Niet ongesteld maar ook niet zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anina123, 18 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anina123

Anina123 Nieuw lid

18 feb 2024
    4
    0
    1
    Hoi allemaal,

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
    Ik ben nu 4 dagen overtijd mijn NOD was woensdag. Ik had op vrijdag wat roze afscheiding, maar dat is weer gestopt. Verder geen bloed, maar ik ik test negatief (ook met early test). Ik heb wel al dagen lang krampen.

Ik heb afgelopen herst 2 curretages gehad ivm een miskraam, de laatste curretage was in november. Daarna werd ik eerst niet ongesteld omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun was was, maar bij deze cyclus was dat 6,5 mm (wat voor mij normaal is) en had de gyn een eitje gezien op de echo dat op springen stond (sowieso was mijn cyclus al een paar maanden weer terug).

Ik ga deze week de arts bellen, maar intussen vroeg ik me af of iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt en of dat dan te maken had met de curretage (of niet), of je ongesteldheid toch nog doorbrak of dat je uiteindelijk toch zwanger was?

Alle ervaringen die hiermee te maken hebben zijn erg welkom!

2. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

8 apr 2022
    365
    236
    43
    Vrouw
    Hoe heb je berekend dat woensdag je NOD was?

3. Anina123

Anina123 Nieuw lid

18 feb 2024
    4
    0
    1
    Met ovulatietesten. Mijn LH piek was op dinsdag 30 januari, dus ik ga er van uit dat op woensdag 31 januari mijn eisprong was. Afgelopen woensdag was precies 14 dagen later.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je eitje niet gesprongen is door de piek.
    Als hij wel was gesprongen had je inmiddels al ongesteld moeten zijn of positief getest.

5. Anina123

Anina123 Nieuw lid

18 feb 2024
    4
    0
    1
    Ja daar houd ik ook rekening mee... ik heb dat nog nooit eerder meegemaakt maar het zou kunnen. Ik hoop dat de gyn dat kan vaststellen of het eitje wel of niet gesprongen is, de onzekerheid is zo moeilijk!
    Als ik weer ongesteld ben, kan ik weer verder met het IUI traject waar ik in zat, dus ik hoopte deze maand echt weer ongesteld te worden (of zwanger te zijn natuurlijk).

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    De gyn kon het vaststellen door tussen 6 en 8 dpo op progesteron te prikken ;)

Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

7. Anina123

Anina123 Nieuw lid

18 feb 2024
    4
    0
    1
    Dat is goed om te weten, dank je!

Deel Deze Pagina