Ik ben nu 1 week gestopt met de pil, meestal als ik een aantal dagen de pil vergat wat wel eens gebeurde, verloor ik vrij snel wat bloed. Nu juist niet. ik heb al wel een dag of 4 het gevoel ongesteld te worden in de vorm van wat druk in mijn onderbuik, dan zou je denken dat ik nu snel ongesteld zou moeten worden. Ik weet het nog niet, ik slik al sinds ongeveer mijn 15e de pil, en ik ben nu 29 dus het zal wel ff duren misschien. Ik hoop ook snel ongesteld te worden, want dan kan ook ik beginnen met tellen. hihi ik had net 3 pillen uit mijn nieuwe strip genomen en toen alles weg gedonderd. zonde, maar wel voor een goed doel.
Dat zat ik mij ook net te bedenken Wel vreemd, aangezien als je met de pil stopt je toch echt binnen een paar dagen ongi bent..
He moeder in spe, heb je wel een onttrekkingsbloeding gehad? Oftewel ben je tussen het stoppen met de laatste volle strip en het nemen van die 3 pillen uit de nieuwe strip wel ongesteld geweest? In je stopweek dus? Als dat zo is lijkt het me niet vreemd dat je nog niet ongi bent... Je zit dan pas 2-2,5 week in je nieuwe cyclus. Als je in je stopweek geen onttrekkingsbloeding hebt gehad is het wel een beetje vreemd. Dan zou ik toch even contact met de HA opnemen, tenzij je natuurlijk stiekem zwanger geworden bent door de laatste pilstrip heen...
ja, dat zal het zijn, ik was inderdaad net ongesteld geweest, Ik wacht het wel rustig af. groetjessss