Hoi dames, ik heb een aantal dingetjes die ik graag wil verkopen Ik heb 1 wasbare luier van itti bitti d'lisch snap in one maat S in de kleur fuccia. Hij is nog super mooi en je krijgt er 2 booster sets bij. Hij is misschien 2x in totaal gebruikt want het was niet echt ons ding. 1 boosterset is wat verkleurd maar dat doet niets af aan de kwaliteit (wel moet hij nog wat vaker gewassen worden en dan heeft hij de juiste opzuig kracht, want zo vaak is hij dus nog niet gebruikt) Ook heb ik nog meisjes kleding te koop ik zal hier onder even foto's plaatsen en dan hoor ik wel als er iemand belangstelling heeft Groetjes!!
Hier een heel leuk en nog in perfecte staat Name It vestje in maatje 62. het is maar een paar x gedragen en heeft geen vlekken o.i.d.
Hier nog een heel leuk 3 delig Lief! setje Het jurkje is maat 68 en in perfecte staat, misschien 3x gedragen Het shirtje is maat 62 (valt groot) en is wat vaker gedragen ook is de borduurapplicatie niet helemaal meer heel, maar valt echt niet op. De legging is maat 68 en is helaas ook niet meer in perfecte staat, hij is wat vaker gedragen en hij mist een sluitingsknoopje aan de onderkant.
Hier ook nog een schattig hema jurkje maatje 62, het is wel gedragen maar kan nog prima een 2e ronde mee
Hier nog een leuk jurkje met shirtje van villa happ maatje 62 het jurkje is in perfecte staat, het shirtje is vaker gedragen en wat vaal maar heeft wel precies dezelfde kleur als het jurkje, en als je het er onder doet valt het niet op
Leuk 3 delig villa happ setje maatje 56 het shirtje is 1x gedragen! het jurkje iets vaker de legging valt erg klein!