Het meiden, ik mag inderdaad van de lijst af . Gisteren heeft het doorgezet en vandaag is het bloeden alweer minder , betekend dat het afgelopen is . Iedereen heeeeel veel sterkte met de onzekere paar welen en over een paar maanden hopelijk allemaal wolkjes van beebjes .
hallo ik ben vergeten mee te schijven hier zie ik stom van mij! ik ga vanavond eens proberen terug te lezen. ik heb gisteren mijn 1e echo gehad met 6weken 6dagen. alles was goed en een klein knipperend hartje gezien
Sterkte Thea! xxx Welkom en gefeliciteerd Mipsie, ik ben ook wel nieuwsgierig! Nog meer nieuwe meiden hier? Zo ja, ook welkom en gefeliciteerd! Ik doe dit keer niet mee met MvM. De vorige 2 keer kon ik die lucht nauwelijks aan, ik voel me nu zo beroerd dat ik het laat voor wat het is. Ik las nog iets over een pracht van een echo, gefeliciteerd! Hoe gaat het verder met iedereen?
Thea heel veel sterkte Sorry dames, was even afwezig. Mijn telefoon is ook kapot, dus nu iedere keer laptop opstarten haha. Nikki jij had ook nog gevraagd hoe het nu gaat met me. Het gaat. Nog veel bloedverlies en ook paar keer rood bloed gehad, zoals nu net. Daarna stopt het ook weer. Iedere keer als ik nog maar wat gedaan heb, zoals douchen oid heb ik pijn in buik en vaak wat bloed.. dus ik rust alleen maar en heb mijn werk afgebeld. Die onzekerheid is killing me gelukkig mag ik maandag al naar de gyn. Het moeilijk is dat mijn vriend ook aan het varen is, gelukkig krijg ik veel steun van ouders en schoonouders. Zij weten er ook allebei van en ze waren super enthousiast! En mvm wil ik graag mee doen, want ik ben ook dmv MMM zwanger geworden, dus wel zo netjes. Alleen wacht ik tot maandag of alles goed is.
Spannend miesy.. Balen dat je vriend dan ook weg is. Is dat voor zijn werk? Fijn dat je wel bij je ouders en schoonouders terecht kan. Bij mij weten mijn ouders, schoonmoeder, broers en zus het ook. Volgende week zaterdag ga ik uit eten met vriendinnen dus die horen het dan ook. Gaat teveel opvallen als ik niet meer drink en rook haha
Jaa het varen is zn werk. Zeker fijn dat ik bij hun terecht kan. Leuk dat je je vriendinnen het gaat vertellen volgende week!
Ik zou eig maandag echo hebben gehad. Had vandaag gebeld, omdat de afgelopen dagen mn bloedingen meer zijn geworden. Verloskundige snapte mijn onzekerheid goed en mocht vandaag komen. Het was allemaal goed! Het hartje klopt! en wurmpie is 6,5 mm groot <3 Bloedingen horen er waarschijnlijk bij en die pijn in mn buik ook
o wat fijn miesy lekker gaan genieten nu van de veranderingen! Ik ben hier al stiekem Namen aan het bedenken haha
Gelukkig Miesy, een hele opluchting! Ja Melanie, wij zijn ook al met namen bezig. En stiekem heb ik al een schattig babysetje gekocht....
Hier al 2 dagen middagdutjes aan het doen en nog steeds ben ik moe. Gister was moeders voor moeders hier en de teststreep knalde er echt op voordat de controlestreep er stond. Ze verbaasde zich er ook niet over dat ik zo moe ben, want ik heb volgens haar veel hcg is mijn lichaam. Verder heb ik niet echt veel klachten....heel af en toe een vlaag misselijk en rommelende darmen, maar het is goed te doen. Hier zijn we ook bezig met namen opschrijven die we leuk vinden. We hadden voor een meisje een niet veel voorkomende naam in ons hoofd. Zegt mijn schoonmoeder uit het niets precies die naam als 1 van haar favorieten. Hoe gaat het met de rest van jullie? Al dames die een relatie aangegaan zijn met de wc pot of andere kwaaltjes?
Ik ben ook zo vreselijk moe.. Slaap tussen de middag niet, maar dat is meer omdat ik dan eindelijk eens wat kan doen zonder dat er een peuter achter me aan loopt haha Verder heb ik totaal geen klachten. Mijn buik is al flink opgezet. Broeken zitten aan het einde van de dag niet lekker meer en mijn buik is dan echt opgeblazen. Dat is toevallig dat je schoonmoeder dezelfde naam noemt! Ik ben nog totaal niet bezig met namen. Als het weer een jongen gaat worden wordt het nog lastig denk ik. Mijn vriend is Turks en wil een turkse naam die in het Nederlands wel makkelijk uit te spreken is.
Er zijn zulke mooie Turkse jongensnamen! Daar heb je wel een geluk mee hoor. En als het een meisje wordt dan ook een Turkse naam die makkelijk uit te spreken is? Ik heb al een buikje van mezelf maar merk dat ik hem nu moeilijker kan inhouden en 1 strakke spijkerbroek pas ik niet meer.
Nou ik vond het afgelopen keer echt al lastig om een jongensnaam te bedenken. Meisje heb ik nog nooit echt naar gezocht, maar dat wordt dan idd ook een turkse naam. Haha die buik van mezelf heb ik ook al maar nu valt ie niet meer in te houden.