Nou zo makkelijk werkt het bij mij niet helaas . Ik schrijf weleens iets wat mij heel duidelijk lijkt en waar ik goed over nagedacht heb. En dan krijg ik reacties dat ik denk: o help, kun je het ook zo opvatten? Dan is het bij mij gewoon niet opgekomen dat je het ook heel anders zou kunnen lezen. Maar ik doe mijn best .
Maar soms zie ik wel eens dat de titel van een topic een paar dagen later is aangepast.(bv. update pagina...) Hoe gaat dat dan in z'n werk?
Als je al reacties hebt gehad en je gaat DAN je post aanpassen krijg je natuurlijk hele rare verhalen. Als je dan achteraf toch spijt hebt van een reactie kan je dus inderdaad je post even aan laten passen. Zoals het nu geregeld is is het volgens mij prima geregeld. Je kan dingen veranderen uiteindelijk. Na 1 of 2 foutjes leer je denk ik ook wel even te wachten voor je op verzenden klikt Denk trouwens niet dat het met bijdehand zijn te maken heeft hoor...gewoon even nadenken Ik denk hetzelfde. Het kan zijn dat de persoon een mod vraagt de titel aan te passen. Elmo
neuh dat denk ik niet hoor Cellie, ik bedoelde het meer in z'n algemeenheid. Ben heel lang niet geweest hier maar k heb je wel een berichtje gestuurd
Onderstaande bericht schreef ik net op een ander topic in de lounge over anonimiteit, het blijft mij toch bezig houden en vroeg me af of onderstaande geen idee is? _________________________________________________ Ik heb laatst gevraagd hoe lang alles nog opgeslagen blijft en na te lezen is. Ik vind dat er ook wel is gewist mag worden om de zoveel tijd. Uiteindelijk zal ook de waardevolle info die nieuwelingen zoeken iedere keer opnieuw gevraagd en/of behandeld worden. Dus lijkt het me niet relevant om alle oude teksten te bewaren. Het idee dat alles over 5 jaar nog na te lezen is vind ik niet prettig! Foto's plaatsen doe ik zeker niet. Het lijkt mij geen raar idee dat berichten waar bijvoorbeeld een jaar niet op gereageerd is dat die verwijderd worden....ipv ergens in een archief blijven zweven. Vragen over wat wel en niet mag tijdens zwangerschap en wel of niet eten, echo's en noem alles maar op komen toch wel weer voorbij en halen we toch niet uit dat oude archief.... Gr. Cellie.
volgens mij is er pas geleden nog ergens gezegt dat binnenkort eens word gekeken of er niet een en ander verwijderd kan worden tis sowieso natuurlijk niet mogelijk om oneindig alles op te slaan op je server. want die hebben ook maar een bepaalde capaciteit en op een gegeven moment moet je dus weer nieuwe ruimte maken