x adventure- adapter maxi cosi citi

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sandhya, Sep 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hoi hoi,

nou we hebben de x adventure researcher dus thusi gekregen met de adapters die er bij horen.
    het is met twee steunen die je op de kinderwagen moet klikken en een heel tuigje eraan. Nou volgens ons past de maxi cosi er voor geen meter op...er zit ook geen gebruiksaanwijzing bij ofzo en op inet kan ik hem ook niet vinden..ik baal dusu flink dus vandaag maar terug om de adapters om te ruilen. je Had ook makkelijke adapters die je er gewoon op kon klikken maar deze hoorde er, volgens de babydump, echt bij dus wij dachten, dan nemen wij deze wel...

Weet iemand misschien wat ik bedoel met de adapter met de bandjes?

liefs

2. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Wij hebben ook een x-adventure maar wij hebben gewoon de adapters die je aan de wagen klikt. Dus met bandjes ken ik ze niet.

3. zonnebloempje

Apr 25, 2008
    48
    0
    0
    Hoi,

ik herken je probleem.
    Wij hebben een maxi cosi citi en een adventure onderstel. Ik kreeg dus ook deze adapter erbij.
    Vind ik helemaal niet stevig als ik de maxicosi er op zet. Of ik doe iets grandioos verkeerd maar er zit dus geen handleiding bij.

Nu had ik van mijn schoonzus de adapters van haar maxicosi cabrio. Maar deze passen volgens mij niet. Wel voor een deel maar hij klikt niet echt vast en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik ben nu ook aan het zoeken naar een goede oplossing.

4. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    nou goed nieuws, wij zijn teruggegaan naar de babydump en hebben gezegd dat met de adapter die wij hadden de maxi cosi totaal niet stevig op de wagen bevestigd kon worden.
    Wij werden geholpen door een aardige man, die legd euit dat die met de bandjes aangeraden worden door de fabrikant maar idd niet zo stevig is als het kliksysteem.
    wij hebben de adapter met de bandjes dus mogen ruilen met het kliksysteem. Ze hebben het heel goed laten zien in de winkel. Het past wel hoor met de adapters die je hebt (zijn dat van due standaard?) je moet gewoon de eerste keer ontzettend veel kracht zetten en even goed invetten. Als die klik eenmaal is gemaakt, kon je iets anders losklikken zodat je niet steeds met al je oerkracht je maxi cosi erop hoeft te klikken..die oerkracht hebben we dan natuuuuurlijk al gebruikt bij de bevalling :)

5. zonnebloempje

Apr 25, 2008
    48
    0
    0
    super dat het gelukt is.

Die adapters die je nu hebt zijn dat die ook op de site van babydump getoond staan?

X-Adventure Vibe adapter tbv Maxi-Cosi
    (de enigste die genoemd staan bij de adventure?

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb een gewone adapterset voor mijn wagen, klik ze er op en klaar en kan zo de maxi cosi er op zetten.
    bedenk wel goed of je ze gaat kopen , wij hadden ze er bij gekocht, dacht dat is handig, uit eindelijk hebben we ze maar 1x gebruikt

7. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    klopt, die is het inderdaad! diegene die werkt danwel :)

Share This Page