1 week geleden iui gehad, nu rond innesteling hartstikke ziek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vanilia, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    #1 Vanilia, 14 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
    Hallo allemaal,

Na lang wachten hebben we zaterdag 8 maart onze 1e iui gehad. Het aantal zaadjes na opwerking was rond de 450.000 (erg weinig dus!) maar de gyn vond het zonde om de iui af te breken, dus toch doorgegaan met de inseminatie.
    Gisteren (dus ong 6 dagen na iui) rond de middag werd ik letterlijk ziek. Een echte griep kan je het noemen. Ik heb koorts, maar tegelijkertijd koude rillingen, hoofdpijn, spierpijn over de hele lichaam, ontzettend moe en zware benen, veel hoesten, af en toe beetje vreemd gevoel in buik etc. Vandaag precies dezelfde symptomen. Zijn er dames die dit herkennen en zwanger bleken? Ik heb dit namelijk nog een keer gehad tijdens mijn eerste zwangerschap (wat een miskraam werd), maar ik ga er natuurlijk niet vanuit dat ik nu ook zwanger ben. Toch ben ik benieuwd naar positieve verhalen : )
    Op donderdag 6 maart kreeg ik Pregnyl 5000 ingespoten. Ik wacht in ieder geval tot volgende week dinsdag met testen. Zou wel erg leuk zijn om eindelijk toch zwanger te zijn na 3 jaar! Begin de hoop namelijk echt te verliezen op een 2e kindje. Vooral toen de gyn zei dat als bij de 2 iui de zaadjes weer zo laag zijn we automatisch doorverwezen worden voor IVF.
    Alvast bedankt voor de antwoorden.

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik was rond de innesteling achteraf kots misselijk.
    Hopelijk is het raak en blijft het bij 1x iui

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Wish01 dank je voor je antwoord. Misselijk ben ik dan weer niet ;), wel vaak boertjes laten.
    Durf niks te hopen want het zou wel erg bizar zijn dat het zwanger worden in 3 jaar tijd niet lukt maar wel bij de 1e iui!

Deel Deze Pagina