Hallo, Ik wilde mijn verhaaltje even bij jullie kwijt als 't mag! maar mijn zoontje van 5 weken maakt vreemde geluiden als ik hem terug op bed leg... En weet niet of dit normaal is of dat ik hier toch iets mee moet? Na zijn laatste flesje 's avonds leg ik hem, na het eten wat gezakt te laten hebben, op zijn bedje. Hij legt dan een paar minuutjes rustig op zkijn ruggetje, waarna de aanrust begint. Hij zwaait met z'n armpje door de lucht (probeer hem strak onder te dekken) en begint dan "rare geluidjes" te maken. Soort van keel schrapen, kuchen en soort van piepgeluidjes... Dit doet hij ook als ik hem na de nachtvoeding weer terug in zijn bedje leg. Overdag valt het me niet zo op, dan slaap hij meestal beneden in de reiswieg. Komt jullie dit bekend voor, en hoort het er gewoon bij? Of moet ik dit toch een bij het cb of huisarts aankaarten?
Hoi hoi, Ik denk zelf dat er niets aan de hand is hoor. Het is moeilijk om op afstand daar iets over te zeggen naturlijk. Maar als je je ongerust maakt, is het beter dat je naar de huisarts gaat. Die kan dan even kijken of er iets met de luchtwegen niet goed gaat. Groetjes en succes Adrienne