????1 week last van tepels????

Discussion in 'Zwangerschap' started by chanisse, May 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    vorige week dinsdag was mijn eisprong,vanaf zaterdag heb ik al hele pijnlijke tepels..nu is het al donderdag.
    normaal heb ik dat maar 1 dagje(1 week voordat ik ongi word).
    tussen vrijdag en maandag zou ik ongesteld moeten worden,ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en sinds deze maand hebben we voor t eerst sex gehad op de vruchtbare dagen.
    zou ik die pijn aan mijn tepels kunnen hebben doordat t misschien zover is??
    verder heb ik nergens last van alleen vaak n opgezette buik,ik kan niet meer wachten..

2. Roxy

Roxy Lid

Dec 22, 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Hoi Chanisse,

Elke maand als ik ongesteld moest worden had ik ook alleen maar last van mijn tepels. Vorige maand had ik geen last van mijn tepels maar hele gevoelige borsten en ja ik ben zwanger.

Ik zou gewoon even wachten tot je ongesteld moet worden en dan gewoon testen.

Ik heb dus getest omdat mijn borsten pijn en heel zwaar waren, verder had ik helemaal nergens last van.

Succes :)

3. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    oja dat was ik nog vergeten.........

verder heb ik ook t gevoel dat mijn borsten helemaal opgezwollen zijn,want als ik loop voel ik ze helemaal heen en weer bewegen.

4. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Hoi,

Ik kan jullie vertellen dat ik precies de dag naar de eisprong pijn aan mijn tepels kreeg, vond het raar want normaal gesproken krijg ik last van mijn borsten een week voor mijn menstruatie maar nu kom dat gelijk na de eisprong.
    Dacht dat het onrpillen was maar een paar dagen later waren mijn aders over mijn gehele lijf meer zienbaar.
    Ik teste drie dagen voor mijn NOD en ben zwanger, dus het kan allemaal.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik 3 weken met hele erge jeukende tepels gelopen tot het pijnlijke eraantoe. De huisarts zei dat het een infectie was maa rade me toch een test aan op de dag van mijn OG nou ik heb het een dag eerder gedaan en het was raak. Hopelijk is het raak.

6. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Hoi fleur,

Kan je zo snel al een echo krijgen of heb je die zelf aangevraagd.

Share This Page