Innestellings bloeding of ongesteld? huh..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tasjaaa, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoi,

Ik heb een vraagje, ik zou zaterdag mijn maandstonden moeten krijgen en ben altijd keurig optijd, en heb deze maand voor het eerst heel erg mijn ei gevoeld ook netjes volgens de banner..

Nou ben ik week ziek geweest, en al een paar dagen nu last van hoofdpijn en me humeur..

Nou kreeg ik gister opeens bloed bij het afvegen, dit is wel echt helderrood bloed, en ook een raar gevoel onder in me buik..
    Tot vandaag nog steeds bloed nu 2 tampons vol gehad.. zonder sliertjes en dingen wat ik normaal heb bij het ongesteld zijn..
    Dit is echt totaal anders.. helderrood bloed, en af en toe piep kleine stukjes ofzo en lijkt alsof er doorzichtbaar slijm soms bij zit..

Kan dit een innestelings bloeding zijn? of zal ik toch gewoon ongesteld zijn..

Miskraam? kan dat ook? alleen ben ik nog niks tegen gekomen..

liefs

2. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    ik moet dus a.s zaterdag ongesteld worden..
    En deze bloeding begong gister ( woensdag )..

Ook heb ik al een test gedaan gister met middag urine.. die was negatief

3. littleM

littleM Lid

31 mrt 2011
    12
    1
    0
    ik denk dat dit een heel vervelend antwoord is, maar ik denk toch je menstruatie als je het zo beschrijft.

4. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    het is geen vervelend antwoord hoor :), bedankt voor je reactie!

Maar, ik heb zo lang ik al ongesteld ben nog nooit z'n ongesteldheid gehad na mijn weten..
    Altijd met veel overblijfselen van de vlies die los laat tijdens de menstruatie, en nu helemaal niets! alleen maar helderrood bloed verlies met doorzichtbaar slijm

5. littleM

littleM Lid

31 mrt 2011
    12
    1
    0
    dat is inderdaad wel raar. ik heb het ook wel eens hoor. normaal heb ik ook altijd stukjes vlies enz. maar het komt wel eens voor dat het gewoon helder is.
    ik heb ook wel eens miskraam gehad, maar dat was zeker geen helder bloed ;)

dus ik denk dat het geen miskraam is.. maar ja, wie ben ik?
    ik weet niet eens of ik zwanger ben, of ik al kan testen en waarom ik kramp heb ik mijn buik ;)

6. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    hihi, ja ik ga er maar gewoon van uit dat ik ongesteld ben..

Maar vroeg me af of dit overeen kwam met een innestelings bloeding omdat dit volgens mij ook rond deze periode voor komt..

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie ! :D

Zijn er nog meer meiden die hier iets van weten???

7. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    innestelingsbloeding is echt maar een paar druppels, zeker geen 2 tampons vol voor zover ik weet. Ik had dat met 6 weken. Maar was echt heeeel weinig. Duurde 1 dag.

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    bij mijn vorige zwangerschap (die dus helaas niet goed afliep) had ik een innestelingsbloeding die leek op een menstruatie. Het heeft 4 à 5 dagen geduurd, en was echt vrij heftig (meerdere tampons vol, en zelfs een keer doorgelekt...) Het was een mengelmoes van vers en oud bloed.
    Toen ik me 2 dagen nadat de bloeding was gestopt raar voelde, heb ik tóch een test gedaan, en ik bleek zwanger te zijn...
    Het kán dus blijkbaar wel!
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik trouwens geen druppel verloren...

Als ik jou was, zou ik gewoon over een paar dagen/week nog een test doen.

9. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reactie!

Ja ik heb wel gelezen dat het kan, vandaar dat ik er hier ook naar vraag.. er zijn genoeg meiden die een flinke innestellings bloeding hebben.. maar of dit overeen komt weet ik niet..
    Met maandverband lek ik amper tot helemaal niet, de tampon zuigt wel bloed op.. en als ik plas en afveeg is er ook bloed.. maar verder vrij weinig..
    normaal gesproken ben ik erg ongesteld, voel ik dat heel erg.. en is het echt bruin/rood..

Vind het maar vreemd.. ik wacht het even af en anders ga ik zondag een test doen..

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
  11. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hooo, ben nog steeds zo onzeker...

het is zo weinig helder dun rood bloed..

niemand die dit herkend? vanaf woensdag eind van de middag heb ik dit.. en het is nu steeds wat minder aan het worden.. heb wel een inlegkruisje nodig.. en heb ook wel tampons gebruikt 4 ongeveer en die zaten niet helemaal vol... dit is echt totaaaal anders wat ik normaal heb..

Ook voel ik niks aan me buik zoals normaal bij ongesteld zijn, wel heb ik het idee af en toe wat te voelen.. plopje, steekje, trekkerig gevoel... ( heel soms )

Deel Deze Pagina