Goedemiddag dames! Ik heb vorige week zondag positief getest met clearblue. Nu 5 weken 2 dagen onderweg. Als alles goed mag gaan zal ik rond 9 maart 2017 ons eerste kindje op de wereld zetten.
Pff word echt gek vd onzekerheid Vandaag ook weer wat helder rood bloed en beetje kramp Mn vriend is varen.. Gelukkig weet mn moeder ervan en dat scheelt heel veel. Vandaag wel veel misselijk geweest en krijg geen hap door mn keel
Jeetje wat stressvol meid Het hoeft natuurlijk nog niks te zeggen dat bloed...zolang het bij een beetje blijft natuurlijk.
Jak Loes... Heftig... Sterkte ermee! Miesy, jij ook sterkte, hopelijk blijft het goed gaan.. Als iemand de lijst aan gaat passen, kan dat gele dan veranderd worden in een andere kleur? Niet te lezen... Welkom alle nieuwe dames! Ben net terug van kamp met de 1ejaars, dus moest wat pagina's bijlezen... Hopelijk blijft het goed gaan met iedereen.. <3 Hier nog niet echt klachten, soms wat bandenpijn maar that's it. De grootste klacht is dat kleine man de laatste weken dramatisch slaapt.. Zijn nu al een uur bezig om hem in te laten slapen, en dan komt ie snachts ook 2-6 keer... Iemand tips toevallig?
Tis en fase jughi😅 En zo te zien de 9 maanden sprong. Dus nee helaas geen advies of antwoord, behalve dat je er even doorheen moet. Sorry😳 Maar het wordt beter! Miesy vrouw vrrselijk spannend dus. Maar kramp en bloed😓 Al is het niet veel, klinkt die combi niet gunstig. Sterkte! Ik stond op de lijst. Zal morgen weer evenaanpassen. Je kunt tot 24 weken niks doen. Onzekerheid is killing, maar jezelf gek maken is meer frustrerend. Maar spannend blijft het zeker. Hier alleen dinsdag echo om te zien dat het goed zit en niet in mijn enige functionerende eileider. Verder is mijn doelstelling zo min mogelijk echo's deze zwangerschap!
1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 35 jaar - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje Williie 23 jaar 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje Ladylola - 32 jaar - 2e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje Jallou 32 jaar 3e kindje Lanara 28 jaar 1e kindje Adrianna - 30 jaar - 1e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje 12 maart Isk 35 jaar 3e kindje 13 maart Narena - 35 jaar - derde kindje 14 maart Nikki83 33 jaar 2e kindje Our sweet little angels♥️ Loes87 Afspraken�� Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Lana1980 - 9/7 - 1e echo Ladylola - 12/7 - 1e echo BBZ uitsluiten Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Miesy - 19/7 - 1e echo Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Ellie86 - 27/7 - 1e echo Williie 27/7 1e afspraak Adrianna - 10/8 - 1e echo Lizzy - 8/8 intake vk en echo
Loes heel veel sterkte! Xxxx Miesy, wat ontzettend schrikken je bloedverlies. Echt heel naar die onzekerheid.
💕💖 Zwanger 💕💖 1 maart Thea - 30 jaar - 4e kindje Aanoniemous - 24 jaar - 1e kindje 3 maart Lana1980 35 jaar - 2e kindje 6 maart Miesy - 25 jaar - 1e kindje Williie 23 jaar 1e kindje 7 maart Jughi - 28 jaar- 2e kindje 8 maart Ellie86 - 29 jaar - 3e kindje 9 maart Charley7 - 26 jaar - 2e kindje Ladylola - 32 jaar - 2e kindje 10 maart Melanie2014 - 27 jaar - 2e kindje Jallou 32 jaar 3e kindje Lanara 28 jaar 1e kindje Adrianna - 30 jaar - 1e kindje 11 maart Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje 12 maart Isk 35 jaar 3e kindje 13 maart Narena - 35 jaar - derde kindje 14 maart Nikki83 33 jaar 2e kindje Our sweet little angels♥️ Loes87 Afspraken�� Aanoniemous - 5/8 - 1e echo en intake verloskundige Lana1980 - 9/7 - 1e echo Ladylola - 12/7 - 1e echo BBZ uitsluiten Charley7 - 13/7 - 1e afspraak verloskundige Miesy - 19/7 - 1e echo Melanie2014 - 21/7 - 1e echo Charley7 - 22/7 - vitaliteitsecho Nikki83 - 26/7 - intake en 1e echo Ellie86 - 27/7 - 1e echo Williie 27/7 1e afspraak Adrianna - 10/8 - 1e echo Lizzy - 8/8 intake vk en echo[/QUOTE]
Ik ben ook benieuwd! Ladylola, succes morgen! Miesy, hoe gaat het nu? Wij hebben het gisteren alvast maar aan schoonouders en mijn moeder verteld, dan hoeven we daar in ieder geval niet meer geheimzinnig over te doen. Werd enthousiast op gereageerd!
Ben ook benieuwd hoe je echo gegaan is Lana?! Leuk die enthousiaste reacties Nikki! Hier heb ik het ook verteld. Waren toch wel verrast maar ook erg blij Zo nu eindelijk ff een weekje vrij.. Zo druk gehad de laatste weken. Nu even helemaal niets en alleen maar leuke dingen doen.
Kleine blijkt last te hebben van z'n oortjes.. nu dus neusspray en paracetamol.. hopelijk gaat het snel beter! Verder zit ik nog steeds te wachten op de klachten... ben benieuwd of ze nog komen en wanneer! Bij mn zoontje was ik nu al misselijk dacht ik... Volgende week dinsdag eerste afspraak bij de gynaecoloog, iemand enig idee of je dan ook al een echo krijgt?
Hopelijk knapt hij snel op! Misschien heb je gelukkig en krijg je dit keer weinig klachten Ik kreeg toen gelijk een echo. Intake had ik pas met 12 weken ofzo. Eerst alleen maar echo's
Hoi allemaal.... Als eerste...Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 28 jaar en wij weten sinds afgelopen woensdag dat we zwanger zijn van ons 2de kindje...we hebben al een zoontje die in september 2 wordt! Als alles goed mag gaan zal de uitgerekende datum rond 14 Maart zijn Op dit moment erg veel last van mijn onderrug, lichte misselijk- & vermoeidheid... bij mijn eerste zwangerschap heb ik dagelijkse heftige bloedingen gehad vanaf week 5 t/m week 18 en hoop dat ons dat dit keer bespaard wordt Nog 3 weekjes wachten voor de eerste echo met 8 weken! Zo spannend! Dit is de eerste keer op een forum voor mij... 💛
Welkom happy! Leuk😊 Echo bij de gyn? Ligt eraan waarvoor je bij de gyn loopt. Maar meestal wel denk ik. Hoop het voor je. Fijn dat enthousiasme! Geeft altijd zoveel vreugde een zwangerschap. Hier weet mijn fam het ook en paar vriendinnen. We zaten in het traject dus mensen wisten dat na de operatie de kermis ging beginnen. Ik vind het niet erg. Als het mis gaat, heb je ook steun. En dank je nikki! Wel erg spannend hoor, hoop maar dat mijn goede gevoel klopt.
Hoi! Welkom alle nieuwe gezellige dames en gefeliciteerd!! Loes, heel veel sterkte! Sorry, ben niet zo actief hier maar lees elke ochtend even mee Mijn echo was top! Ze zag een prachtige zwarte cirkel en dik slijmvlies. Dus heel blij! Gistermiddag nog een test gedaan en die knalde eruit! Het streepje was nog donkerder dan de controlestreep :-D Ik heb getest omdat ik nog steeds last heb van kramp en bloedverlies. Maak me geen zorgen hoor! Hoe gaat het verder met iedereen?