1 van mijn honden uitgevallen naar mijn dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door Samba25, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O wat vervelend voor je zeg!

Ik heb een engelse bulldog reu van 6 jaar. Hij is erg lief tegen de kleine en ik vind de hond geweldig. Maar zodra hij soortelijke signalen zou gaan afgeven zou ik hem herplaatsen in een gezin zonder kinderen.

Ik neem liever het zekere voor het onzekere, als het gaat om de veiligheid van mijn kind.

Zou er wel helemaal kapot van zijn moet ik je zeggen hoor!

Succes met de situatie!!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O ik zie nu dat je al een goede oplossing gevonden hebt.
    Wat fijn voor je en veel sterkte de komende tijd met het gemis van je beestje...

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    he meid wat fijn dat je een mooie oplossing hebt gevonden!
    Het zal idd moeilijk zijn maar ik denk voor beide partijen het beste, heel veel sterkte maandag.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik sluit me volledig aan bij bosi. je hebt het beste gedaan wat je kon doen in deze sitatie. en dat ze een zelfde stoel hebben gekocht voor hem spreekt boekdelen. helemaal top.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat jammer dat het toch niet gelukt is. Fijn dat je een ander plaatsje hebt gevonden. In dit geval de beste oplossing.

Sterkte gewenst want het zal enorm moeilijk voor jullie zijn.

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik vind het een goede beslissing. Je hebt het toch nog geprobeerd en het wilde gewoon niet.
    Dan is het mooi dat je het zo kunt op lossen.
    Succes met het afscheid nemen straks. Zal wel even moeilijk worden. Maar gelukkig dat jullie nog contact kunnen houden. :)

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind het ook een hele goede beslissing van je!
    Ookal zou iemand dat niet vinden: Lak aan hebben!!!
    Jou kind gaat voor en stel dat het een keer flink mis zou zijn gegaan, had jij het jezelf NOOIT vergeven. En hoe had je dat aan je kind uit moeten leggen?

Het beestje gaat straks naar een liefdegevol zin, mooier had je het niet kunnen treffen!!
    Sterkte, want er zullen de nodige tranen gaan vallen.
    Maar hou in je achterhoofd, dat dit echt het beste is!

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Nou het is gebeurd, Jaro is bij zijn nieuwe baasjes. Vanmiddag hebben ze hem opgehaald en hij sprong zo de auto in bij ze en keek niet eens meer om ;) Ze hebben net gesmst dat alles goed gaat, hij had al goed gegeten en snuffelt af en toe een beetje rond en dan weer slapen op zijn nieuwe (oude) stoel. Dus helemaal super. Hier is de rust weer wedergekeerd en kan ik zonder zenuwachtig te worden Fay weer rond laten kruipen. Het is het beste voor allebei de partijen, natuurlijk heb ik een enorm potje gejankt en dat zal ik nog wel een paar keer gaan doen maar ik weet in elk geval dat ik een goede daad heb verricht en die mensen zijn zielsgelukkig!

9. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    fijn dat het goed is gegaan meid!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Meis Fay zal ouder worden en je zult merken dat je over 3 - 4 maand al aan haar kan uitleggen dat het hondje wel bij haar komt als hij geaaid wil worden en dat ze wel naar het andere hondje mag gaan als ze wil aaien/knuffelen.

Ik heb een labrador die een vreselijke goedzak is en een jackrussel die angstbijter is.
    De jack gromt ook als mijn dochter te dicht bij komt en hij heeft ook 3 keer haar kant op gegrepen ( happen in de lucht).
    Maar vanaf dat ze een maand of 15 is wist ze heel goed dat ze het kleine hondje alleen mag aaien als hij zelf bij haar komt en dat ze anders maar naar de grote hond moet gaan.
    Ik blijf altijd voorzichtig en ik laat ze niet snel alleen in een ruimte, maar dat doe ik ook niet met de labrador die ' niets' doet.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    o sorry ik had het topic nog niet afgelezen en zie nu dat je je hond alsnog weg hebt gedaan... mijn voorgaande reactie kwam dus een beetje als mosterd na de maaltijd ;)

Deel Deze Pagina