Mannen die pregnyl en menopur gebruiken

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mollie, Mar 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mollie

mollie Lid

Mar 28, 2009
    30
    0
    0
    Hallo,

mijn vriend blijkt van zichzelf geen hormonen te hebben die ervoor moeten zorgen dat hij spermacellen ontwikkelt. Dit hadden wij drie jaar geleden te horen gekregen. De oplossing zou zijn dat hij menopur en pregnyl om de dag bij zichzelf moest spuiten. Nu is hij daar een jaar mee bezig en hebben wij gelukkig in september 2008 en januari 2009 te horen gekregen dat hij nu zelf spermacellen aanmaakt. Tot nu toe ben ik nog niet zwanger en daar baal ik natuurlijk heel erg van. Elke maand hoop je toch op een wonder!
    Graag zou ik willen weten of er meer stellen zijn bij wie de man hormonen moet spuiten. Welke ervaring hebben jullie daarbij? Hoe snel werd je zwanger?
    Dan nog een algemene vraag: hoe zet je je gedachtes uit? Elke maand denk ik alleen maar aan zwanger worden......dat is niet bevorderlijk, maar ik krijg mijn gedachtes niet uit mijn hoofd! heeft iemand een oplossing?
    Bedankt voor jullie reactie!

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey Mollie, ik zit niet in dezelfde situatie als jij wat betreft het vruchtbaarheidsprobleem. Maar ik ben ook altijd maar bezig met zwanger worden...Word er soms heel ongelukkig van omdat het het gemis alleen maar erger maakt... Maar er is nu eenmaal geen knopje dat je kan uitzetten hè. Ik geloof ook niet dat het een negatieve invloed heeft! Die visjes gaan niet de verkeerde kant opzwemmen omdat jij er teveel mee bezig bent zenne! ;)
    Wat bij mij wel geholpen heeft om er minder mee bezig te zijn, is ten huwelijk gevraagd worden! Nu ben ik daar wel veel mee bezig! :)

3. pienepien

pienepien Lid

Jul 12, 2007
    61
    0
    0
    je hebt PB!

Share This Page