1 week na IUI al slijm/bruinig verlies? Iemand ervaring?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door gritje, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gritje

gritje Lid

29 apr 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Ik heb vorige week donderdag mijn 3e IUI gehad. Vandaag heb ik allemaal het idee dat ik meer slijm verlies met een heel klein inniminie beetje bruinig tussen het slijm. Dit was de vorige keer ook al. Toen had ik dit 3 dagen van te voren 1x per dag als ik had geplast en had afgeveegd.
    Nu dus al 1 week van te voren.
    Heb verder geen menstruatie klachten of iets dergelijks!
    Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt. Want het is vrij irritant, omdat je niet weet wat het is. Kan innesteling zijn, maar dat hoopte ik de vorige keer ook en dan valt het toch tegen als je ongesteld word.
    De laatste keer in het ziekenhuis ben ik het vergeten te vertellen of dit raar is ofzo dat het op deze manier word aangekondigd.

Ik hoor graag jullie verhalen.

Groetjes Ingrid

2. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    Ja ik herken het! Ik kan aankomende woensdag testen en heb mijn eerste iui gehad. Ik had al 4 dagen na de iui slijmerig bruin verlies met af en toe een sliertje bloed. Sinds vandaag niet meer. Wel veel mestruatie achtige krampen.
    Ook ik denk stiekem aan innesteling maar ben ook realistisch.
    Ik heb een iui gehad in mijn eigen cyclus zonder hormonen. Ik heb nog nooit bloed verlies gehad tussen eisprong en menstruatie. Vind het dus toch wel een beetje vreemd.

Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze met het inbrengen van het slangentje iets beschadingd hebben en dat dat er nu pas uit komt.. Ik zeg maar wat..

Eigenlijk zou ik het ook wel willen weten of meerdere mensen hier last van hebben gehad!!

3. gritje

gritje Lid

29 apr 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Spannend! Ik mag donderdag testen. De vorige twee keer werd ik 1 dag eerder ongesteld. Dus heb nog nooit hoeven testen.
    Hopelijk is het niet wat ik denk dat het is en is het eindelijk raak :)

Ik heb wel met hormonen de iui's en toen we het zelf probeerde een goeie cyclus en ook geen verlies van iets dergelijks. Mijn vriend heeft goed zaad met een gemiddelde van 60 milj na bewerking. Dus het is zeer frustrerebd als je dan denk dat het misschien wel niet gelukt is!!

Succes met wachten.

Groetjes Ingrid

4. faithley

faithley Lid

20 apr 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook vorige week donderdag mijn (eerste) iui gehad.

het enige waar ik last van had is water in mijn ondergoed!
    heel apart en het is me nooit eerder opgevallen dat ik dit eerder had.
    heeft 2 dagen geduurd.
    reukloze waterige afscheiding.

Deel Deze Pagina