk heb met werk en de kleine die ik nu al heb.
Aah Loes' wat naar dat je je zo voelt... Die paniek probeer ik geen ruimte te geven omdat ik er niks mee opschiet.. De natuur doet z'n werk en het is afwachten. Ik voel me goed. Morgen nog 1x een digitale test en dan stop ik. Morgen is de cyclusdag dat ik de vorige keer een MK kreeg.. Dus ik wil toch een soort bevestiging.. Het voelt wel goed dus ben rustig nu.. Ja qua symptomen is het vooral moe, moe en nog eens moe. Verder gaat het wel goed alleen gevoelige borsten. Dat vind ik ook wel fijn omdat ik dan 'voel' dat er iets gaande is..!
Wat heftig Loes, heel veel sterkte! HIer ook wel onzeker omdat ik zo weinig voel, ik weet vanuit mijn vorige zwangerschap dat ik met 6 weken misselijk werd. Ook niet leuk, maar dan voel je iig iets
Er is niks zo onzekers als een zwangerschap. Je kan alleen maar duimen en hopen en bidden het ligt namelijk totaal niet in je eigen handen.
♥️zwanger♥️ 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 35 jaar - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje Williie 23 jaar 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje Jallou 32 jaar 3e kindje Lanara 28 jaar 1e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje 12 maart Isk 35 jaar 3e kindje 14 maart Nikki83 33 jaar 2e kindje Our sweet little angels♥️ Loes87 Afspraken�� Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Lana1980 - 9/7 - 1e echo Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Miesy - 19/7 - 1e echo Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Ellie86 - 27/7 - 1e echo Williie 27/7 1e afspraak
Kopieer de lijst Via Quote, haal het wel quote boven en onder weg voor de juiste weergaven van de lijst. PS sta je er niet op , zet jezelf er dan tussen of iemand moet zich geroepen voelen om de lijst te doen
1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 35 jaar - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje Williie 23 jaar 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje Jallou 32 jaar 3e kindje Lanara 28 jaar 1e kindje Adrianna - 30 jaar - 1e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje 12 maart Isk 35 jaar 3e kindje 13 maart Narena - 35 jaar - derde kindje 14 maart Nikki83 33 jaar 2e kindje Our sweet little angels♥️ Loes87 Afspraken�� Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Lana1980 - 9/7 - 1e echo Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Miesy - 19/7 - 1e echo Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Ellie86 - 27/7 - 1e echo Williie 27/7 1e afspraak Adrianna - 10/8 - 1e echo