Zoals de titel al zegt.. Wat eten jullie op sinterklaas avondje??? Wij eten ws met alleen de volwassenen , de kindertjes zijn nog te klein. Of eten niet... vaak drama's Wij hadden zelf tapas oid in ons hoofd. Bedankt!
ze hebben nu bij lidl allemaal lekkere feesthapjes en ik maak een pan soep maar ben nog niet helemaal uit welke; erwtensoep/groente/thaise vissoep.
Wij bakken met de kids die dag zelf pepernoten, pepernotencake en pepernotentaart, dus omdat allemaal op te kunnen, eten we 's avonds lekkere broodjes met lekker beleg, wat de kinderen dan in de winkel uitkiezen.
Ik weet het ook nog niet hier komen schoonmoeder+vriend en mn schoonzus maar ik weet dus ook niet wat ik op tafel moet zetten...
Ik zet heel de tafel vol met tapas/hapjes die ik zoveel mogelijk van tevoren maak. Lekker en voor ieder wat wils
wij vieren ook pakjesavond. Mama kookt een grote pan soep, gebraden gehaktballetjes en kippenvleugeltjes uit de oven. Ik maak 2 soorten luxe belegde broodjes. Beetje een rotzooitje van alles dus , gewoon in 1 x op tafel
hier komt een vriendin en haar man en kids wij gaan worstenbroodjes maken gevulde eieren rotterdamse hapjes twisterfrietjes stokbroodjes met salade de kids zullen toch vol eten met pepernoten enz vandaar dat we alleen hapjes doen
Hier worden het ook soort van tapas en stokbroodjes met diverse soorten salades... De kindjes eten gewoon lekker met ons mee en ondertussen gaan we de kadootjes uit (laten) pakken. Lekker makkelijk eten dus.
Ik doe lekker een pan soep met lekker brood erbij, een pan gehaktballetjes in satésaus en een lekkere salade. En ik heb uiteraard andere lekkere dingetjes in huis.
Hier champignonnensoep met een sausje voor bij de stokbrood gemaakt van kipfilet, champignons, prei, slagroom en boursin...