1 verstopte eileider

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Meredith7, Mar 19, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meredith7

Meredith7 Actief lid

Oct 10, 2021
    249
    184
    43
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een hsg en gehoord dat 1 eileider verstopt zit ok een nog onbekenee reden.
    De gynaecoloog gaf aan dat dat niet ernstig is en dit een zwangerschap niet in de weg hoeft te staan. Volgende maand wil ze al onze resultaten bespreken.
    Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen in een soortgelijke situatie. Wat zullen de opties nog kunnen zijn? Zijn jullie zwanger geworden daarmee?

2. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

Jul 7, 2021
    3,104
    2,439
    113
    Female
    :roflmao::roflmao:
    Ik had een verminderde doorgang. Dat in combinatie met PCOS. Ik ben wel zwanger geworden mits ovulatie inductie (voor de PCOS dan) een kennis van mij heeft maar 1 eileider bij haar werd verteld dat ze toch best op tijd begint want 1/2 minder kans. Dit was dus niet het geval. Ze was meteen zwanger. :roflmao:

Meredith7 likes this.
  3. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,797
    8,466
    113
    Female
    Ik heb er zelf geen ervaring mee want mijn beide eileiders waren verkleefd maar het schijnt zo te zijn dat wanneer er 1 dicht zit de andere eileider het overneemt omdat ze in verbinding staan met elkaar.

Meredith7 likes this.
  4. Enigma

Enigma Fanatiek lid

Jul 11, 2019
    1,195
    1,612
    113
    Female
    Twee prachtige dochters ondanks maar 1 eileider die doorgankelijk is. Bij de oudste weet ik ook zeker dat ei gesprongen is aan de 'verkeerde' kant. Alles is dus mogelijk.

Share This Page