1 week na menstruatie bruin,- en bloedverlies?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaLootje, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    #1 MamaLootje, 23 mei 2012
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
    Hallo dames,

Ik zit met iets wat me toch niet lekker zit..
    Ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad by een zwangerschap van 5w.
    Daarna werd ik op de 29e dag van mn cyclus gewoon weer ongesteld, dit bleef de maanden daarna ook gewoon regelmatig (28/29dagen).
    Nu ben ik donderdag 10 mei ongesteld geworden (4dagen), gewoon weer op de 28e dag van mn cyclus.
    Ik heb er verder niet echt op gelet of dit nou een ander soort menstruatie was ofzo, want dat is niet echt goed by te houden met tampons.
    Maargoed.. nu kreeg ik ineens afgelopen zondag (20 mei), bruinverlies.
    Het was licht bruin en heel waterig.
    Ik dacht misschien wat oud bloed..
    De volgende dag werd het bruinverlies echter ineens bruin tot donkerrood.
    Tegen de avond was het echt heel helderrood (het zag er zo ongeveer uit als wanneer je een bloedneus hebt).
    De volgende dag (gister dus), was het in de ochtend wat donkerder en meer voor mn gevoel, maar dat was maar 1 keer (alleen by de eerste keer plassen zeg maar.
    'S avonds hield het ineens op en verloor ik niks meer, en toen ik vanmorgen naar de wc ging was het in één keer weer bruin waterig..

Ik ben echt heel erg in de war, snap het niet en kan er ook niet goed iets over vinden op het internet.
    Er staan wel dingen als ovulatiebloeding, maar de uitleg daarvan is toch wel anders dan hoe het by my was.
    ook heb ik verder geen pyn en mn afscheiding ruikt niet (had gelezen dat dat namelyk zou wyzen op een baarmoederhalsontsteking).

Is er iemand die my hierin kan helpen of die iets soortgelyks heeft meegemaakt?

xx Lootje

2. piepoe

piepoe Actief lid

16 dec 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mamalootje,

ik heb geen idee wat het kan zijn, denk andere meiden ook niet gezien het aantal reacties.

Anders even contact opnemen met de huisarts.

xxx

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Het kan een ovulatie bloeding zijn, want dat verschilt per vrouw hoe die kan zijn, of een tussentijdse bloeding, al lijkt me dat iets vroeg na 10dg, maar het kán. Of nog een restje oud bloed van je laatste menstruatie. Ik zou toch even contact opnemen met je huisarts, vooral omdat je zegt dat de bloeding niet stopt.

Succes meid.

4. Lovely88

Lovely88 Lid

30 apr 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gisteravond geklust en meteen in slaap gevallen!
    Sochtends doe ik altijd een testje..
    Vanochtend ook natuurlyk.. Maar daar zitten natuurlyk ook restjes bij van gister sorry voor het verhaal maar kan dit invloed hebben op de test? Hij was wel negatief maar misschien komt het daardoor?

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Uit je reactie concludeer ik dat de bloeding is gestopt? En antwoord op je vraag, denk niet dat wat bloed invloed kan hebben op een zwangerschapstest, als je zwanger bent dan zou die positief uitslaan.

Hopelijk heb je gauw een positief testje in handen.

6. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Denk dat lovely88 haar bericht verkeerd heeft geplaatst.

In elk geval,.. gister heb ik alleen nog wat bruine, waterige afscheiding verloren.
    En vandaag eigenlyk niks meer, alleen wel meer (gewoon witte) afscheiding.
    (lekkere verhalen allemaal, haha).
    Ik denk dat ik gewoon even myn menstruatie afwacht en daarna eventueel contact opneem met de huisarts.

Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina