hebben jullie bij je kindje van ong. 15mnd deze winter nog in een voetenzak? vroeg het me ineens af omdat ie nog moet passen volgens mij... Edit moderator: verplaatst naar De babyuitzet
Hoi tweeling, Ja, ik ga voor Marin de voetenzak gewoon weer gebruiken, wij hebben een hond dus moeten deze ook als het vriest uitlaten. En de kleine meid zit toch stil. Kus Senna
Joris is nu 18 maanden maar als het heel koud word krijgt hij ook nog de voetenzak in de kinderwagen. Naar mijn mening past die hier ook nog en vind het wel erg prettig voor hem!
ik heb hem vorige winter wel gebruikt maar deze winter gebruik ik hem niet. ze vind het niet prettig en trappelt liever met der voetjes. ik zie wel hoe het gaat lopen maar zoals ik er n uoverdenk laat ik hem lekker in de kast liggen
Hier gaan de voetenzakken wel gebruikt worden! Vorig jaar lagen ze nog lekker in de wandelwagenbak. Daar zijn ze nu sinds ruim 2 maanden uit en ik heb de voetenzakken al voor de dag gehaald. Anders lijkt het me veel te koud, en wat jopie ook al zegt, ze zitten/liggen toch stil.
Ik heb de buitenzak van mijn lodger ook al in de wagen. Ze zit maar stil in die wagen, dus lijkt me best koud anders.
Hier zit de voetenzak er ook al weer in! die kleintjes zitten toch stil in zo'n wagen en dat is wel koud!
Geen voetenzak maar zeker wel de Bunker (van Lodger). Ik vind niets echt veel te koud hoor als ze zo stil zitten.
Ik heb de votenzak gisteren weer in de kinderwagen geplaatst. Ondanks dat Naomi wel 'veel' loopt, vindt ik hetw el even lekker warm voor haar als ze in de kinderwagen zit.