Volgende week blijft mijn kleine meid een nachtje bij oma slapen. Ik moet de ochtend er op werken dus kan niet vroeg naar haar toe en eerlijk gezegd heb ik in kolven weinig zin nog. Zou een voeding overslaan problemen geven voor mijn productie? Iemand die dat ook wel eens doet? Vanaf de 9 maanden drinkt ze sochtends om 7.00 en savonds om 19.00, productie is dus wel voort stabiel te noemen. Wat denken jullie (van het feit afgezien dat ik wrs balonnen zal hebben ).
Tja, ik denk dat je borsten je wel zullen vertellen of het wel of geen goed idee is. Ik zou in elk geval bij ophalen kind meteen even aanleggen om opgelucht te raken. En toch een kolf achter de hand voor het geval dat...
Ik heb het een paar keer gedaan, meer dat het zo uitkwam en ik uiteindelijk echt geen puf/zin meer had om te gaan kolven. Het heeft hier geen invloed gehad op mijn productie hoor. En met die ballonnen viel het ook wel mee Ik voed mn zoontje trouwens ook nog alleen 's morgens en 's avonds, zelfde verhaal dus.
Het hangt ook af an het aantal voedingen dat je geeft. Jij geeft er maar twee en dan heeft een nacht overslaan vaak grotere gevolgen dan wanneer je nog gewoon op vier zou, met maar twee voedingen als je kind nog zo relatief jong is kan zo'n nachtje net de drempel zijn.
Bedankt voor jullie reacties. Denk dat ik het gewoon ga proberen maar idd een handkolfje meeneem naar het weer 'voor het geval'...