Ja, maar ik had hele makkelijke zwangerschappen Het gaat er toch om wat je zelf wilt? Voel je je goed of niet? *edit* En wil je zelf rijden? Of meerijden? Want alleen rijden zou ik niet meer zo snel doen, maar meer met het idee erachter dat je dan al kunt bevallen.... (ik ben van de 2e binnen 2 uurtjes bevallen, dus dan zou ik nooit op tijd thuis geweest zijn )
Ja, ik deed het ook nog hoor. En deze keer wellicht ook. Zolang het gaat. Maar dat kan jij alleen voelen.
Ik zou het wel doen mits het een comfortabele auto is. Ik heb zelf een mazda mx5 (verlaagde cabrio) van 21 jaar en die is super strak afgeveerd en heeft geen stuurbekrachtiging.Daar zou ik dus niet n uur moeten zitten. In de auto van mijn man wel. die heeft stuurbekrachtiging etc etc
ligt er indd aan hoe je je voelt, en of je alleen gaat ja of nee. alleen zou ik het misschien niet doen, maar samen met mn man zou ik het wel doen als ik me goed zou voelen denk ik.
ik ben met 38 weken nog een weekend weg geweest. en dat was 2 uur van mijn huis vandaan. Tuurlijk had ik wel mijn tasje bij...maar als je je eigen goed voel,kan je gewoon een uurtje gaan rijden. Ik ik graag voordat ik beval nog ff naar de efteling. Dat is ook best een stukje...maar zolang ik me goed voel blijf ik er niet voor thuis. Kan ook nog eens 2 weken langer duren.......
Ik sta er hetzelfde in.. Ik ga naar mijn ouders En bij de eerste wee brengen ze me dan vliegensvlug terug. Met een uurtje ben ik dan thuis of in zkh! Heeft mijn oudste meteen een logeeradresje, ergens wel zo gemakkelijk Mijn man is alleen bezorgd en denkt dat het niet gaat met de gordel..
Je kan voor de zekerheid je map van de vk/gyn. meenemen, met telefoonnummers en jouw gegevens, maar verder lijkt het me geen probleem, als jij je goed voelt! Stel dat de bevalling op gang komt terwijl je weg bent (en die kans is niet heeeel groot, want meestal gebeurd dat als je in rust bent), als er echt iets is, door het hele land zitten ziekenhuizen en verloskundigen Natuurlijk niet ideaal, maar voor hetzelfde geld kan je tot 42 weken thuis uit je neus gaan eten, zonder dat er een bevalling begint, zit je nog een maand, en duurt het wachten alleen maar langer Niet iedereen is er een voorstander van, maar ik zou het lekker doen, zeker als je iemand bij je hebt!
qua zitten in de auto moet het makkelijk gaan denk, dat was geen probleem hier. Maar ik zou het niet doen omdat ik in 2 uur bevallen ben en wil dus niet meer zo ver van huis af.
Ik ben de dag voor de bevalling (40+3 bevallen) nog naar mn vriendin geweest op anderhalf uur reisafstand. Partner reed. Wel mn vluchttas en de maxi-cosi meegenomen voor de zekerheid. S nachts thuis begonnen mn weëen. en na 14 uur bevallen.
Tot aan week 39 gewoon gereden hoor. Paste nog net achter het stuur (korte pootjes en een erg dikke buik), maar ik zat nog wel lekker op zich. En als je verder weg bent, ach ze hebben overal wel ziekenhuizen.
Ik rij nog overal heen - heb geen grote buik dus die zit niet echt in de weg, maar ik merk wel dat ik iets minder snel alleen ver weg ga. Ik weet wel dat er overal ziekenhuizen zijn, maar ben toch liever niet al te ver bij mijn vriend vandaan, zodat hij er toch wel binnen een uurtje ofzo kan zijn.
Ik heb een hele dag in de auto gezeten met 39 weken. Heb overgins niet zelf gereden en mijn ziekenhuistas met alles voor de baby en mij ging wel mee. Een heeerlijk dagje vond ik het. Gewoon regelmatig even uitstappen en even de beentjes strekken.