Hallo dames, Volgens mij staat deze lijst er nog niet tussen. En lijkt me nu erg leuk om verder te kletsen over de komende mooie en spannende tijd! Ik ben nu 12 dpo, gisteren duidelijke positieve test. Dus in de wolken, maar ook nog onwerkelijk gevoel en beetje zenuwen Wie komt er gezellig bij? Liefs, Adje
♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥ 16 juni 17 juni 18 juni 19 juni 20 juni Adje, 39 jaar, 4de kindje (3e zwangerschap) 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni
Ja! ik kom je gezelschap houden. Gisteren positief getest. Heel spannend allemaal door 2 eerdere miskramen. Voorlopig houden we de moed erin. Hoe voel je je verder?
♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥ 16 juni 17 juni 18 juni Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 19 juni 20 juni Adje, 39 jaar, 4de kindje (3e zwangerschap) 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni
Rijn, gezellig!!! Wat onwijs naar dat je al 2 miskramen hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat het nu extra spannend voor je is. Hoeveel dpo zit je, of ben je al na je nod? Ik hoop heel erg voor je dat je mooie echo's gaat hebben met een mooi groeiend kindje! Ik voel me sinds een paar dagen licht misselijk en moe met vlagen. En zo onwerkelijk nog. Ik ga steeds even naar mijn test staren om te zien of dat tweede lijntje echt is . En ik ben wel zenuwachtig of het goed blijft gaan. Heb natuurlijk gelezen dat op mij leeftijd de kans op een miskraam groter is, maar probeer dan ook wel weer te genieten van dit blije gevoel En jij? Ook al symptomen?
Ik meld me ook graag even aan! Vandaag 11 dpo dus uitgerekend 20 juni?3 3muisjes 32 jr 5de kindje (4de zwangerschap) Wil iemand mij toevoegen aan de lijst? Ik kom snel even kletsen! Vandaag verjaardag vieren van de oudste 2 GEFELICITEERD DAMES! Hopelijk krijgen we een mooie lijst
Adje: voor jou opk spannend dus! En telkens kijke naar t tweede streepje herken ik sinds mijn laatste miskraam is mn cyclus wat onregelmatig van 28-30 dagen. Dus uiterlijk zondag zou mn nod zijn. Symptomen nog nie echt veel. Nou ja, al wel de hele week last van mn rug. Dat had ik bij mn 1e zwangerschap ook. Vandaar dat ik bijna zkr was dat ik zwanger ben. Verder al sinds de eisprong afscheiding. Wat normaal ook ff ophou voor nod. En met mn gedachte er nie bij zijn. Ook wel af en toe beetje misselijk (alsof mn maag achterin mn strot hangt) maar kan ook van de spanning en zenuwe zijn.
♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥ 16 juni 17 juni 18 juni Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 19 juni 20 juni 3muisjes, 32 jaar, 5de kindje (4de zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4de kindje (3de zwangerschap) 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni
Ik heb je toegevoegd, 3muisjes. En gefeliciteerd met je kids trouwens! Had ik op de nod-lijst nog niet gedaan 😊 Rijn, wat mooi omschreven, je misselijkheid, haha! Zo voelt het bij mij ook, het zit hoog hihi
♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥ 16 juni 17 juni PeAN, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) 18 juni Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 19 juni 20 juni 3muisjes, 32 jaar, 5de kindje (4de zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4de kindje (3de zwangerschap) 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni
Hoi Meiden, Heb me net toegevoegd aan de lijst. Iedereen van harte gefeliciteerd met het positief testen! Op naar goede zwangerschappen @Rijn Jeetje 2 miskramen Hopelijk mag deze zwangerschap goed gaan en houden jullie straks een prachtig wondertje in jullie armen! Hier helaas ook ervaring met een miskraam. Wel al heel wat jaartjes terug. Mijn eerste zwangerschap is ook geëindigd in een miskraam (voor de 12 weken) Gelukkig heb ik daarna 3 mooie kinderen mogen krijgen en heb ik er gewoon 1 gekregen zonder pijn te hoeven lijden Die kwam met mijn man mee en nu hopelijk een wonder van ons samen! AdjeHier ook telkens naar die test staren....staat ie er nog wel? hahaha zo onwerkelijk! Nu maar ingepakt bij de olie....staren we vanmiddag samen verder 3muisjesVan harte gefeliciteerd met je oudste 2 kinderen! Een hele gezellige dag! Hier weinig symptomen. Af en toe een beetje een zeurderig gevoel onderin mijn buik. Verder heel, maar dan ook heel af en toe wat weeïg gevoel. Wel een paar dagen een hele droge keel gehad. Dacht dat ik verkouden werd. Bleef maar drinken maar het ging maar niet weg. Toen eens gegoogled om te kijken hoe ik dit kon oplossen en toen kwam ik als oorzaak zwangerschap tegen. Toen begon stiekem een beetje de hoop te komen maar om mezelf rustig te houden bewust alleen meegelezen op het forum en de gedachte vooral van verkoudheid vast te houden Heel soms wat steekjes in mijn borsten. Wel heb ik het idee dat ze steviger zijn en mijn tepels zijn heel vaak stijf. Verder eigenlijk geen klachtjes. Maar ervaring leert dat wat niet is nog kan komen Hoewel ik tot nu toe qua kwaaltjes in de zwangerschap in mijn handjes mag knijpen. Ik heb dus goede hoop
♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥ 16 juni 17 juni PeAN, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) 18 juni Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 19 juni Lays, 28 jaar, 1e kindje 20 juni 3muisjes, 32 jaar, 5de kindje (4de zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4de kindje (3de zwangerschap) 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni
Ik kom hier ook gezellig mee kletsen. Zou straks even achter de laptop gaan om even uit gebreid te reageren
Hoi dames. Allemaal gefeliciteer met jullie zwangerschappen. Ik wil me ook graag bij jullie melden. Ik ben suprise 36 jaar en mama van een stoere zoon en een mooie dochter. In het verleden 5 miskramen gehad waarvan de laatste afgelopen 10 sept. Vanmorgen had ik een 2e streep op mijn test. Nog vaag maar ik weet niet precies wanneer mijn nod is. IK vermoed zelf z maandag of dinsdag. Door de mk van afgelopen maand mag ik maandag en donderdag/vrijdag bloedprikken van de vk om zeker te weten of dit geen restant is ( weet ik wel zeker heb al omowitte testen gehad) en of het hcg nu wel goed oploopt. Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap en dat het allemaal maar plakbeebs mogen zijn
Zo jij hebt ook al wat voor je kiezen gekregen! Ik hoop zeker dat je nu een plakbeebje hebt! Dat is je toch wel erg gegund na 5 miskramen! Wel fijn dat je van de vk dan bloed mag komen prikken. Ik ga duimen dat het mooi oploopt!!!
Jaaa! Ik mag me ook melden. Na in augustus een miskraam te hebben gehad heb ik donderdag positief getest. Ik denk dat ik 17 juni uitgerekend ben, maar ik ben na mijn miskraam niet meer ongesteld geweest. Super veel geluk dus. Ook aan de rest gefeliciteerd!
Wat gezellig! Welkom nieuwe meiden @PeAn:ik heb precies hetzelfde gehad met mijn keel! Mijn oudste had een beginnende keel ontsteking dus ik dacht dat hij me had aangestoken. Echter zette het niet door. Normaal als ik 1 dag last heb van mijn keel dan heb ik de volgende dag echt veel last en kan ik naar de huisarts gaan. Nooit geweten dat dit ook symptomen zijn? Hahaha heb er nog steeds last van overigens Wel heb ik veel last van boeren en windjes laten. Tot vervelend aan toe... De symptoom lage rugpijn zoals ik altijd heb tijdens eisprong (deze maand tijdens innesteling) is ook weer terug! Zeg maar een zeuren pijn onderin je rug. Mijn borsten voelen idd ook erg zwaar aan. Als ik in de avond mijn bh uit doe moet ik ze echt vasthouden haha. En ook bijna de hele dag stijve tepel. Al met al dus toch wel wat symptomen haha. Maar vind het niet noemenswaardig het valt me gewoon op. Net mijn man verrast met de test. Ik zal straks even de foto erbij zoeken. Hij zei; het is dus toch zeker weten raak?! Hij is helemaal blij. Vandaag verjaardag van de kids en goed onze mond kunnen houden. Behalve 1 vriendin die zag het meteen maar wilde het niet vragen in een volle woonkamer. Ze heeft gewacht tot iedereen weg was en toen kwam er voorzichtig de vraag of ik zwanger was. Ze zag iets aan me hahaha. Zij waren ook de enige die wisten dat we bezig waren. Ze waren heel blij voor ons Ik weet niet hoe lang ik het ga volhouden om niks te zeggen tegen de omgeving haha
Hierbij de foto die ik op het bed had gelegd. Ik had mijn man naar boven gelokt om toch even te kijken naar een test. Ik vond hem niet zo duidelijk... of hij even wilde kijken hahaha