Wel beginnen met provera of niet

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Whitepearl, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb al vanaf 6 maart bruinverlies gewisseld met bloedverlies.
    Ik weet zeker door echo`s dat mijn eisprong al op dag 10 geweest is ik zou dan over 3 dagen mijn menstruatie moeten krijgen, maar ik heb deze maand geen bloedtesten gehad vanwege een ongeluk die ik gekregen heb dus liep even anders dus weet niet 100% zeker dat hij gesprongen is maar tot nu toe alle pogingen wel.
    Ik heb vandaag een extra echo gehad vanwege dat bloedverlies en hun zeggen dat het nog niet mijn menstruatie is maar heb dus al wel effe bloedverlies.( vanaf 6 maart dus)Nu heeft hioj mij een provera kuur gegeven.
    MAar nu twijvel ik dus moet iknog 3 dagen afwachten maar ja moeilijk te zien of het over gaat in menstruatie omdat ik nu al bloedverlies als ongesteldheid .
    als ik nu provera slik stelt dat dan niet mijn menstruatie uit of kan het juist een zetje geven ik wil natuurlijk zo snel mogelijk met mijn clomid kuur beginnen voor nieuwe kans, en dus niet juist uitstellen. Hoop dat jullie het snappen

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Provera is progsteron, dus het zal idd je menstruatie uitstellen. Ik zou zeker nog even afwachten, misschien wordt je zelf gewoon ongi en dan kun je dus veel sneller door.

Is er geen mogelijkheid dat je zwanger bent? Bruinverlies komt ook voor bij een vroege zwangerschap. Dus als je toch provera gaat nemen, zou ik zeker van te voren even een testje doen.

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    sluit me helemaal aan bij wat Flora01 zegt. succes

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wanneer ik geen medicijnen gebruik, heb ik altijd al dágen voor mn menstruatie bruin en wat licht rood verlies. Soms al vanaf 3 a 4 dagen na de eisprong. Bij mij volgt dan uiteindelijk toch altijd mn menstruatie en ik weet dat dit bij veel vrouwen zo is. Ik snap dus niet helemaal waarom je arts je nu al aan de provera wilt hebben :(, terwijl er volgens mij gewoon een goede kans is dat je zelf ongesteld wordt. Zijn er nog andere redenen voor de provera? Zoals de anderen ook al zeggen provera stelt de boel zonder twijfel uit, dus als er verder geen goede reden is zou ik het zeker nog niet gebruiken en eerst nog maar eens die drie dagen afwachten.

5. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb testen gedaan en ben niet zwanger maar heb wel besloten nog niet aan de provera te beginnen verder geen bijzondere reden voor de provera alleen dat bloedverlies

Deel Deze Pagina