Menstruatiepijn vlak voor NOD, toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wendy88, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Haloo!, zijn hier meiden aanwezig die vlak voor NOD menstratiekrampen hadden, maar toch zwanger waren? Heb nu menstruatiekrampen, maar ook pijn aan de linker en rechterkant van mijn onderbuik.. Maar tot nu toe nog g een bloed gezien.. Alvastbedankt voor de reacties!

Liefs!

2. 78Daantje

78Daantje Lid

12 apr 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op d dagen dat ik ongi moest worden echt een menstruatie gevoel /krampen, maar er kwam niks......paar testen gedaan allemaal negatief. 2 weken later werd ik ongesteld

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oke, balen zeg! Heb je vaker gehad dat je later ongesteld werd?
    Ik hoop dat t voor mij niet zo uitpakt ;)

Liefs

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik zie dat je ongi is gekomen
    maar ik wilden even melden dat ongi worden en zwanger zijn hetzelfde voelt.
    dit komt omdat er of wat groeit in je baarmoeder of je baarmoeder stoot wat af .
    dit samen trekken in de spieren zijn dezelfde spieren dus het is niet te zeggen wat er gaan komen.
    bij mij was het enige andere dat ik geen trek in thee al gelijk had
    terwijl ik een theeleut ben

nou succes de volgende maand

Fultimemommy vindt dit leuk.
  5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oke! Nou, ik bem ook benieuwd hoelang 't nu duurt.. laatste 'menstruatie' duurde welgeteld 1 dag.. Dus ben benieuwd wat het nu wordt!
    Thnx voor je reactie :)

Liefs

6. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    ik heb in mijn zwangerschap elke keer dat ik eigenlijk ongi zou moeten worden toch die krampen gehad..ik was wel bang dat het mis zou gaan...er zijn ook wel vrouwen die maandelijks bloed verliezen terwijl zij zwanger zijn.... het blijft lastig inschatten! succes!

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oke, wat vreemd! Ik heb er,op 1 of andere manier zo'n raar gevoel bij.. Lijkt wel of ik nu mn hele menstruatie weer in 1,5 dag heb.. Begonnen met bbruin verlies, tussendoir even wat.roder en nu alweer bruin! Vind t zo raar..,:s

Liefs

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat heb ik ook gehad. Toen ik mijn temp.kaartje beter bekeek snapte ik het pas. Ik had mijn ei gehad op de dag die ik dacht dat mijn nod was. Misschien was dat bij jou ook het geval.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Was dat nu een paar dagen geleden? En was dit hevig of maar een beetje? Anders zou je over een weekje toch eens kunnen testen. Soms zie je een innestelbloeding of een bloeding op de dag van je nod, terwijl mensen toch zwanger zijn. Vaak is die menstruatie dan wel korter en minder hevig. Maar ook normale menstruaties komen voor. Het is haast niet voor te stellen.

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    De vorige keer zat 4 dagen voor mn nod en nu op de dag zelf.. Vorige keer niet hevig.. Afgelopen 2 weken erg zere borsten gehad en nu sinds gisteren geworden.. De dag ervoor menstruatiepijn maar nog geen bloed.. Gisterenochtend wel bloed en halverwege de ochtend erge menstruatiepijn.. Nu bloeding haast niet meer en geen pijn.meer gehad..

11. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hier is zo geval ,bijna 11 jaar geleden was ik gewoon ongi
    en had ik ook krampen en pas naar 11 weken kwam ik er achter dat ik zwanger was door ik ziek thuis kwam van de tandarts door de verdoving werd ik ziek dus heb ik een test gedaan en bleek zwanger te zijn dus het kan.

nu ben heb ik week lang blaasontsteking gehad gister behoorleijk kramp en je gaat toch nadenken van zou het of niet maar ik blijf er wel nuchter onder ik ga van uit dat ik ongi ga worden

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ohh jee! Dat is ook wat! Ja ik ga dr ook maar vanuit dat gewoon ongi is, maar omdat t zo kort was steeds ga je toch nadenken he.. T blijft vreemd..

Deel Deze Pagina